Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähkösopimuksesta kysymys

Vierailija
12.12.2021 |

Anteeksi heti tyhmyyteni. Mulla ollut energia 247 ekobotti -sopimus joka nyt siirtyi konkurssin myötä Lumolle. Eli pörssisähköä. En ole edes tajunnut mitä on pörssisähkö. No. Onneksi sähkönkulutus on ollut hyvin pientä. Mistä oikein erotan ostanko pörssisähköä vai muuta? Aion nyt tutkia ja vaihtaa sähköyhtiötä. Esim Helenin mainostama”Perussähkö” joka on heidän suosituin. Mitä se on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi kun hakeudut ihan oma aloitteisesti holhoukseen kun perusasiatkin noin vaikeita.

Jo se että olet tehnyt joskus sopimuksen energia247 yhtiön kanssa kertoo että ihan täysi pakka ei ole.

Vierailija
2/5 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussähkön hinta tarkastetaan pari kertaa vuodessa. Jonkinlainen korotus varmasti tulossa seuraavassa tarkistuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

parempi kun hakeudut ihan oma aloitteisesti holhoukseen kun perusasiatkin noin vaikeita.

Jo se että olet tehnyt joskus sopimuksen energia247 yhtiön kanssa kertoo että ihan täysi pakka ei ole.

No ihan hyvin toimitti mulle edullisesti sähkön pitkän aikaa. Tuskin olen ainoa näin tyhmä. Monissa perheissä taitaa esim mies hoitaa sähkönkilpailutukset, valuutukset yms. Ap

Vierailija
4/5 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota mitään maksullisia lisäpalveluja sopimukseen ne ovat turhia eikä niistä pääse eroon.

Vierailija
5/5 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vakaa Perussähkö on helppo ja edullinen valinta ja siksi myös suosituin tuotteemme. Sopimus on toistaiseksi voimassa. Hinta sisältää alv 24%. Hinta 1.1.2022 alkaen on 10,79 c/kWh."

melko halbaa