Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävinpä tuossa mittauttamassa "markkina-arvoni"

Vierailija
19.03.2015 |

Kävin tosiaan baarissa kahden opiskelutoverini kanssa (olen 24v. nainen). Tanssimme tietenkin ja pidimme hauskaa. Molemmat kaverini saivat paljon liehittelijöitä ympärilleen ja jopa treffikutsujakin. Baarin ulkopuolelle päästyämme illan loppuessa kavereideni luokse tuli miehiä/poikia jotka pyysivät heitä jatkoille. Siis nimenomaan HEITÄ ja HEIDÄN luokse tuli miehiä. Minua katsottiin jälleen (kuten koko illan ajan) kuin halpaa makkaraa. Kutsu ei koskenut minua... 

Noh, tämänhän ei periaatteessa pitäisi minua, varattua ihmistä, hetkauttaa... Mutta kyllähän se hetkauttaa. Olen todella huonossa ja onnettomassa suhteessa ja eroa on pohdittu jo ainakin vuoden päivät. Esteenä erolle on minun suunnaton pelkoni. Pelkään että jään yksin. Naurettavaa ja säälittävää, tiedän. Nämä baarireissut toimivat ikäänkuin testinä, kelpaanko, jäisinkö yksin - näköjään jäisin.

Tässä vaiheessa joku sanoo etten voi olla niiiiiin ruma kun mies kuitenkin löytyy. Kysymys kuuluukin millainen mies... Pitkäaikaistyötön, liikaa alkoholia kuluttava vätys jolla ei ole aikomustakaan hommata koulutusta saatika työtä. Sama mies on ollut myös väkivaltainen minua kohtaan. 

En tiedä mitä haen takaa tällä tekstilläni... Ehkä tahdoin vain purkaa sydäntäni. Tuntuu niin pahalta olla näkymätön ulkonäköni vuoksi. Kauniit ystäväni bilettävät menemään särkien miesten sydämiä ja minä rumilus roikun perässä. Tarraudun huonoon parisuhteeseen koska tällä lookilla ei uuttakaan miestä saa...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaan et välittäisi asiasta? Minä pidän itseäni noh... en mitenkään kauniina. Silti minulla on pään malli joka on yleisin malleilla. Korkeat poskipäät ja kauniit huulet. Pitkät sääret ja olen pitkä. Kun saavun tilaan niin kyllä jokaiselta ukolta kääntyy päät ja katsotaan pitkään. Mutta kukaan ei tule puhumaan koko iltana!!! Katsotaan vaan vaikka koko ilta! Joten koska en halua olla yksin niin olen sitten " tyrkky". Jokaisen puolisoni olen käynyt hakemassa kun muuten ei mitään tapahdu. Ei tässä mitään vaikeasti tavoiteltavaa voi leikkiä. Nykyinen sentään teki jotain aloitteeksi tulkittavaa. Mutta muutenkin tuskaa on ollut. Yläasteella ja lukiossakin minulla oli joku huoran maine. Pojat vaan tuijotti. Kukaan ei puhunut. Ekan kerran pidin "poikaa" kädestä 19.5 vuotiaana. Silloin sain myön ekan suukon. Että tyrkylle vaan. Mitään ei saa ellei ota ohjia omiin käsiin.

Vierailija
22/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden baari-illan jälkeen kannattaakin heti tehdä syväanalyysia asiasta....

Olet lähestyttävän oloinen, niin homma kyllä hoituu, vaikka et itse mitään aloitteita tekisikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:43"]

Aika naiivia. Toki vaikuttaa jos ihminen vain ähöttää nurkassa vihaisen näköisenä, mutta totuus on että kaunista naista tullaan iskemään vaikka hän istuisi perusilmeellä kenellekään puhumatta ja ketään katsomatta. Ja rumaa/vaatimatonta ei tulla vaikka hän hymyilisi ja tanssisi pöydillä.

Miksi sitten niin moni kaunis nainen valittaa, että heitä ei yritä kuin muutama röyhkeä pelimies ja tavalliset miehet iskevät tavallisia naisia?

Ja opettele tekemään itse aloite, se on ainoa keinoa saada puoliso meille ei-kauniille. Onneksi on miehiäkin jotka ei ole niin pinnallisia, mutta oma-aloitteisesti hekään kyllä eivät meitä tule iskemään.

Miksi tuostakin pitää valittaa? Luuletko, että 99 % miehistä saa aloitteita naisilta?

Vierailija
24/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan ap!
Ei ole olemassa sellaista asiaa,kuin markkina-arvo. Ei ainakaan yhden baari-illan perusteella.
Itseäni ei ainakaan miehenä juuri kiinnosta, miten haluttavana kaikki maailman naiset minua pitää. Vaan nimenomaan juuri SE,kiinnostukseni kohde.
Lähtökohtaisestihan kauneus kumpuaa ihmisen sisältä. Pään sisältä. Siitä, miten suhtautuu itseensä, muihin ihmisiin, ympäröivään maailmaan. Uskallan väittää, että suurimmalle osalle AIKUISISTA miehistä,tärkein ominaisuus naisessa ei ole timmi kroppa,tai kiiltokuvan kauniit kasvot.
Ehkä olisi parasta opetella ensin elämään yksin,oppia tuntemaan itsensä, oppia rakastamaan itseään. Mielummin,kuin elää huonossa suhteessa,ja pelätä yksin jäämistä?

M38

Vierailija
25/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen askel on ainakin heittää se juoppo vätys ulos.

Vierailija
26/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 05:46"]

Olisit antanu sormetta pilua.

[/quote]

Olet liian nuori kirjoitellaksesi sormettamisista kun et vielä osaa edes kirjoittaa.

Vierailija
27/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt jaksako, miehet ei kännissä baarissa ehdi tutustua luonteeseen tai huomaa huonoa itsetuntoa: kauneus merkkaa.

Aloittaja on selkeästi vaatimattoman näköinen, joten suosittelen baarien sijaan ihan nettideittailua. Siellä voi hurmata omalla persoonalla naaman sijaan.

Vierailija
28/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus näitä vastauksia taas, ihan sekopäistä porukkaa. Vai lauma gisele bundcheneitako siellä huutelee?

Ap, sinun täytyy vain uskaltaa olla avoin ja lähestyttävä, niin miehet uskaltavat tulla juttusille (helpommin sanottu kuin tehty, jos on vähänkin arka luonteeltaan, tiedän). Vähän tyhmästi sanottu, mutta kyllä vakka kantensa löytää aina. Jos et ole (kuten muut av-mammat) mallin mitoissa ja näköinen, niin ehkei sitten kannata uneksia siitä kaupungin komeimmasta miehestä, mutta varmasti sinullekin löytyy joku kiva, fiksu ja huolehtiva mies.

Älä jää paskaan suhteeseen vain sen takia, että et halua olla yksin. Ole mieluummin sinkku ja kehitä itsetuntosi ja itsesi sille tasolle, että voit kantaa itsesi ylpeästi. Kyllä niitä miehiä sitten ilmestyy :)

Vierailija
29/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 08:23"]Voi jeesus näitä vastauksia taas, ihan sekopäistä porukkaa. Vai lauma gisele bundcheneitako siellä huutelee?

Ap, sinun täytyy vain uskaltaa olla avoin ja lähestyttävä, niin miehet uskaltavat tulla juttusille (helpommin sanottu kuin tehty, jos on vähänkin arka luonteeltaan, tiedän). Vähän tyhmästi sanottu, mutta kyllä vakka kantensa löytää aina. Jos et ole (kuten muut av-mammat) mallin mitoissa ja näköinen, niin ehkei sitten kannata uneksia siitä kaupungin komeimmasta miehestä, mutta varmasti sinullekin löytyy joku kiva, fiksu ja huolehtiva mies.

Älä jää paskaan suhteeseen vain sen takia, että et halua olla yksin. Ole mieluummin sinkku ja kehitä itsetuntosi ja itsesi sille tasolle, että voit kantaa itsesi ylpeästi. Kyllä niitä miehiä sitten ilmestyy :)
[/quote]

Vittu mitä scheissea. Herää todellisuuteen. Vain ulkonäkö merkitsee baarissa ei mikään muu.

Vierailija
30/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä naisen ei tarvitse olla itsevarmasti käyttäytyvä kaunotar. Itse ainakin tykkään enemmän vaikka vähän ujostakin.

Sellainen että pienen hymyn saa välillä ja katsoo kivasti silmiin kiinnostuneena, ei ylimielisesti tai happaman oloisena, paitsi jos miehen käytös ei ole kohteliasta niin hyvä karkoittaa tuollain, vaikka idiootteihin sekää ei taida tepsiä:) 

Meitä miehiä on tietysti joka lähtöön, mutta mulle paras on ihan tavis eikä liikaa pyntätty, kiva lämmin hellä. Muutama liikakilokin tekee vaan naisellisemmaksi, kun nyt jotenkin pitää itsestään huolta. Onneksi sellaisia oon saanut tavatakin.

Olet kyllä aika nuori vielä, miehet tuossa iässä on aika kypsymättömiä, et sekin vaikuttaa, tälläin kun itse on toisella kierroksella keski-ikäisenä niin arvot ovat vähän erilaiset. Älä kuitenkaan lannistu yhdestä kerrasta, meet uudestaan katselemaan.

Vierailija
31/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:43"]

Aika naiivia. Toki vaikuttaa jos ihminen vain ähöttää nurkassa vihaisen näköisenä, mutta totuus on että kaunista naista tullaan iskemään vaikka hän istuisi perusilmeellä kenellekään puhumatta ja ketään katsomatta. Ja rumaa/vaatimatonta ei tulla vaikka hän hymyilisi ja tanssisi pöydillä.

Miksi sitten niin moni kaunis nainen valittaa, että heitä ei yritä kuin muutama röyhkeä pelimies ja tavalliset miehet iskevät tavallisia naisia?

Joka ikistä kaunista naista isketään. Joka muuta väittää kuvittelee olevansa kaunis. Tai jotkut harvat poikkeukset voivat olla jotenkin muuten omituisia ja siten luotaantyöntäviä. On melko lailla urbaanilegenda että olisi olemassa "liian kauniita naisia" joita ei sen vuoksi isketä. Lähes kaikki näistä ovat "johannatukiaissyndroomaisia". Tai sitten niitä, jotka eivät edes noteeraa ns. tavallisten miesten yrityksiä, ja ne jotka ovat tarpeeksi päällekäyviä ja puunattuja tullakseen huomatuiksi ovatkin sitten kas kummaa pelimiehiä.

Ja opettele tekemään itse aloite, se on ainoa keinoa saada puoliso meille ei-kauniille. Onneksi on miehiäkin jotka ei ole niin pinnallisia, mutta oma-aloitteisesti hekään kyllä eivät meitä tule iskemään.

Miksi tuostakin pitää valittaa? Luuletko, että 99 % miehistä saa aloitteita naisilta?

Valitinko? Minähän vain totesin tosiasian. Sitäpaitsi kyllä isoa osaa miehistäkin isketään - mulla on paljon miespuolisia kavereita, ja lähes joka kerta kun ovat baarissa, on joku emäntä kiinni kauluksessa. Osa on paremman ja osa tavallisemman näköisiä. Näin ainakin 20-30v piireissä.

Vierailija
32/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka roikkuu baarissa keskiviikko-torstai-välisenä yönä, muu kuin juoppo työtön? Eli siis keskustelun aloittajaa eivät tämmöiset sitten vikitelleet, voi jessus juu. Olen käynyt baarissa kerran jos toisenkin, eikä koskaan ole huvittanut siitä apajasta hirveästi kalastella, kun ei noi pikapanot oikein nappaa. Aloittaja tsekkaa markkina-arvon jossakin muualla, jos haluaa paremman arvion. Terkkui M42.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi