Surkeimmat biisit - gallup
Omasta mielestäni Dingon Facebookissa on yksi irvokkaimpia kappaleita (koomisen huonot sanoitukset ja taustalla kornit rumpukompit ja efektit).
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:45"]
Egotripin Matkustaja on ikiaikainen inhokkini, vaikka samalla bändillä on siedettäviäkin kappaleita. Toinen on Erinin Vanha nainen hunningolla humaltuneen pubiruusun karaokeversiona (ääni sekoitus viskibassoa ja Marja Tyrniä). Kuultu monen esittämänä. Alkuperäinen ei ole edes niin paha, mutta tuo versio on kamalinta, mitä olen ikinä kuullut. Näissä kahdessa on ehkä vähän jotain samaa?
[/quote] No joo tässä kohtaa voi todeta, että makuasiat on... Minä tykkään kovasti just tuosta Matkustaja-biisistä. Sen sijaan Vanha nainen hunningolla on to-del-la kamala biisi ihan riippumatta siitä, kuka sen esittää. Yököttävämpää biisiä ei kyllä ihan heti tule mieleen ja sen aioin tänne laittaakin, mutta ehdit ensin.
Jenni Vartiaisen ekan, tokan ja kolmannen levyn biisit.
Se Mitra Kaislarannan Jokainen kukka kaipaa valoa. Aaargh että osaakin olla pöljä biisi!
Lauri Tähkä kiljuu ylärekkaria kouluttamattomalla äänellään ja päälle maailman stara elkeet.
Poker face. Popopopoker face.... yyyääääk!
Seuraavaan elämään by Jannika B.
Aivan HIRVEÄ. Ällöttävin kohta on se joku "vierelläni askeleesi kuulen narskuvan, sä oot niin kuin pakkanen". Vaihdan aina radiokanavaa kun tuo määkiminen alkaa. Toinen inhokki on se suomalainen "poikabändi" jonka mustahiuksinen solisti oli ensin vähän tukeva, mutta laihdutti sitten itsensä sellaiseksi laihaksi perusrokkariksi. En onneksi edes muist bändin nimeä, eikä nyt tule yhtään biisiäkään mieleen, mutta se oli jo säälittävän kuuloista. Sitä kuunnellessa piirtyi silmien eteen kuva huonoryhtisestä laiskasta vikisijästä, joka yrittää jotenkin vakuuttavasti laulaa suurista tunteista. Kamalaa sontaa.
Matti ja Teppo on tehneet montakin järkkyä biisiä esim. "kuka on tuo mies, joka omaisuuttani kärkkyy, ihan mielenrauhani järkkyy, kohta raivostun!" Kamalin taitaa kuitenkin olla "Mä joka päivä töitä teen..." yööööök... ne sanat, ei helvetin helvetti... "koska kulta sä jaksat olla mun omanain" <- tyyppi on niin kamala, että vaatii erityistä jaksamista olla sen kanssa! ..."olit vielä nuori pikku kullannuppu, minä monenlaista nähnyt" <- *oksennus* ...jne...
J.k Karjalainen ankkurin nappi.
Opit kyllä kertosäkeen!
Anna Abreun Ratatatata tulee eka mieleen, vaikka muuten hänellä on tosi hyviäkin biisejä ha erittäin lahjakas laulaja. Toi biisi ei vaan yllä hänen tasolleen, taidot riittää niin paljon parempaankin. Mutta.. Onneksi esim. Jukka Pojan kylmästä lämpimään cover-on upea veto Annalta :)