Verohallinnon kesätöiden hakijamäärät
Koetan saada jalkaa Verohallinnon oven väliin ja lähettelinkin toiveikkaana muutaman kesätyöhakemuksen eri puolille Suomea. Hylkykirjeistä poimin seuraavat hakijamäärät:
Uudenmaan verotoimisto: 261 hakemusta.
Ylä-Savon verotoimisto: 170 hakemusta.
Pohjois-Pohjanmaan verotoimisto: 187 hakemusta.
Onko muilla kokemuksia verottajan hommiin hakeutumisesta ja kilpasiskojen ja -veljien määristä?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:29"]
No hei noihan on ihan siedettäviä määriä. Mun edellisessä hylkykirjeessä oli tulleiden hakemuksien lukumäärä 3874 :'D
[/quote]
Haitko jonnekin paratiisisaarelle turisminedistämisbloggariksi vai mikä tuo tuommoinen on?
Mun täti kertoi aikanaan kauppista käydessään, että neuvottiin hankkimaan hyvät todistus, sillä huonolla pääsee vain verotoimistoon.
Kauppislaiset taisivat (ja taitavat) päätyä verotoimiston tiskiin aspaan kiristelemään hampaitaan. Sitä varmaan kannattaakin koettaa välttää.
Omissa hakemuksissani kärkyin verosihteerin pestiä, eli kyse ei ollut aivan entry-level-paikasta. Oletan kuitenkin, että verovalmistelijan työhönkin on samalla tavoin tunkua. Kokemuksia? -Ap.
No hei noihan on ihan siedettäviä määriä. Mun edellisessä hylkykirjeessä oli tulleiden hakemuksien lukumäärä 3874 :'D