Kuinka pian seksiä synnytyksen jälkeen?
Me aloitettiin viikko synnytyksestä, mutta ilman yhdyntää, käsillä ja suulla. Jännittää ensimmäinen yhdyntä. Tekisi mieli jo kovasti( nyt kaksi viikkoa synnytyksestä), mutta en uskalla. Haluan, että paikat ovat ihan kunnossa ja jälkivuoto kokonaan loppunut. Miten muut?
Kommentit (24)
Kätilöopiston vessassa tunti synnytyksen jälkeen vaimo otti suihin :)
Voi lapsiparka. Tuossa vaiheessa kuuluisi imettäää ja olla vauvan kanssa ihokontaktissa.
Eka 6vkoa, tehtiin eppari, joka aukesi.
Toinen viikko synnytyksestä, ei tikkejä, vointi kaikin puolin kunnossa.
Meillä 2 viikkoa synnytyksestä eka yhdyntä. Tehtiin eppari.
Meillä meni monta kuukautta, tuli pahat repeämät. Ohjeistus taitaa olla, että yhdynnät voi aloittaa kun siltä tuntuu, mutta jälkivuodon aikana kannattaa käyttää kondomia.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:56"]
Voi lapsiparka. Tuossa vaiheessa kuuluisi imettäää ja olla vauvan kanssa ihokontaktissa.
[/quote]
Eiku multa (mieheltä) otti suihin, ei lapselta.
3kk synnytyksestä. Ei ollu pahoja repeämiä. 1 pieni vaan. Pelotti vaan jonkin verran. Toisaalta mun jälkivuotokin kesti ikuisuuden enkä sen aikana todellakaan niinkuin menkkojenkaan aikana tahdo paneskella. Oli kyllä odottamisen arvoistakin :)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:56"]
[/quote]
Imetystähän tuokin. :)
Meillä oli kanssa 2 viikkoa synnytyksestä.1 tikki tuli joka suli pois viikossa. Itse yhdyntä ei sattunut mutta orgasmi sattui tosi paljon.
7 viikkoa. Aiemminkin olisi voinut, pelotti vaan.
2 lasta. Toisella kertaa odotettiin 2 viikkoa, toisella 3 viikkoa. Aika vähin vaurioin tapahtuneet synnytykset, teki tosi paljon mieli koska hormonit. Alkuun tuntui kyllä vähän turhan ilmavalta ja seksi käynnisti joka kerta jälkivuodon uudelleen. Muista liukkari.
Heti kun ootte kotiin päässeet :) ! Otat vain pari buranaa ennenkuin alatte paukuttaa =D
Ettekö te heti hommiin ryhtyneet kärsineet runsaista jälkivuodoista? Itse vuosin reippaasti 5 viikkoa.
Seitsemän viikkoa on nyt mennyt siitä kun vaimo synnytti kolmannen kerran. Vielä ei ole tullut mieleenikään ehdottaa yhdyntää vaimolle sen verran levällään näyttää alapää olevan. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin eiköhän tässä taas mene helposti useampi kuukausi ennen kuin kokeillaan yhdyntää. Kassit tyhjentelen omatoimisesti kun ei vaimoa nuo hommat juurikaan näinä aikoina nappaa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:32"]
Ettekö te heti hommiin ryhtyneet kärsineet runsaista jälkivuodoista? Itse vuosin reippaasti 5 viikkoa.
[/quote]
minä vuosin yli 7vkoa 3viikon jälkeen sex :p
Kyllä on sikoja miehekseen, hyvä ettei soiro sojossa synnytyspöydän vierssä valmiina.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:32"]Ettekö te heti hommiin ryhtyneet kärsineet runsaista jälkivuodoista? Itse vuosin reippaasti 5 viikkoa.
[/quote] Parin päivän jälkeen pärjäsin pikkuhousunsuojalla. Vuoto kesti pari viikkoa.
Kahden kuukauden jälkeen, mutta tuntui että puukolla olisi hiissattu. Eli siis sattui js paljon. Kolmen kuukauden jälkeen sattui hieman vähemmän. Kyllä minusta tuntuu hurjalta että viikon parin päästä synnytyksestä jo yhdyntä. Itse en olisi kyennyt. Mutta oli vaikea synnytys, eppari ja repeämiä..
Kahden viikon jälkeen alkoi entinen normaali tahti.