Hyviä kansalaisalotteita?
Itsellä tulee mieleen tuo alle 12-vuotiaiden rokottaminen.
Aika turhaa rokottaa lapsia aikuisten suojaksi (kts. hyödyt vs haitat Suomessa).
Kommentit (9)
On siellä paljonkin hyviä aloitteita, joiden kannatus vain on luvattoman vähäistä. Viimeksi kun siellä selasin aloitteita, tuli epätoivoinen olo ihmiskunnan puolesta. Useat hyvinkin järkevät aloitteet eivät saa kannatusta ilmeisesti sen takia, että suurin osa ihmisistä ajattelee että koska tämä ei kosketa minua henkilökohtaisesti minun ei tarvitse tätä aloitetta kannattaa.
minulla olisi paljon hyviä kansalaisaloite aiheita mutta niitä ei voi tehdä yksin niin jää tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
minulla olisi paljon hyviä kansalaisaloite aiheita mutta niitä ei voi tehdä yksin niin jää tekemättä.
Koo, tuo on ärsyttävää, että syrjäytyeet ja yksinäiset poistetaan yhteiskunnasta tälläkin tavalla. Ehkäpä joku ystävällinen ystäväporukka tekisi kansalaisaloitteen, jossa mahdollistetaan myös yhden ihmisen alulle panemat aloitteet.
siitepölyallergia siedätyshoidot ilmaiseksi. voidaan perustella siten että kansan työkyky paranee huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koo, tuo on ärsyttävää, että syrjäytyeet ja yksinäiset poistetaan yhteiskunnasta tälläkin tavalla. Ehkäpä joku ystävällinen ystäväporukka tekisi kansalaisaloitteen, jossa mahdollistetaan myös yhden ihmisen alulle panemat aloitteet.
Pitäisi olla joku palvelu missa olisi vapaaehtoisia vastuuhenkilöitä. Sinne voisi laittaa oman aloitteensa ja jos joku kiinnostuu ja haluaa tukea, voisi ottaa kopin aloitteesta.
Millä tuo siitepölyyn liittyvä aloite löytyy?
Osa aloitteista on hätäisesti ja huonosti laadittu.
Paljon on hyviäkin aloitteita joiden kannatus on jäänyt luvattoman pieniksi. Nämä rokotehysteeristen aloitteet on joutavaa ajanhukkaa.