-90 luvun av!
Nyt huumoriketju pystöön!
Mikä painoi mieltä? Mitä naurettiin tai vihattiin?
Mielikuvitus laukkaamaan ja kuviiteelise -90 luvun otsikot kehiin!
Kommentit (89)
Meinaa unohtua laittaa se 80-lätkä äitin ja isän autoon.
Näin leijonan pellon reunassa! Kukaan ei usko.
t. ruokolahtelainen
Olitteko juhlimassa Tampereen Keskustorilla MM-kultaa? Oli mahtava ilta!
Onko Tiina Jylhä suurennuttanut rintansa?
Mä aloitin Aihe Vapaalla roikkumisen vuonna 1998. Vauva-lehdellä oli silloin kaksi palstaa: Aihe vapaa sekä Perhe ja parisuhde. Toisella provoiltiin esin lapsen nimeämisestä Pitsaksi ja toisella tehtiin pettäjä-pinoja. Ei siitä nyt niin kauaa oo aikaa ;)
Katsooko lapsenne Teletappeja? Vaikuttaa idioottimaiselta ohjelmalta.
Ihana mies lupasi soittaa. Annoin sille kotipuhelinnumeron ja tietty kännykkänumeron. Mutta se ei ole vielä soittanut enkä voi lähteä lenkille kun ei huvittaisi ottaa reppua mukaan. Mutta onhan tää Nokian 2110 tietty pienempi ja akun kesto on ihan toista luokkaa kuin se entinen motorola.
Iik, voi luoja tota Amatsonian Yazkaa!!!
Ajateltiin perinteisten häävalssien sijaan tanssia "My heart will go on" tahtiin. Mitä mieltä, sopiiko häihin?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 18:09"]Mä aloitin Aihe Vapaalla roikkumisen vuonna 1998. Vauva-lehdellä oli silloin kaksi palstaa: Aihe vapaa sekä Perhe ja parisuhde. Toisella provoiltiin esin lapsen nimeämisestä Pitsaksi ja toisella tehtiin pettäjä-pinoja. Ei siitä nyt niin kauaa oo aikaa ;)
[/quote]
Minä synnyin -97. Sen jälkeen olen aloittanut ja päättänyt peruskoulun ja opiskelen lukiossa toista vuotta. Minulla on koira ja muutama hamsteri ja muutan nyt kesällä yhteen poikaysyäväni kanssa, jonka kanssa olen seurustellut vuodesta 2012 ja kesätöitäkin olen jo saanut. Ei siitä, vuodesta -98, niin kauaa ole :)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 18:09"]
Mä aloitin Aihe Vapaalla roikkumisen vuonna 1998. Vauva-lehdellä oli silloin kaksi palstaa: Aihe vapaa sekä Perhe ja parisuhde. Toisella provoiltiin esin lapsen nimeämisestä Pitsaksi ja toisella tehtiin pettäjä-pinoja. Ei siitä nyt niin kauaa oo aikaa ;)
[/quote]
Minä aloitin joulukuussa 1998 ja mielestäni silloin oli vain äitien palsta ja isien palsta. Tosin äidit kirjoittivat isienkin palstalle ja toiset olivat aina häätämässä äitejä sieltä. Silloin mitään ei julkaistu ilman sensuuria ja jutut ilmestyivät palstalle vai kertaa viikossa. Kun vuosi 99 kääntyi, alkoi voida vastata ilman sensuuria ja pian sai kirjoittaa avauksiakin suoraan. Samanlaista tappelua se oli silloinkin. Käytiin suuria maitosotia ja vakioaiheita olivat imestys, synnytys vs. sektio, kotihoito vai päivähoito. Silloin oli aina kesäisin joku häirikkö, joka häiriköi tai kirjoitti trolleja.
Sitten tuli palstajako ja ties mitä. Mutta yli 16v olen täällä roikkunut. Nyt kuopus on jo 15v ja minä 52v enkä pääse tästä irti...
Oon käyny vauvapalstalla ekaa kertaa vuonna 1998 ja täällä oli Suomen roisein meno jo silloin. Jäin koukkuun. Muistan että ihan alkuvuosina täällä oli joukko vakinimimerkkejä. Yhtenä kesänä oli palstatapaaminenkin jossain etelä-suomessa. Seuraavalla viikolla sitten saatiin palstalta lukea kuinka parit vaihtuivat...
Hei se Pitsa-provo oli mun keksimä! Olin ihan unohtanut. :)
Vinkkejä antennipipon virkkaamiseen?
Britanniassa massateurastetaan nautoja hullun lehmän taudin vuoksi. Uskaltaako sinne matkustaa?
Teini tuhosi uudet farkkunsa leikkaamalla ja repimällä, laitoin sen korvaamaan ne viikkorahoistaan! Olinko kohtuuton?
Onko muita, jotka fanittaa Remontti-Reiskaa? Katson Joka kodin asuntomarkkinoita vain Jorman takia, ihanan miehekäs mies!
Miten teidän kissa reagoi kun kerroit sille Neuvostoliiton hajoamisesta?