Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävinpä tuossa mittauttamassa "markkina-arvoni"

Vierailija
19.03.2015 |

Kävin tosiaan baarissa kahden opiskelutoverini kanssa (olen 24v. nainen). Tanssimme tietenkin ja pidimme hauskaa. Molemmat kaverini saivat paljon liehittelijöitä ympärilleen ja jopa treffikutsujakin. Baarin ulkopuolelle päästyämme illan loppuessa kavereideni luokse tuli miehiä/poikia jotka pyysivät heitä jatkoille. Siis nimenomaan HEITÄ ja HEIDÄN luokse tuli miehiä. Minua katsottiin jälleen (kuten koko illan ajan) kuin halpaa makkaraa. Kutsu ei koskenut minua... 

Noh, tämänhän ei periaatteessa pitäisi minua, varattua ihmistä, hetkauttaa... Mutta kyllähän se hetkauttaa. Olen todella huonossa ja onnettomassa suhteessa ja eroa on pohdittu jo ainakin vuoden päivät. Esteenä erolle on minun suunnaton pelkoni. Pelkään että jään yksin. Naurettavaa ja säälittävää, tiedän. Nämä baarireissut toimivat ikäänkuin testinä, kelpaanko, jäisinkö yksin - näköjään jäisin.

Tässä vaiheessa joku sanoo etten voi olla niiiiiin ruma kun mies kuitenkin löytyy. Kysymys kuuluukin millainen mies... Pitkäaikaistyötön, liikaa alkoholia kuluttava vätys jolla ei ole aikomustakaan hommata koulutusta saatika työtä. Sama mies on ollut myös väkivaltainen minua kohtaan. 

En tiedä mitä haen takaa tällä tekstilläni... Ehkä tahdoin vain purkaa sydäntäni. Tuntuu niin pahalta olla näkymätön ulkonäköni vuoksi. Kauniit ystäväni bilettävät menemään särkien miesten sydämiä ja minä rumilus roikun perässä. Tarraudun huonoon parisuhteeseen koska tällä lookilla ei uuttakaan miestä saa...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin olet tuonlaisen sian kanssa kuin yksin? Ja hei se viehättävvys syntyy myös pitkälti siitä, miten itsensä "kantaa". Tuskin hakkaavan, ryyppäävän vätyksen kanssa yhdessä oleminen ainakaan parantaa sitä puolta sinussa.

Vierailija
2/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhuu itsetunto-ongelma,ei todellinen rumuus. Jos olisit sanonut meneväsi mukaan niin sinne olisit päätynyt.Markkina-arvo on paljon myös asennetta,ei ulkonäköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAIHDUTA!!!

Vierailija
4/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyiletkö ja flirttailetko luonnostasi baarissa? Se vaikuttaa paljon vs. ujo hiljainen pälyilijä.

Vierailija
5/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kelpaa enää kenellekään.

Vierailija
6/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussaa ei ole mitään muta rumaa kuin asenteesi. Ota elämäsi omiin käsiin, lakkaa jahkailemasta ja tee asioille jotain, niin huomaat mitä jännää tapahtuu sen jälkeen.

Vierailija
7/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt täällä netissä olet niin etsi pelimiehen opas tai jotain sinnepäIn. Siellä on sulle vinkkejä miten tulet kiinnostavaksi. 

Vierailija
8/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että epävarmuutesi ja lannistuneisuutesi vain näkyy ulospäin ja karkottaa ihailijat. Kaverisi sen sijaan vaikuttavat itsevarmoilta. Mieti, miten he pukeutuvat ja käyttäytyvät ulos lähtiessään ja voisitko ottaa tästä mallia. Lisäksi voisit ajatella itsekin tekeväsi aloitteen. Kuulostaa siltä, että istut vain takapuolellasi passiivisena odottamassa.

Vierailija
9/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon myös sitä mieltä, ettei tuo mitään sun ulkonäöstä kerro. Oon huomannut baareisaa kaksi asiaa; haku päällä moni vaikuttaa vähän epätoivoiselta, silloin iskijät on yleensä väätänlaisia. Mutta se mitä todella tahdoin sanoa on, että epävarmuus näkyy eikä se yleensä ole viehättävää. Jopa sun tekstistä huomasi, että olet tosi epävarma, niin miltähän vaikutat livenä?
Laita tyttö hyvä elämä järjestykseen, eroa jos et ole tyytyväinen suhteesen, opiskele ja nauti elämästä. Tee asioita joista tykkäät ja joista tulee hyvä olo. Rakasta itseäsi. Uusi suhde löytyy kyllä, kun on sen aika. Kun menet baariin, pidä siellä hauskaa äläkä veraile itseäsi muihin tai epätoivoisesti yritä löytää ketään, vaan tiedä olevasi ihana ihan omana itsenäsi :)
Ei muutenkaan erotessä/juuri eron jälkeen ole paras hetki millekään suhteille, joten hyvähän se on, ettei kukaan aivan ihana mies tullut nyt iskemään.

Vierailija
10/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

DUF - designated ugly friend

Vierailija
11/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan niitä, jotka jo kertoivat ongelmasi olevan huono itsetunto, ei ulkonäkö. Ulkonäöllä ei juurikaan ole merkitystä, jos ihminen rakastaa itseään ja hyväksyy itsensä.

Ensimmäinen tehtäväsi on erota huonosta ihmissuhteesta. Toiseksi opettelet viihtymään itsesi seurassa ja hoitamaan itseäsi. Vasta sitten, kun asiat on sinun itsesi kanssa kunnossa, voit alkaa katselemaan uutta kumppania. Kumppanin löytäminen ei saisi olla kenenkään ensisijainen ja epätoivoinen elämäntehtävä ja -sisältö, sillä epätoivo näkyy ulospäin ja karkoittaa hyvät kumppaniehdokkaat. Tärkeintä on, että viihdyt itsesi seurassa; silloin muutkin viihtyvät sinun seurassasi.

Vierailija
12/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi muuttaa ulkonäköäsi jotenkin? Jos olet ylipainoinen, niin kyllä on miehiä, jotka tykkäävät nimenomaan "suurista" naisista. Mutta hekin voivat olla kauniita. Käy kampaajalla, pyydä joku tyylitietoinen kaveri kanssasi vaateostoksille, aloita jokin liikuntaharrastus... Nuo kaikki asiat ennen kaikkea piristäisivät sinua itseä.

Mutta ennen kaikkea eroa tästä väkivaltaisesta miehestäsi! Suhde tulee lannistamaan sinua aina vaan enemmän, mitä pidempään siinä roikut. Pahinta mitä voit tehdä itsellesi, on olla suhteessa ihmisen kanssa jonka kanssa et haluaisi olla alkuunkaan.

Vierailija
13/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Svidu mikä luuseri olet ap. En uskalla erota, pelkään että jään yksin. OLET LUUSEERII!!!

Vierailija
14/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin asentewsta kiinni millä mielellä lähtee ulos. Jos on iloinen ja puhelias niin miehet pörrää ympärillä. Hiljaisena ja hymyilemättömänä tuskin montaa katsetta saa. Oli sitten minkä näköinen vaan.

Vierailija
15/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ihan sama juttu. Aina vaan kavereita tullaan iskemään, ei koskaan mua. Ja ei auta että olen kasvoistani nätti (ainakin laihana muutama vuosi sitten ollut), mutta satun vaan olemaan läski.. Ilmeisesti en siis koskaan tule kelpaamaan kellekään. Kyllä tässä kyynistyy väkisinkin :( Miten ne idioottiukot sitä paitsi kuvittevatkin aina saavansa sen huippukauniin naisen, eivätkö he lainkaan mieti omaa ulkoista habitustaan?! Useimmiten iskijämiehet nimittäin ovat keski-iän ylittäneitä, ylipainoisia ja rähjääntyneitä. Ap, sympatiseeraan siis sinua!

Vierailija
16/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa itkeä kun itse ette tee aloitteita.

Vierailija
17/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin onnellinen, jos ei olisi markkina-arvoa.Koko käsite on vastemielinen.

Vierailija
18/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 05:14"]

Hymyiletkö ja flirttailetko luonnostasi baarissa? Se vaikuttaa paljon vs. ujo hiljainen pälyilijä.

[/quote]

Kannattaisiko se mies kuitekin jättää ennen kuin alkaa kunnolla flirttailla? Vaikka ruma ja tyhmä onkin.

Vierailija
19/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ihan oikeesti! Jos aloittaja olisi mies, neuvoisitteko häntä "tekemään enemmän aloitteita"? 

Vierailija
20/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naiivia. Toki vaikuttaa jos ihminen vain ähöttää nurkassa vihaisen näköisenä, mutta totuus on että kaunista naista tullaan iskemään vaikka hän istuisi perusilmeellä kenellekään puhumatta ja ketään katsomatta. Ja rumaa/vaatimatonta ei tulla vaikka hän hymyilisi ja tanssisi pöydillä. Niihin flirttiyrityksiinkin vastataan joko tosi vaivaantuneesti tai vaan äkkiä käännetään päätä. Olen kuule tämän niin monesti todistanut ystävien kanssa, joista osa nättejä (heille on ihan sama mitä tekee, ukkoa pyörii ympärillä) ja osa vähemmän (kuten minä). 

Aplle vinkiksi että etsi mies ihan muualta kuin baareista. Ja opettele tekemään itse aloite, se on ainoa keinoa saada puoliso meille ei-kauniille. Onneksi on miehiäkin jotka ei ole niin pinnallisia, mutta oma-aloitteisesti hekään kyllä eivät meitä tule iskemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan