Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ekoilla treffeillä Tampereella?

Vierailija
19.03.2015 |

Homman nimi on siis se, että olisi tarkotus mennä ensitreffeille naisen kanssa jonka kanssa olen netin välityksellä jutellut paljon eli ei ole sinänsä aivan eka kerta kun istutaan juttleen mutta näin face to face on ensimmäinen kerta. Tarkotus olisi mennä johonkin kivaan kahvilaan tms. ei mitään jäykkää illallista vaan rento tapaaminen ekaa kertaa jossain rennossa paikassa. Paikka saisi olla ei niin mielettömän vilkas jotta olisi vähän kahdenkeskeistä rauhaa. Mitä ehdottaisitte?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:58"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:53"]

Ideaparkiin ostoskierrokselle? :)

[/quote]

Mietin aiemmin, että Koskikeskuksessa olis tälläsen voinu toteuttaa, mutta sitten ajattelin sen olevan hiukan liian hälinäinen ja ruuhkanen paikka tuohon aikaan illasta.

[/quote]

EI!

Vierailija
22/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:53"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:43"]Nainen on itse Tampereelta, mutta haluaisin itse olla kuitenkin se aktiivisempi osapuoli tässä, koska tää treffi kutsu oli minun käsialaa. Toi vohvelikahvila muuten erittäin hyvä ehdotus, mutta kuulemma käy siellä usein niin siitä syystä ei välttämättä ihan paras. [/quote] Vohvelikahviloita on täällä muutamakin eri (se ojavainionkadun kahvila käsittääkseni se "eka ja oikea"), mutta voithan vaikka ehdottaa, et käytte jossain toisessa vertailun vuoksi?

[/quote]

Kirjotin vähän huonosti eli siis joo onhan niitä muita myös, mutta ainakin itellä on sellanen fiilis, että en haluis viedä mihinkään mikä on hänelle aivan tuttua jo ja jollaisessa käy usein.
[/quote]

No ehkä sitten kannattaa vaan suoraan kysyä, oisko naisella mielessä joku paikka, jossa on vaikka pitkään jo halunnut käydä, muttei ole vielä ehtinyt, tai jos vaikka ihan ehdottomasti haluaa sinne tuttuun vohvelikahvilaansa tms. :) ei mua naisena ainakaan yhtään haittais. Oikeestaan paljon enemmän ärsyttäis se, jos mun mielipidettä kysymättä veis vaikka jonnekin, josta en niin tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 01:00"]

No särkänniemeen!! Voi huvitella, käydä laitteissa, narunvetoa ja muita pelejä, sitten ihan vaan käydä syömässä ja tutustua :) Leffa on huonoin vaihtoehto ekoille treffeille, kun ei siellä teatterissa voi jutskailla ja tutustua siiihen ihmiseen.

[/quote]Sori mun ehdotus, luin vaan otsikon ja innostuin kirjoittaa, sen jälkeen vasta luin kunnolla sun aloituksen..Joku bilis baari? bisset, naposteltavaa ja jos juttu ei heti luista niin voi aina keskittyä biliksen peluuseen, eikä tuu sitä noloa seiniin katselua:) mutta jos teijän juttu jatkuu ni sitte särkänniemeen särkänniemeen! :)

Vierailija
24/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvila Katiska tarjoaa mielestäni mukavan urbaanis-romanttisen ilmapiirin, eikä ole hinnoilla pilattu.

Vierailija
25/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:53"] [quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:43"]Nainen on itse Tampereelta, mutta haluaisin itse olla kuitenkin se aktiivisempi osapuoli tässä, koska tää treffi kutsu oli minun käsialaa. Toi vohvelikahvila muuten erittäin hyvä ehdotus, mutta kuulemma käy siellä usein niin siitä syystä ei välttämättä ihan paras. [/quote] Vohvelikahviloita on täällä muutamakin eri (se ojavainionkadun kahvila käsittääkseni se "eka ja oikea"), mutta voithan vaikka ehdottaa, et käytte jossain toisessa vertailun vuoksi? [/quote] Kirjotin vähän huonosti eli siis joo onhan niitä muita myös, mutta ainakin itellä on sellanen fiilis, että en haluis viedä mihinkään mikä on hänelle aivan tuttua jo ja jollaisessa käy usein. [/quote] No ehkä sitten kannattaa vaan suoraan kysyä, oisko naisella mielessä joku paikka, jossa on vaikka pitkään jo halunnut käydä, muttei ole vielä ehtinyt, tai jos vaikka ihan ehdottomasti haluaa sinne tuttuun vohvelikahvilaansa tms. :) ei mua naisena ainakaan yhtään haittais. Oikeestaan paljon enemmän ärsyttäis se, jos mun mielipidettä kysymättä veis vaikka jonnekin, josta en niin tykkää.

[/quote]

Olen kysynyt häneltä jo aiemmin olisiko joku esimerkiks just ravintola mihin hän haluais mennä, mutta sanoi ettei se voi päättää sitä joten en halunnut alkaa vaatimalla vaatiin jotain paikkaa mihin hän haluaisi mennä. Tuolloin kun kysyin häneltä niin kysyin juuri sen takia, että hän myös viihtyisi varmasti paikassa johon olisi tarkoitus mennä.

Vierailija
26/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 01:04"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 01:00"]

No särkänniemeen!! Voi huvitella, käydä laitteissa, narunvetoa ja muita pelejä, sitten ihan vaan käydä syömässä ja tutustua :) Leffa on huonoin vaihtoehto ekoille treffeille, kun ei siellä teatterissa voi jutskailla ja tutustua siiihen ihmiseen.

[/quote]Sori mun ehdotus, luin vaan otsikon ja innostuin kirjoittaa, sen jälkeen vasta luin kunnolla sun aloituksen..Joku bilis baari? bisset, naposteltavaa ja jos juttu ei heti luista niin voi aina keskittyä biliksen peluuseen, eikä tuu sitä noloa seiniin katselua:) mutta jos teijän juttu jatkuu ni sitte särkänniemeen särkänniemeen! :)

[/quote]

Mietin itsekin aiemmin tänään, että joku bilis paikka vois olla hyvä, koska en oo ite ikinä bilistä kunnolla pelannut eikä ilmeisesti hänkään. Onko kellään tietoa millanen paikka toi Galaxie Center on? Millainen sen ravintola puoli on? Niin ja miten on, onko tuolla Runossa kuinka ruuhkasta arkiiltana?

Vierailija
27/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
28/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Torniin. Siellä on maisemat josta voi puhua jos ei muuta keksi.

Vierailija
29/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cafe europa - trendikäs, urbaani & rento

Vierailija
30/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelisin ravintola hubertia :) sisustus voi alkuunsa vaikuttaa jäykältä jos aikaisemmin ei ole tultu käytyä siellä, mutta nuorekas ja iloinen henkilö kunta poistaa sen vähäisemmänkin jäykkyyden tunteen :)

Vierailija
31/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

McDonalds tai ABC

Vierailija
32/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyyn

Vierailija
33/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 01:06"]

Kahvila Katiska tarjoaa mielestäni mukavan urbaanis-romanttisen ilmapiirin, eikä ole hinnoilla pilattu.

[/quote]

Nekalan vai Hervannan?

Vierailija
34/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 01:52"]

Cafe europa - trendikäs, urbaani & rento

[/quote]

Miten tuolla Europas onko mieletön ruuhka arkiiltana?

Vierailija
35/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää keilaa :D

Vierailija
36/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallipiha?

Vierailija
37/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläisenä kävin just pari viikkoa sitten treffeillä tampereella, tapaamispaikkana teerenpeli, treffit sinänsä meni ihan hyvin mutta nainen taisi ihastua vähän liikaa ja seuraavana päivänä piti sen vuoksi laittaa homma poikki puhelimessa.

Vierailija
38/38 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kaikkia vastauksia käydä läpi mutta itse tykkään sokoksen yläkerran kahvilasta, siellä on kivoja loosseja missä saa olla rauhassa, ja ilta-aikaan ei ole paljoa porukkaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi