Työkokeiluun menossa
pakotettuna, kuinkas muuten. Yksi ongelma vain on tämänhetkinen mielentilani, todella kireä ja äkäinen. Kuinkahan työkokeilu mahtaa sujua näin hermot pinnassa, asiakaspalveluakin on -ja varmaan helposti se väärä sana sieltä tulee, joka sitten ärsyttää. Onko teillä kokemuksia miten työt sujuu, jos on äärimmäinen vitutus päällä?
Kommentit (14)
Aikuinen ihminen osaa hillitä itsensä. Jokaista joskus ottaa päähän ja on huono päivä. Mutta ei se saa näkyä työpaikalla. Siis työkokeilu on sinulle näköjään todella tarpeen. Täyet pisteet työkkäille.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:08"]
Aikuinen ihminen osaa hillitä itsensä. Jokaista joskus ottaa päähän ja on huono päivä. Mutta ei se saa näkyä työpaikalla. Siis työkokeilu on sinulle näköjään todella tarpeen. Täyet pisteet työkkäille.
[/quote]
Lässynlää, haista sinä v***u
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:06"]
Onko teillä kokemuksia miten työt sujuu, jos on äärimmäinen vitutus päällä?
[/quote]
Voi, paljonkin! Onneksi osaan olla aikuinen ja ammattilainen työpaikalla, enkä näytä sitä vitutustani. Töissä tehdään työt ja sillä sipuli. Asiakkaille ei kosteta omaa pahaa oloa, eikä myöskään työkavereille. Ja usko pois, se tuntuu paremmalta työpäivän päätteeksi, kuin se, että olisit purkanut sitä omaa kiukkuasi viattomille sivullisille.
mee pois adresseinesi mun ketjusta
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:18"]
[/quote]
Voi, paljonkin! Onneksi osaan olla aikuinen ja ammattilainen työpaikalla, enkä näytä sitä vitutustani. Töissä tehdään työt ja sillä sipuli. Asiakkaille ei kosteta omaa pahaa oloa, eikä myöskään työkavereille. Ja usko pois, se tuntuu paremmalta työpäivän päätteeksi, kuin se, että olisit purkanut sitä omaa kiukkuasi viattomille sivullisille.
[/quote]
siitähän sulle maksetaan mutta entä jos ei makseta, hyytyykö hymy?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei hyytynyt. Olen kuule oman osani palkattomista harjoitteluista yms. lusinut. Niiden saldona erinomaiset suositukset ja todistukset harjoitteluajasta firmoissa x, y ja z. Niiden avulla olenkin päässyt elämässä sen verran eteenpäin, että tätä nykyä mulle jo maksetaankin. Melkein veikkaan, että tilanne voisi olla toisenlainen, jos olisin harjoitteluajat ollut naama niin sanotusti norsun veellä ja surkutellut, kun kukaan ei anna mulle rahaa, vaikkei mua edes huvita olla täällä.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Itse olen myös ollut tollasessa työkokeilussa. Ihan omasta tahdostani ilman työkkärin pakotusta. Sain työkokemusta ja viihdyin asiakaspalvelutehtävissä erittäin hyvin! Winwin. Se on asenteesta kiinni. Vai luuletko että lusmuilemalla kotona ikuisuuden voit nostaa työttömyyskorvausta
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:18"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:06"] Onko teillä kokemuksia miten työt sujuu, jos on äärimmäinen vitutus päällä? [/quote] Voi, paljonkin! Onneksi osaan olla aikuinen ja ammattilainen työpaikalla, enkä näytä sitä vitutustani. Töissä tehdään työt ja sillä sipuli. Asiakkaille ei kosteta omaa pahaa oloa, eikä myöskään työkavereille. Ja usko pois, se tuntuu paremmalta työpäivän päätteeksi, kuin se, että olisit purkanut sitä omaa kiukkuasi viattomille sivullisille. [/quote] siitähän sulle maksetaan mutta entä jos ei makseta, hyytyykö hymy? [/quote] Itse olen myös ollut tollasessa työkokeilussa. Ihan omasta tahdostani ilman työkkärin pakotusta. Sain työkokemusta ja viihdyin asiakaspalvelutehtävissä erittäin hyvin! Winwin. Se on asenteesta kiinni. Vai luuletko että lusmuilemalla kotona ikuisuuden voit nostaa työttömyyskorvausta
[/quote]
Eih, taas tämä maaginen "asenne" ja "lusmuilu" korttipakka... Selvä varoitusmerkki vaihtaa keskustelua. -->
no vittuuntuneesti tietysti. kyllä sulla on oikeus näyttää tunteesi jos kerran pakolla joudut. en minä ainakaan salailisi ja työntekoni olisi muuten huonoa. ei kai sitä nyt palkatta ja pakotettuna ala nöyristelemään ja mielistelemään etenkään kun ei sieltä mitään töitä oikeasti kuitenkaan löydy. metsä vastaa niinku sinne huutaa, jos pakotetaan niin sitä saavat sitten mitä tilaavatkin. tsemppiä
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:24"]
no vittuuntuneesti tietysti. kyllä sulla on oikeus näyttää tunteesi jos kerran pakolla joudut. en minä ainakaan salailisi ja työntekoni olisi muuten huonoa. ei kai sitä nyt palkatta ja pakotettuna ala nöyristelemään ja mielistelemään etenkään kun ei sieltä mitään töitä oikeasti kuitenkaan löydy. metsä vastaa niinku sinne huutaa, jos pakotetaan niin sitä saavat sitten mitä tilaavatkin. tsemppiä
[/quote]
Niin, sinäpä sen sanoit. Metsä vastaa niin kuin sinne huutaa. Onnea tulevalle työurallesi.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:24"]
[/quote]
Niin, sinäpä sen sanoit. Metsä vastaa niin kuin sinne huutaa. Onnea tulevalle työurallesi.
[/quote]
kiitos. mulla onkin oikein mukavasti nousujohteinen ura ja mallikkaat talousnäkymät.
Äänestä vasemmistoa tai vihreitä, että saadaan perustulo.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:08"]
[/quote]
Työkokeilun voi aloittaa vaikka pidemmän sairausloman jälkeen omaan työhön palatessa. Työkkärillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
En toki sen työkokeilun takia ole hermot tiukalla vaan nyt jo ihan valmiiksi, elämäntilanne on ollut rankka jo vuosia ja nyt alka pikkuhiljaa kuppi vuotaa yli. Eli plkään, että joku sinänsä viaton ininä väärällä aikaa joltain, saa reaktion potenssiin sata.