Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain hetki sitten viestin mieheltä jonka tunsin 25 v sitten;

Vierailija
03.02.2015 |

Laittoi minulle kaveripyynnön facessa ja viestin joka meni näin:

Moi XXXXXXX! Kiva kun löysin sut, se kesti kyllä kauan ja oli tosi vaikeeta kun oot eri niminen kuin silloin kun tunnettiin. Käytiin samaan aikaan XXXX(harrastuksessa) joten älysin lopulta etsiä sut sun sivutykkäysten perusteella seuran sivujen kautta. Muistat varmaan kun oltiin kerran yhdessä bussipysäkillä yli puoli tuntia kun bussi oli myöhässä? Sä oisit silloin varmaan halunnut mun kanssa jotain enemmän siinä?

Mitä mieltä? Muistan kaverin, joskus istuttiin yhtä aikaa samassa kahvipöydässä ja juteltiinkin vähän, that´s it! 

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksen sana. Huolestuttavalta kuulostaa, jos joku sanoo, ettei usko toisen unohtaneen.Kuulostaa stalkkaajalta ja niille ei pitäisi koskaan vastata,siis yhtään mitään, saavat vaan vettä myllyynsä ja vääntävät kielteisenkin vastauksen päässään myönteiseksi.

Vierailija
2/55 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mulla on joku sovinistihäiriö päällä, mutta luen jatkuvasti tuon otsikon "Sain mieheltä jonka tunsin 25 vuotta sitten". 

Ei mulla muuta. Taidan olla sovinistisika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohaan tämmöisiä epätoivostalkkereita naisissa?

Vierailija
4/55 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet ei tekis aloitteita ei tämmöstä suomalaista Vauva-saittia olisi edes olemassa. Kun ei olis vauvoja.

Säälittävää. Onneksi en lukenut kommentteja, mutta varmuudeksi plokkaan kaikki fb naiskaverit omalle "lehmät" -kaverilistalle ettei vaan vahingossa lipsahda jakoon mitään kiertokirjemateriaalia.

Vierailija
5/55 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 00:19"]

Jos miehet ei tekis aloitteita ei tämmöstä suomalaista Vauva-saittia olisi edes olemassa. Kun ei olis vauvoja.

Säälittävää. Onneksi en lukenut kommentteja, mutta varmuudeksi plokkaan kaikki fb naiskaverit omalle "lehmät" -kaverilistalle ettei vaan vahingossa lipsahda jakoon mitään kiertokirjemateriaalia.

[/quote]

Aloittaja on jo naimisissa.

Vierailija
6/55 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestin lähettäjä olisi ollut lääkäri, juristi, komea tai muuten menestynyt niin viesti olisi ollut romanttinen eikä creepy.

Vierailija
7/55 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun kuulla, miten tää juttu jatkuu! Mies kuulostaa niin seko-ällöltä, että Melkein menee viihteen puolelle.

Oletko ap vastannut sille uudestaan nyt mitään?

Ja ole tosiaan tiukka ja säilytä jokaikinen viesti todisteena siltä varalta, että saat siitä isomman riesan ja sun täytyy joskus todisteena käyttää noita viestejä.
(Nimimerkillä: joskus vuosia stalkkerista kärsinyt)

Vierailija
8/55 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 05:25"]Jos viestin lähettäjä olisi ollut lääkäri, juristi, komea tai muuten menestynyt niin viesti olisi ollut romanttinen eikä creepy.
[/quote]

No en minä kyllä tiedä. Minusta olisi ollut jo ihan hyvä, jos mies olisi ilmaissut asian vaikka "olin silloin jo kiinnostunut, enkä saanut suutani auki. Millainen sun tilanne on nykyään? Olen pahoillani, että näin vuosien jälkeen häiriköin.Ymmärrän toki, jos joku sinut on jo itselleen napannut." Tms.

Mutta tuo mies lähti liikkeelle siitä, että tämä kohde olisi ollut kiinnostunut eikä niinkään omista tunteistaan.

Vierailija
9/55 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö aikuisen tällaisia asioita kysyä täällä vai onko syynä se kun on niin ihana että mies vuosien takaa liehittelee. Jos ei kiinnosta niin silloin ei kiinnosta edes niin paljoa että kellekään julkisesti mainitsee. Jos se kuitenkin vähän jäi nakuttamaan????

Vierailija
10/55 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 06:24"]Täytyykö aikuisen tällaisia asioita kysyä täällä vai onko syynä se kun on niin ihana että mies vuosien takaa liehittelee. Jos ei kiinnosta niin silloin ei kiinnosta edes niin paljoa että kellekään julkisesti mainitsee. Jos se kuitenkin vähän jäi nakuttamaan????
[/quote]

Voi hyvänen aika... Ootko sä jo aamusta tolla tuulella?!

