Hyi kissa nylpytti mua!!!!!
YÖK!!!!!!!!!!
Leikattu kolli kyseessä!!!! Se tulee aina iltaisin syliini ja leipoo minua ja käy siihen nukkumaan.
Nyt se tuli taas leipomaan mutta ihmettelin kun se leipoessaan tärisi. Kehräsi, leipoi ja tärisi. Kysyin onko kaikki ok. Sitten huomasin että se nytkytteli pehvaansa!
Nostin kissan äkkiä ilmaan ja huomasin että sillä on pinkki kikkeli näkyvissä.
SIIS HYI!!!!!!!!!!!!!!
Nyt oksettaa vaikka rakastankin kissoja yli kaiken.
YÖK!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (25)
hyi yök voiko kissalle antaa jotain lääkkeitä että se lopettaa seksijutut?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:19"]
hyi yök voiko kissalle antaa jotain lääkkeitä että se lopettaa seksijutut?
[/quote]
Kysy samalla, voiko kissalle antaa jotain lääkettä, että se lopettaa kakkaamisen ja pissaamisen ja vaikka ihan syömisenkin. Ne kun ovat ihan yhtä luonnollisia ruumiintoimintoja.
Minulla on parivuotias leikattu kolli ja kyllähän tuo välillä tulee syliin nylkyttämään. Pidän sitä ihan normaalina touhuna.
Vierailija kirjoitti:
Yää
Yääääkäk! Onneksi mun 5 vuotias kolli ei oo tehnyt noin koskaan... hyääh :DTosin mun edesmennyt tyttökissa tuli aina kainaloon leipomaan ja siltä alkoi peräpäästä valua jotain kirkasta märkää... se oli kans aika yökkistä.
Yäääk
Siis nyt ihan oikeasti ihmiset hyvät... Tajuatteko, että kissakin on ihan oikea eläin. Se ei ole mikään pehmolelu vaan ihan oikea eliö, aivan samalla tavalla kuin ihminenkin. Totta kai kissallakin on selsuaalinen vietti olemassa. Ei se sille mitään voi. Muuten kissat olisivat kuolleet sukupuuttoon aikoja sitten. On sinullakin ihmisenä seksuaaliset tarpeesi. Kissalla ei ole käsiä, jolla se voisi tyydyttää itsensä, siksi se käyttää muita kohteita.