Pääasia ettei persut ole hallituksessa
Mulle on aivan sama ketkä sen hallituksen muodostaa. Pääasia ettei persut pääse siihen koskaan. Ruotsissakin vastaavan puolueen kanssa ei kukaan suostunut edes ajattelemaan yhteistyötä. Mä uskon että keskustassa ymmärretään yleinen mielipide ja kunnioitetaan sitä.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:36"]
Eipä ole missään natsit päässeet hallitukseen eikä tule pääsemään. Huutelee ne joka maassa ja pyrkii aiheuttamaan vihaa ihmisten välille mutta siihen se jää.
[/quote]
musliminatsit? Musut olivat sodassa ja edelleen kovia natsien tukijoita. Ei kai tuollaisia idiootteja mihinkään hallitukseen voi päästää kun eivät osaa lukea eikä kirjoittaa, mutta raiskaaminen, räjäyttely ja ryöstely sujuu.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:59"]
Mä en nyt ymmärrä tätä keskustelua lähtökohtaisesti lainkaan. Eihän kukaan viimeksikään ollut kieltämässä Persujen hallitukseen pääsyä, nehän jättäytyivät itse pois! [/quote]
Mikää muu puolue ei tullut persujen linjoille EU-asioissa (Kreikka-tuet jne.). Miten silloin voi mennä hallitukseen?
[/quote]
Kreikka ei ollut hallitusohjelman ainoa kohta, läheskään.
Miten aloittaja voi olla noin tietämätön asioista.
Jos vaalitulos on sitä mitä ennustetaan, persujen on PAKKO ottaa hallitusvastuuta. Enää ei pelkkä oppositiosta räksyttäminen riitä.
No jaa, mulle olisi pääasia ettei KD ole hallituksessa!
Hihii, RKP on aina varma hallituksessa
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:19"]
Mulle on aivan sama ketkä sen hallituksen muodostaa. Pääasia ettei persut pääse siihen koskaan. Ruotsissakin vastaavan puolueen kanssa ei kukaan suostunut edes ajattelemaan yhteistyötä. Mä uskon että keskustassa ymmärretään yleinen mielipide ja kunnioitetaan sitä.
[/quote]
Ja Ruotsissa tilanne näyttääkin oikeen loistavalta kun maahanmuuttokriittisiä ei kuunnella. Taas eilen Göteborgissa ammuskeltiin musujen toimesta, 2 kuoli ja 15 loukkaantui. Tätä samaa tulossa myös Suomeen jos perussuomalaisia ei kuunnella.
Seuraava hallitus joutuu ihan pakosta kajoamaan kovalla kädellä ihan suoraan persujen kannattajien nauttimiin etuuksiin, mm. työttömyysturvaan. Tekee hyvää, että silloin myös persut ovat päättämässä niistä ja loppuu ne kuvitelmat, että persut jotenkin pystyisivät yksin, ilman yhteistyötä tekemään yhtään mitään.
Audin takapenkki kiihottaa sitäpaitsi Soiniakain.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:21"]
Miten aloittaja voi olla noin tietämätön asioista.
[/quote]
Ei vaan tietävä. Persujen kanssa ei kukaan halua olla missään tekemisissä ja se on niin riippumatta ketä äänestää.
Mamautuksen edistäminen näyttää olevan sulle kaikkein tärkeintä ja muulla ei väliä. Voiko tyhmempää ihmistä ollakaan...
Vastustan myös persuja henkeen ja vereen, mutta toisaalta mua ei haittais vaikka ne hallitukseen pääsisivätkin. Sittenpä nähtäisiin persujen meininki kun pitäisi löytyä jotain konkreettistakin löysien puheiden vastineeksi. Ja kyllä, ihan varmasti huomauttelisin ja naureskelisin joka kerta kun "persu joutuis myymään persettään".
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:30"]
Vastustan myös persuja henkeen ja vereen, mutta toisaalta mua ei haittais vaikka ne hallitukseen pääsisivätkin. Sittenpä nähtäisiin persujen meininki kun pitäisi löytyä jotain konkreettistakin löysien puheiden vastineeksi. Ja kyllä, ihan varmasti huomauttelisin ja naureskelisin joka kerta kun "persu joutuis myymään persettään".
[/quote]
Näen silmissäni, miten Rinne ja Haglund vetävät strap-onit päälleen ja naivat kontallaan olevia Soinia ja Niinistöä niin että raikuu. Vertauskuvallisesti.
"Siitäs sait. Ja siitä"
Eipä ole missään natsit päässeet hallitukseen eikä tule pääsemään. Huutelee ne joka maassa ja pyrkii aiheuttamaan vihaa ihmisten välille mutta siihen se jää.
Mun teoria ei ole kovin omaperäinen:
jos tulee porvarihallitus - Kepu, Kok., täytteenä KD ja RKP - niin PS on mukana. Siis jos uskaltaa ja on riittävästi ministerkelpoisia poliitikkoja, joista valita ministerit.
Jos taas tulee punamulta - Kepu, SDP, Vas., täytteenä Vihreät ja RKP - niin siihen hallitukseen PS ei sovi.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:30"]
[/quote]
Näen silmissäni, miten Rinne ja Haglund vetävät strap-onit päälleen ja naivat kontallaan olevia Soinia ja Niinistöä niin että raikuu. Vertauskuvallisesti.
"Siitäs sait. Ja siitä"
[/quote]
Toisaalta persujen hallitukseen menossa ja mahdollisessa (todennäköisessä) kannatuksen putoamisessa on vielä se ongelma, että Halla-aho - tuo Jeesuksesta seuraava - ei ole mukana. Kun siis persuja on pantu ilman vaseliinia sen neljä vuotta niin jää kannattajille vielä silti illuusio siitä miten Halliksen mukana olo olis kyllä muuttanut asetelman täysin...
Pääasia on se, ettei siellä ole yksikään niistä puolueista, jotka siellä nyt on. Tämä on ollut Suomen historian surkein hallitus, ylivoimaisesti.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:18"]
Periaatteessa työläisiä voisi ottaa lisääkin Suomeen, mutta vain sillä ehdolla että tekevät töitä halvemmalla ja maksavat myös siitä veronsa että hyvinvointi yhteiskunta toimii.
Vastalahjaksi saavat turvapaikan ja työpaikan sekä työstä saadulla palkalla asunnon ( ei asuntotukea tai muitakaan tukia ulkomaalaisille). Tuet sisältyvät sitten vain suomalaisille. Myöskään ansiosidonnaista tai muitakaan etuja ei ulkomaalaisille tule maksaa.
Ideana olisi se että ulkomaalaiset pyörittäisivät työntekoa meillä ja suomalaiset voisivat opiskella sekä nauttia vapaasta ajasta. Suomalaiset voisivat toimia johtajina työväelle.
[/quote]
Vaikka tämä on provo niin ainoa juttu mikä oikeasti toimisi maahanmuuttopolitiikassa. Muut tekee työn ja antavat osan palkastaan korvauksena suomalaisille ettei suomalaisten tarvitse tehdä töitä. Jokainen saa elantonsa. Ulkolaiset työtä ja jalansijan meidän maasta. Kutsun tätä ns. lievennetyksi orjuudeksi.
Miksi työttömiä kiusataan ilmaistyöllä. Maailmalla on paljon ulkomaalaisia työttömiä jotka odottavat että pääsevät tekemään töitä 200e kk palkalla. Korkeasti koulutetuille voidaan maksaa vähän enemmän. Esim lääkäreille voisi maksaa sen 500e kk.