-90 luvun av!
Nyt huumoriketju pystöön!
Mikä painoi mieltä? Mitä naurettiin tai vihattiin?
Mielikuvitus laukkaamaan ja kuviiteelise -90 luvun otsikot kehiin!
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:10"]
Taru valkeapää ja Hugo kohta TV:ssä. Ihanaaa!
[/quote]
Meidän lapset haluais osallistua Hugo-kisaan, mutta meillä on vain veivattavat numerot puhelimessa. Ei sillä pärjäisi kisoissa. :/
Lapsen verkkareista lähti yksi nappi. Miten saan sen takaisin?
Annatteko 7-vuotiaan kuunnella spaissareita? Entä keräillä spaissari kortteja?
Mitä yhteistä miehelläsi on kyllä isä osaa-isän kanssa?
Mistä niitä mageita tatuointikaulakoruja oikein saa?
Kumpi on ihanampi, Jonna vai Erin?
Ala-astelainen kinuaa Adidaksen 3-raitaverkkareita. Ovat vaan aika kalliit, halvemmalla saisi merkittömät kaksiraitaiset. Ajaako saman asian, vai pitääkö olla nimenomaan kolme raitaa?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:51"]
Kuka katto eilen No-TV:tä???? Siel tuli semmonen tosi siisti suomalaisbändin coveri Chris Isaakin Wicked Gamesistä, muta mul men ohi tän bändin nimi, tietäks kukaan mikä bändi ja onko niillä oomiki biisei vai pelkkä cover bändi???
[/quote]
Bändin nimi on His Infernal Majesty. Niiltä tule just levy, jotain love metallii... Se laulaja on tosi hot! Uusimmassa City-lehdessä oli sen haastattelu.
486 vai Pentium? Toiset sanoo, että Pentiumissa on iso laskentavirhe, toiset taas että 486 kuolee kohta pois. Pakko saada uusi kone, tähän vanhaan ps/2:een ei saa edes enää lisää muistia, 1 mega ei enää riitä mihinkään. Myyn ison läjän käyttämättämiä DD-korppuja markan kappale, jos jollain käyttöä.
Siis onko toi Ally Mcbeal teidänkin mielestä liian laiha??
Voisko Hytönen jo leikata ton nolon polkkatukkansa ja Molli-Olli luopua rastoistaan! Jyrki Electric Circuksessa muuten tosi kool juontaja tää Raymond Ebanks. Huomenna E-Type vieraana Jyrkisssä, muita lähdös nimmarijahtii Kalevankadulle?
Tietääkö kukaan voiko trollien hiuksia värjätä? Mistä löytyis tutti-kaulakoruja eri väreissä? Mulla vain yks, jonka sain mun kirjekaverilta. Onko teillä sellaisia ihania kaulapantakoruja? Kuka on teidän suosikki Kullannuppu-ohjelmasta? Apua miten ihana Jordan Catalano on siinä Niin sanottu elämäni -sarjassa! Nyt on pakka lähtee T-kauppaan ostamaan CoolBits-jätskejä ja Dummies-karkkilaatikoita.
Onko kukaan löytänyt kavereita tai poikaystävää tuolta Teksti-tv:n chatista? Mun iskä tulee saamaan raivarin kun näkee mun puhelinlaskun.
Joko kuulitte mitä Curt Cobain on menny tekemään.......oon shokissa.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 17:26"]Joko kuulitte mitä Curt Cobain on menny tekemään.......oon shokissa.
[/quote]
Niin kovassa shokissa, että kirjoitin Kurtin c:llä.
Oliko kukaan eilen Lepakossa Apulannan keikalla? Mitä tykkäätte bändistä. Tuukka on kuuma <3
Vähänkö tyrkky toi Sanna Suutari.
Taru valkeapää ja Hugo kohta TV:ssä. Ihanaaa!