Vierailija
11/55 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu, Marja-Leena? I'm sorry,
Että sinulle soitan mä vieläkin.
Tänä iltana tyhjeni kaljakori,
Kun sun vanhaa kuvaa mä katselin.

Sua koulussa rakastin salaisesti,
Koska olin niin ujo ja hiljainen.
Ehkä juuri siksi näin kauan kesti,
Ennen kuin mä kehtasin kertoa sen.

refrain:
Mitä kuuluu, Marja-Leena?
Vieläkö sun ihanteena on Beatles ja George Harrison?
Mitä kuuluu, Marja-Leena?
Minä juomaan ratkenneena olen yksinäinen ja onneton

Kai arvaat miksi sulle nyt soitin,
Ja sua keskellä yöta häiritsin.
No, tietysti sinulle kertoa koitin,
Kuinka sinua rakastan vieläkin.

Vierailija
12/55 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:01"]

Vastaisin että ei mitään hajua kuka olet.

[/quote]Hyvä! Juuri noin.

Vierailija
13/55 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se lähetti oman kuvan ja pyysi mun kuvaa, vaikken siis ole enää vastannut mitään. :/ Mä pelkään että jos jätän huomiotta ja estän sen niin se tulee joku päivä ovelle. Olenkohan mä katsonut liikaa elokuvia?

Vierailija
14/55 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:49"]Nyt se lähetti oman kuvan ja pyysi mun kuvaa, vaikken siis ole enää vastannut mitään. :/ Mä pelkään että jos jätän huomiotta ja estän sen niin se tulee joku päivä ovelle. Olenkohan mä katsonut liikaa elokuvia?
[/quote]

Miltä se näyttää nykyään? Ja minkäikäisiä olette? Ootko itse siis parisuhteessa vai sinkku?

Vierailija
15/55 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:49"]Nyt se lähetti oman kuvan ja pyysi mun kuvaa, vaikken siis ole enää vastannut mitään. :/ Mä pelkään että jos jätän huomiotta ja estän sen niin se tulee joku päivä ovelle. Olenkohan mä katsonut liikaa elokuvia? [/quote] Miltä se näyttää nykyään? Ja minkäikäisiä olette? Ootko itse siis parisuhteessa vai sinkku?

[/quote]

Se näyttää aika samanlaiselta kuin silloinkin, nyt ehkä näyttää ikäiseltään, silloin näytti vanhemmalta. Mä olen 42 v. ja tuo mies on minua käsittääkseni about 10 v. vanhempi eli oisko viiskymppinen? Itse olen naimisissa ja tiukasti. :)

Vierailija
16/55 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:49"]Nyt se lähetti oman kuvan ja pyysi mun kuvaa, vaikken siis ole enää vastannut mitään. :/ Mä pelkään että jos jätän huomiotta ja estän sen niin se tulee joku päivä ovelle. Olenkohan mä katsonut liikaa elokuvia? [/quote] Miltä se näyttää nykyään? Ja minkäikäisiä olette? Ootko itse siis parisuhteessa vai sinkku?

[/quote]

Se näyttää aika samanlaiselta kuin silloinkin, nyt ehkä näyttää ikäiseltään, silloin näytti vanhemmalta. Mä olen 42 v. ja tuo mies on minua käsittääkseni about 10 v. vanhempi eli oisko viiskymppinen? Itse olen naimisissa ja tiukasti. :)

[/quote]

No sano se sille. Kerro ettet ollut kiinnostunut silloin etkä nytkään. Ja toivota hyvää loppuelämää. Mitään kuvia et tietenkään ala lähetellä.

Vierailija
17/55 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vain jotakin tyyliin että elämääsi ei nyt mahdu uusia eikä vanhoja tuttavuuksia, vaan vapaa-aika kuluu miehesi ja perheesi kanssa. Mutta että hyvää jatkoa ja alkanutta vuotta.

Vierailija
18/55 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? sä olit siis 17 ja se 25. Ei kuulosta normaalilta vaan lukiotyttöfantasialta, joka jäänyt hänellä päälle.

Vierailija
19/55 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhea. Ja minä kun luulin, että se oli omituista että joku jonka olemassaoloa en todellakaan ensin edes nimen perusteella muistanut (yli 16 vuotta kohtaamisesta) stalkkasi minut Facebookissa. Blokkasin, koska ei ollut miellyttävä tyyppi silloinkaan. Mutta tuo kyllä vetää pohjat. Älä vastaa, stalkkereista olen itse kärsinyt aina juridisiin toimenpiteisiin saakka. Rohkaisisi vain vastaaminen. 

Vierailija
20/55 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea kuvitella että joku viiskymppinen ukko käyttää tätä:     :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi