Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kateus ruotsalaisia kohtaan, huhhuh!

Vierailija
12.12.2021 |

Olen asunut nyt jonkin aikaa Ruotsissa ruotsalaisen miehen kanssa. Nyt vasta silmäni ovat todella auenneet tälle suomalaisten kateudelle. Yritämme kilpailla aivan kaikesta. Ja ruotsalaisten mollaaminen, ymmärrättekö kuinka typerältä se kuulostaa.

Korona-aika on ollut itselleni se viimeinen niitti. Näin jossain turhanpäiväisessä lehdessä pääkirjoituksen otsikon joka meni jotenkin näin: "Ruotsissa tällä hetkellä vähiten tartuntoja. Eihän tässä näin pitänyt käydä".

Siis anteeksi mitä?? Olemme nyt siis kateellisia kun Ruotsissa ei kuole porukkaa tuhansittain??

Mutta voin kertoa teille, että olemme ruotsalaisille aika hajuttomia ja mauttomia. Ei heitä kiinnosta laittaa meihin energiaa kilpailemalla tai vi***ilemalla! He pitävät suomalaisia mukavina naapureina.

Että suomalaiset tässä tekevät itsestään täysin pellejä. Miesystäväni on ollut vaikea uskoa kun olen kertonut, mistä kaikesta Suomen lehdissä kirjoitetaan ja mistä kaikesta kilpailemme.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ne koirat älähtää joihin kalikat kalahtaa. Menit ap sohaisemaan muurahaispesää.

Ok. Eli sun mielestä ei saa reagoida mitenkään jos sinusta esitetään järjettömiä väitteitä.

Jos minä väittäisin sinun olevan sarjanurhaaja, ja sinä väittäisit vastaan, niin reaktiosi todistaisi väitteeni oikeaksi. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, jne.

Milloin ajattelit lopettaa ihmisten murhaamisen?

Vierailija
42/42 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset aliarvioi ja katsoo ylhäältä päin alemmaksi suomalaisia. Kuitenkin luulen että esim. sodan hetkellä Suomen puolustusvoimat ovat Ruotsalaisille enemmän kuin tärkeitä... Joten eipä kannata kovin tuntea ylemmyyttä Ruotsissa jos päästetään tuosta Venäjä ohitse suoraan Ruotsiin.

Eikä katso. Eikö ap juuri kirjoittanut etteivät he noteeraa Suomalaisia siinä määrin kuin me heitä. Me suomalaiset voisimme keskittyä itseemme ja antaa ruotsalaisten elää omaa elämäänsä. Ihan niinkö hekin tekevät.

Mitä sotaan tulee, Ruotsista tuli aika paljon vapaaehtoisia sotilaita auttamaan Suomea.

Ruotsin eugeniikkaopit suomalaisista ovat sangen karua luettavaa. Kovasti on tutkittu ja noteerattu suomalaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla