Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian seksiä synnytyksen jälkeen?

Vierailija
19.03.2015 |

Me aloitettiin viikko synnytyksestä, mutta ilman yhdyntää, käsillä ja suulla. Jännittää ensimmäinen yhdyntä. Tekisi mieli jo kovasti( nyt kaksi viikkoa synnytyksestä), mutta en uskalla. Haluan, että paikat ovat ihan kunnossa ja jälkivuoto kokonaan loppunut. Miten muut?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk meni. Aikaisemmin koitettiin, mutta sattui liikaa. Kävelykin onnistui ilman kipua vasta 1kk synnytyksestä...

Vierailija
22/24 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni kaksi päivää, eihän sitä panetusta kestänyt ollenkaan. Pallit meinasi räjähtää ihan kirjaimellisesti. Toisaalta jos olisi yli viikko mennyt niin vieraisiin olisin mennyt, avioliittoon kuuluu seksi eikä pihtaaminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onneksi miehelle riittää suihinotto tai käsillä tyydyttäminen. Jos menisi vieraisiin niin saisi sitten mennä ihan kokonaan. Mies ei sitäpaitsi halua yhdyntää ennenkun olen kunnossa. Olen siihen oikein tyytyväinen. ap

Vierailija
24/24 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans stä mieltä että jos nainen pihtaa viikon niin on kyllä oikeutettu menemään vieraisiin. Mikä se sellainen suhde on jossa ei ole seksiä?! Pelkkä kaverisuhdehan sellainen on jossa ei seksiä harrasteta. Meillä vaimo kyllä tietää että pihtaamaan ei kannata alkaa, sen verran selväksi olen asian tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan