Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt odottamaan

Vierailija
12.12.2021 |

Olen yli kaksi vuotta odottanut yhtä miestä. Aloitetta ei vain tule. Jotain kiinnostusta on. Pitänee siirtyä eteenpäin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi odottaa vaikka viisikymppiseksi asti ja perustaa perheen. Naisena pitää tehdä ratkaisuja lapsien suhteen.

Vierailija
2/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti odottanut kuuta taivaalta. Sitä ei vain tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että olen odottanut jotain ja sitä ei tapahdu. Miehellä on sitten muuta tai ei ole ollut tarpeeksi kiinnostunut. Vedän luukut alas siltä mahdollisuudelta. Olen siis ikäänkuin pitänyt elämääni varalla.

Miettinyt asumiskuvioitq yms., työni ja elämän lapsen kanssa tätä kuviota silmällä pitäen.

Asiat muuttuvat. En pysty enää olemaan varalla.

Vierailija
4/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosiaan työasiat järjestänyt niin, että jos tapaisimme, pystyisin olemaan optimaalisesti olemaan miehen kanssa. En ole hakenut opiskelemaan. Nyt se muuttuu.

Vierailija
5/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies on saamaton, tai sitten hän etsii muita vaihtoehtoja. Olen ollut toteutumaton mahdollisuus.

Mutta hei, minullakin on elämä ja unelmia opiskelusta. Haluan edetä työssäni, mennä eteenpäin.

Vierailija
6/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ilmeisesti kuvitellut, että asiat ovat vain olleet näin. Mutta olen aktiivisesti järjestänyt ne.

Tiedoksi, että olen kokoajan tiennyt mitä tapahtuu.

Eilen totesin baarissa, että en ole tarpeeksi hyvännäköinen. En ole koskaan tarpeeksi laiha.

Aina on jokin tekosyy. Mutta minun elämäni ei odota.

Vierailija
7/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on jokin tekosyy. Minä en voi enää odottaa. Aika kuluu.

Vierailija
8/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järjestänyt niin, että olisin optimaalinen kumppani juuri tälle ihmiselle. Hän ei ole saanut aikaiseksi edes tavata minua. Aina vain, että pitäisi olla laihempi, henkisesti skarpeimmillaan. Aina on jokin tekosyy.

Ei ihminen voi koko elämäänsä vain odottaa jotain tapahtuvaksi. Ei se mene niin.

Vierailija
9/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoa sinä tarvitset, etkä miestä. Kuka tuollaista haluaa, tahdoton räsynukke.

Vierailija
10/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nop. Olen terve. Minulle on ennustuttu kahden selvännäkijän toimesta, että tämä mies olisi minulle mahdollinen.

Olen ”tavannut”hänet ensi kertaa päälle kaksikymppisenä. On ollut eri tilanteita, joissa olisimme voineet tavata. Muutamia.

Mutta ne eivät toteutuneet. Mies on tarkkaillut minua yli kaksi ja puoli vuotta. Nähnyt unia minusta.

Vierailija
11/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut levoton tästä miehestä. Mutta nyt kysyn itseltäni: olenko odottanut vain haavekuvaa?

Mies on parantumaton häntäheikki. Olisiko elämä todellakin onnellista hänen kanssaan? Vaikka muuten olisi varmaan huolehtiva.

Vierailija
12/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihminen voi odotaa miestä/tai edes naista yli 2 vuotta ja mitään ei tapahdu,ei kuulu miehestä tai naisesta mitään? Haloo hei !Unohda jo koko mies( tai nainen) ja unelmasi!Mies ( nainen) elää ihan omaa elämää täysillä . Ei anna hetkeäkään yhtään Ajatusta Sinulle on fakta!

Vierailija
13/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarjoaisi hienon talon, hienon auton ja hyvät puitteet muutenkin. Mutta tulisi aina pettämään.

Onko se sen arvoista? Ansaitseeko miehen, joka olisi vain minun, vaikka puitteet eivät olisi yhtä hyvät?

Vierailija
14/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihminen voi odotaa miestä/tai edes naista yli 2 vuotta ja mitään ei tapahdu,ei kuulu miehestä tai naisesta mitään? Haloo hei !Unohda jo koko mies( tai nainen) ja unelmasi!Mies ( nainen) elää ihan omaa elämää täysillä . Ei anna hetkeäkään yhtään Ajatusta Sinulle on fakta!

Olemme tavanneet yli 20 vuotta sitten. Kaksi vuotta ei ole sinällään mitään. Mutta nämä kaksi vuotta hän on aktiivisesti tarkkaillut minua. Osti jopa yhden asunnon lievään ylihintaan, tai pisti tuttunsa ostamaan kaksi vuotta sitten. Se oli silloin häälahja. Niin tämä hänen tuttunsa sanoi kaupanteko tilanteessa, ”häälahjat on sitten ostettu.”

Vierailija
15/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vain, että tiedän tasan tarkkaan, mitä täällä tapahtuu.

Tämä mies myös laittaa kavereitaan kyttäämään minua milloin minnekin. Olenko laihtunut tarpeeksi yms.

Mutta lopulta kyse ei ole painosta vaan siitä, että mies pitää muita ovia auki.

Vierailija
16/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hyvin imarreltu tästä huomiosta. Mutta nyt on aika siirtyä eteenpäin.

Vierailija
17/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan lapseni isän luokse. Mietin eilen sitä asiaa. Se on minulle toinen mahdollisuus. Olin luova hänen kanssaan, vaikka meillä oli vaikeaa.

Vierailija
18/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minun toinen mahdollisuus. Saan vielä yhden tyttölapsen lapseni isän kanssa. Kauniin ja eloisan lapsen. Meistä tulee perhe.

Vierailija
19/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nop. Olen terve. Minulle on ennustuttu kahden selvännäkijän toimesta, että tämä mies olisi minulle mahdollinen.

Olen ”tavannut”hänet ensi kertaa päälle kaksikymppisenä. On ollut eri tilanteita, joissa olisimme voineet tavata. Muutamia.

Mutta ne eivät toteutuneet. Mies on tarkkaillut minua yli kaksi ja puoli vuotta. Nähnyt unia minusta.

Kahden selvännäkijän! Ehdottomasti hoitoon.

En kyllä ihmettele miestä enää tuon tarkennuksen jälkeen.

Vierailija
20/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sinulle Ystäväni kaikkea hyvää elämässä. Toivon, että saat tehtyä elämässäni kaiken sen, mitä sinun pitää tehdä tämän maan hyväksi. Menestystä henkilökohtaisessa elämässäsi ja julkisessa elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä