Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ekoilla treffeillä Tampereella?

Vierailija
19.03.2015 |

Homman nimi on siis se, että olisi tarkotus mennä ensitreffeille naisen kanssa jonka kanssa olen netin välityksellä jutellut paljon eli ei ole sinänsä aivan eka kerta kun istutaan juttleen mutta näin face to face on ensimmäinen kerta. Tarkotus olisi mennä johonkin kivaan kahvilaan tms. ei mitään jäykkää illallista vaan rento tapaaminen ekaa kertaa jossain rennossa paikassa. Paikka saisi olla ei niin mielettömän vilkas jotta olisi vähän kahdenkeskeistä rauhaa. Mitä ehdottaisitte?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole muuten pakko olla just kahvila vaan joku sellainen paikka missä on rento tunnelma, saa jsut jotain pientä syötävää/juotavaa.

Vierailija
2/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näsinneula? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola Näsinneulaako tarkoitat vai? Eikös se oo vähän jäykkä vai onko sielä muutakin kun se fine dining ravintola? Ei siis yhtään huono ehdotus mut en vaan oo ikinä käynyt niin en tiedä siitä mitään :)

Vierailija
4/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:36"]

Ravintola Näsinneulaako tarkoitat vai? Eikös se oo vähän jäykkä vai onko sielä muutakin kun se fine dining ravintola? Ei siis yhtään huono ehdotus mut en vaan oo ikinä käynyt niin en tiedä siitä mitään :)

[/quote]

Tarkoitin sitä. Juu saattaa olla hieman jäykkä ekoille treffeille, tuli vaan mieleen se kiva ympäristö :) Hmm, mikähän muu vois olla kiva...

Vierailija
5/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vohvelikahvila Ojakadulla

Vierailija
6/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen itsekin on Tampereelta, kysy häneltä.

Vierailija
7/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia vaan sais just olla sellanen rennompi paikka, koska ei olla vielä ikinä tavattu niin ei vielä tiedä kuinka meillä juttu luistaa niin olis pikkusen vaivaannuttavaa istuu ravintolas odottamas annoksia jos molemmat miettis, että toivottavasti tää olis pian ohi.

Vierailija
8/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamperehan on täynnä mitä ihanimpia kahviloita. Vohvelikahvilat, Runo, Cafe la Familia, noi nyt ekana tulee mieleen. Saattaa ruuhka-aikana olla täyttä ja vähän meluisaa, mutta jos sattuu saamaan oman sohvanurkkauksen jostain, niin ei se melu kauheesti ees haittaa.

Vierailija
9/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyymäen Oma Tuomiokirkonkadulla, se on kiva paikka :)

Vierailija
10/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on itse Tampereelta, mutta haluaisin itse olla kuitenkin se aktiivisempi osapuoli tässä, koska tää treffi kutsu oli minun käsialaa. Toi vohvelikahvila muuten erittäin hyvä ehdotus, mutta kuulemma käy siellä usein niin siitä syystä ei välttämättä ihan paras.

Vierailija
11/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja treffit suunniteltu viikolle alku iltaan eli siinä mielessä saattaa olla juuri vaikeeta löytää sellasta kivaa paikka missä sattuis oleen vähän rauhallisempaa kuitenkin.

Vierailija
12/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvila Kahvilla on kiva. Vieressä kissakahvila, mut se voi olla kyllä huono ekaksi treffipaikaksi hälyn ja akvaariomaisuutensa takia. Tai Pyynikin torniin munkkikahvilaan? Kiva ympäristö ja maisemat. Kaffilasta saa hyvää kahvia kans.

Vierailija
13/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Runo on ihana.

Vierailija
14/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:47"]Kahvila Kahvilla on kiva. Vieressä kissakahvila, mut se voi olla kyllä huono ekaksi treffipaikaksi hälyn ja akvaariomaisuutensa takia. Tai Pyynikin torniin munkkikahvilaan? Kiva ympäristö ja maisemat. Kaffilasta saa hyvää kahvia kans.
[/quote] komppi kahvilla kahvilalle :)

Vierailija
15/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:43"]Nainen on itse Tampereelta, mutta haluaisin itse olla kuitenkin se aktiivisempi osapuoli tässä, koska tää treffi kutsu oli minun käsialaa. Toi vohvelikahvila muuten erittäin hyvä ehdotus, mutta kuulemma käy siellä usein niin siitä syystä ei välttämättä ihan paras.
[/quote]

Vohvelikahviloita on täällä muutamakin eri (se ojavainionkadun kahvila käsittääkseni se "eka ja oikea"), mutta voithan vaikka ehdottaa, et käytte jossain toisessa vertailun vuoksi?

Vierailija
16/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolla kahvila Runossa kuinka kova ryysis arkiviikolla alkuillasta klo 18-19 aikaan?

Vierailija
17/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaparkiin ostoskierrokselle? :)

Vierailija
18/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:53"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:43"]Nainen on itse Tampereelta, mutta haluaisin itse olla kuitenkin se aktiivisempi osapuoli tässä, koska tää treffi kutsu oli minun käsialaa. Toi vohvelikahvila muuten erittäin hyvä ehdotus, mutta kuulemma käy siellä usein niin siitä syystä ei välttämättä ihan paras. [/quote] Vohvelikahviloita on täällä muutamakin eri (se ojavainionkadun kahvila käsittääkseni se "eka ja oikea"), mutta voithan vaikka ehdottaa, et käytte jossain toisessa vertailun vuoksi?

[/quote]

Kirjotin vähän huonosti eli siis joo onhan niitä muita myös, mutta ainakin itellä on sellanen fiilis, että en haluis viedä mihinkään mikä on hänelle aivan tuttua jo ja jollaisessa käy usein.

Vierailija
19/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:53"]

Ideaparkiin ostoskierrokselle? :)

[/quote]

Mietin aiemmin, että Koskikeskuksessa olis tälläsen voinu toteuttaa, mutta sitten ajattelin sen olevan hiukan liian hälinäinen ja ruuhkanen paikka tuohon aikaan illasta.

Vierailija
20/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No särkänniemeen!! Voi huvitella, käydä laitteissa, narunvetoa ja muita pelejä, sitten ihan vaan käydä syömässä ja tutustua :) Leffa on huonoin vaihtoehto ekoille treffeille, kun ei siellä teatterissa voi jutskailla ja tutustua siiihen ihmiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi