Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni LRI käynti

Vierailija
03.03.2015 |

Olen ollut nykyisen avokkini kanssa nyt noin puolitoista vuotta. Eilen illalla hän löysi kiveksestään patin, josta tietenkin itsekin huolestuin. Varasin häneelle heti ajan lrin volle, josta hän tuli kiukkuisena takaisin.. Kysyin, että mitä siellä sanottiin. Lääkäri oli todennut heti, että miehelläni on kondylooma.
Oli olettanut, että olen häntä pettänyt ja siten tartuttanut hänelle taudin. Mutta kun asia ei ole niin. Itselläni ei ole koskaan ollut minkään laista sp-tautia, enkä miestäni ole pettäny. Ikinä.
Mitä tästä pitäisi päätellä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi suojelee sinua. Kondylooma tee patteja kivekseen. Itse kiveksessä oleva patti on lähtökohtaisesti syöpä. UÄllä varmistetaan että kiveksessä tosiaan on patti ja jos on, niin kives poistetaan ja patologi sanoo minkäläinen kasvain on kyseessä.

Vierailija
2/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti kivuton patti kiveksessä ei ole syöpä.

miehesi varmaan vaan testaa sua... Ei sillä mitään oo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiveksen sisälläkö patti oli vai ulkoinen?

Vierailija
4/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin testeissä.. Kumma mies, mikäli ensiksi sinua syyttelee.

Vierailija
5/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä patti. Itse tunnustelin sen eilen. Mutta terskassa on ollut jo pidempään vaalea "syylä" jonka lri totesi kondyloomaksi.
Ap

Vierailija
6/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm kauan ootte olleet yhdessä? Ootko ennen kiinnittänyt huomiota vaaleeseen syylään eli siihen kondyloomaan? Kondylooma voi "puhjeta" vasta 6kk tartunnan jälkeen eli siis jos on harrastanut seksiä jonkun kanssa kellä on kondylooma niin voi mennä 6kk ennen kun tulee syyliä, kestää pari vuottta että lähtee itsekseen pois. Kokemusta löytyy siten että sain myös kondylooman nykyiseltä kun vasta tavattiin mulle tuli heti näppylöitä ja varasin ajan gynelle koska en tajunu että mitä ne oikeen on, mutta ehti hävitä ennen kun aika oli sinne gynelle, sanoivat siellä että mulla on luultavasti niin hyvä vastustuskyky että keho ton kondylooman hävitti mutta tällä nykyisellä sitten vasta myöhemmin huomasin näitä näppylöitä niinkun arvasin että siltä se kondylooma tuli sillon (meidän juttu siis ei lähtenyt heti "käyntiin") mulle. Tiesin vaan että ite en ole niitä muualta saanut koska seurustelin sitä ennen moonta vuotta. Niihin näppylöihin on myös sellasta rasvalääkettä olemassa joka polttaa ne syylät. Mun mies ei sitä tietenkään osanu käyttää oikein joten ei se mitään tehonu, sit vaa ooteltiin että ne katos ja pari vuotta siinä meni. Inhottava tauti, mutta niin yleinen.

Vierailija
7/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:09"]Sisällä patti. Itse tunnustelin sen eilen. Mutta terskassa on ollut jo pidempään vaalea "syylä" jonka lri totesi kondyloomaksi.
Ap
[/quote]

No tulihan se sieltä. No tuo kuulostaa kondyloomalta. Mutta virustartunnan se on voinut saada paljon aikaisemmin tai sulla on se virus piilevänä ja sä olet saanut sen vuosia sitten. Kumpikaan ei ole välttämättä pettynyt.

Kiveksessä oleva patti on se oikea huolenaihe. Toivottavasti ei ole patti Kiveksessä vaan joku varikoseele tms. Kivespatit on 95% syöpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän