Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne katosivat luonnolliset naiset?

Vierailija
18.03.2015 |

Mistä luonnollisia, itsenäisiä ja sisäisestikin viehättäviä naisia oikeasti löytää? Etsinkö vaan väärästä paikasta? Joka paikassa tulee kyllä vastaan jotain nuoleviin vaatteisiin liimautuneita barbeja ja prinsessoja. Suihkuttavat varmaan glitteriä intiimipaikkoihinsakin. Ihan ihmeellistä touhua. Enkä tarkoita vain ulkonäköä, vaan myös elämänasenteita. Meikit, laukut ja vaatteet koetaan elämän mielekkäimmäksi sisällöksi. Fitness sitä ja tuota, meikkivoide tätä ja oumaikaad sitä #selfieden määrää. Ja ne persefarkut, joita näkee joka kulmalla. Mitä aktuaalista vittua? Tulis vastaan nainen, jolla on avoin hymy ja tennarit tai vaikka Nokian mustat kumpparit jalassa, niin jumalauta että pärisisin onnesta! Mutta tuleeko niitä? Tuleeko? No ei vitussa. Vissiin pitää kesällä lähteä maakuntakierrokselle jonnekkin pohjoiseen. Jos joku saamelainen naapurinlikka ei olis vielä ehtinyt mädättää aivojaan näillä moderneilla kauneusihanteilla ja elämänarvoilla. 

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, minä olen sellainen luonnollinen nainen mutta en ole kellekään miehelle koskaan kelvannut. Ehkä luonnollinen saisi olla vain, jos on tosi kaunis. Tavis joka on luonnollinen, on miehille pelkkää ilmaa.

Vierailija
2/62 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ne vasta luonnollisia onkin! :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tiedän sellaisia. Pari kaunistakin, joilla on jopa värjäämätön ja lisäkkeetön harmaa lirutukka. Kieltämättä kiehtovat kovasti minua ja muitakin miehiä.

Minusta nk. söpöjä naisia söpöissä kumisaappaissaan näkee yllättävän paljon. Sellaisia joilla on ulkona huppu päässä. Aaargh, enkestää :D

Tämä toki Porissa, mikä voi selittää asian :D

Vierailija
4/62 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti siitä kuinka luonnollista tarkoitat? Harvassa on täysin luomut naiset. Siis sellaiset joilla vääjäämätön tukka, ei YHTÄÄN meikkiä ja ajelemattomat karvat. Nykyään lähes jokainen nainen tekee itselleen jotain "epäluonnollista".

Vierailija
5/62 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:50"]Riippuu tietysti siitä kuinka luonnollista tarkoitat? Harvassa on täysin luomut naiset. Siis sellaiset joilla vääjäämätön tukka, ei YHTÄÄN meikkiä ja ajelemattomat karvat. Nykyään lähes jokainen nainen tekee itselleen jotain "epäluonnollista".
[/quote]

No hyvin harvoin luonnollisella tarkoitetaan metsänpeikkoa -.- Äly hoi. Ja minä olen luonnollinen, hejsan vaan.

Vierailija
6/62 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:46"]

Kyllä mä tiedän sellaisia. Pari kaunistakin, joilla on jopa värjäämätön ja lisäkkeetön harmaa lirutukka. Kieltämättä kiehtovat kovasti minua ja muitakin miehiä. Minusta nk. söpöjä naisia söpöissä kumisaappaissaan näkee yllättävän paljon. Sellaisia joilla on ulkona huppu päässä. Aaargh, enkestää :D Tämä toki Porissa, mikä voi selittää asian :D

[/quote]

Musta on kyllä Porissakin tuntunut siltä, että muut naiset tulee talvellakin vastaan aukinaisissa nahkatakeissa korut killuen, kun itse kävelee eskimon näköisenä. :D

Vierailija
7/62 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Berliiniin, täältä löytyy.

Vierailija
8/62 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä olen kotona piilossa neljän seinän sisällä verhot suljettuina. Ulkomaailma on inhottava. Tänään kyllä kävin ulkona, kun miesystävää tapasin.

Vierailija
9/62 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos, rakas ihminen. Tämä saattaa kyllä olla provo, vaikken usko, koska olen muutamalta muultakin mieheltä kuullut samantyyppistä vihjailua.

Vierailija
10/62 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:50"]Riippuu tietysti siitä kuinka luonnollista tarkoitat? Harvassa on täysin luomut naiset. Siis sellaiset joilla vääjäämätön tukka, ei YHTÄÄN meikkiä ja ajelemattomat karvat. Nykyään lähes jokainen nainen tekee itselleen jotain "epäluonnollista". [/quote] No hyvin harvoin luonnollisella tarkoitetaan metsänpeikkoa -.- Äly hoi. Ja minä olen luonnollinen, hejsan vaan.

[/quote]

No musta taas on tyhmää kutsua itseään luonnolliseksi jos ei kerran ole.

Vierailija
11/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle ensimmäinen. Minä olen aika luonnollinen. Maantienväristä lirutukkaani en värjää koskaan, meikkiä käytän vähän, sillä lailla että miehille käyn vaivatta luonnollisesta: meikkivoidetta, ripsiväriä ja sipaus poskipunaa. Mielestäni olen ihan tavallisen näköinen, en erityisen kaunis. Varmaan ihan kivan näköinen kyllä. Aina olen mennyt kuin kuumille kiville ;) Ehkä asenne ratkaisee?

Vierailija
12/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä oon, ja ihan Helsingissä. Mutta kiinnostaako miehiä, kun en näytä fitness-mallilta? No ei vitussa :D

Vierailija
13/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ota mua yhtä paljon päähän ku tämmöiset aloitukset. 

Antakaa naisten ja miesten tehdä just niin kun ne itse haluaa. Ketä se haittaa jos joku haluaa irtoripset, hiustenpidennykset ja vaikka vittu sitä glitteriä pilluun. Naisen tehtävänä ei ole tyydyttää sua sen ulkonäöllä. Esimerkiksi minä teen just niin ku ite haluan. Jos tekee mieli meikata, niin perkele minähän heitän sellaset pakkelit naamaan että pelletki olisi kateellisia. Jos ei huvita meikata, en meikkaa. Sama asia vaatteiden kanssa. Joskus tekee mieli laittaa tissit törölle kun taas joskus olen röllin kaksoisolento. Se on mulle ihan vitun sama jos mun ulkonäkö provosoi tai hairitsee ketään.

Muutenkin tällaset "luonnollisen naisen" hakeminen on ihan vitun kaksnaamasta. Jos nainen ei sheivaa tai nypi karvoja, se on heti vastenmielistä. Jos nainen meikkaa ja laittautuu paljon, sekin on taas ihan vitun väärin. Tää luonnolinen look mitä miehet yleensä hakee on kovan työn hedelmää! Sheivailu, kevyt meikkivoide, hyvä ripsari, laadukkaat ja kalliit vaatteet... 

Muutenkin hei, naisen keho ja ulkonäkö ei kuulu kellekkään muulle kun naiselle itselleen. Toi on ihan jäätävää että ihmiset jaksaa avautua siitä miten jonkun muun ulkonäkö ei omaa silmää miellytä. Älyhoi.

-J

Vierailija
14/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset hoi, tukekaa muita naisia! Miksi pitää aina vihata muita. Aina joku on liian lihava, laiha, liian fitness, tykkää liian paljon sosiaalisesta mediasta, liian tyhmä, liian fiksu, liian räväkkä, liian tylsä jne...

-J

Vierailija
15/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porissa minä. Meikitön, tukka miltei peppuun asti. Värjäämätön, käsittelemätön. Kaunis en ole. En sisältä enkä ulkoa. Tai kai se on makuasioita.. Piileskelen neljän seinän sisällä kun karsastan noita tiukkapeppuselfien ottajia. Niin ja minuthan on valitettavasti jo rengastettu ja lapsitettu. Mutta täällä minä.

Vierailija
16/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D taas näitä. Suurin osa naisista on edelleen niitä luonnollisia, mutta mikset vaan voi myöntää itsellesi että kadulla katse kääntyy niihin tekoripsisiin Freddy-pyllyihin eikä meikittömiin ja vaatimattoman näköisiin taviksiin?

Vierailija
17/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaintojeni mukaan ne eniten tällätyt naiset saavat eniten miesten huomiota osakseen. Luomua ei edes tervehditä.

Vierailija
18/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisiahan on ihan valtavasti! Tulee jatkuvasti vastaan.

Vierailija
19/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Kun nyt luonnollisella tarkoitat KAUNISTA naista, joka ei tarvitse sitö meikkiä. En oo perusmaijan näköinen, mutta en mikään ihmeellinen. Kauniit silmät mulla on, mutta ei ne muuta pakettia pelasta. Erittäin harvoin jaksan meikata tai miettiä vaatteita, vaikka tän näköisen pitäiskin, ainaki enemmän. Tykkään meikata, se itse prosessi on hauskaa, vaikka aina vaan vähän laitankin, kun en edes osaisi laittaa paljoa. En vaan melkein koskaan jaksa tai ehdi meikata/laittaa sitö hienoa paitaa päälle (saa nukkua pidempään) Edukseen mussa on kroppa ja ne silmät ja luonne. Oon nuori (20v) ja ei mun perässä kukaan juokse.

Vierailija
20/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:03"]

Mikään ei ota mua yhtä paljon päähän ku tämmöiset aloitukset. 

Antakaa naisten ja miesten tehdä just niin kun ne itse haluaa. Ketä se haittaa jos joku haluaa irtoripset, hiustenpidennykset ja vaikka vittu sitä glitteriä pilluun. Naisen tehtävänä ei ole tyydyttää sua sen ulkonäöllä. Esimerkiksi minä teen just niin ku ite haluan. Jos tekee mieli meikata, niin perkele minähän heitän sellaset pakkelit naamaan että pelletki olisi kateellisia. Jos ei huvita meikata, en meikkaa. Sama asia vaatteiden kanssa. Joskus tekee mieli laittaa tissit törölle kun taas joskus olen röllin kaksoisolento. Se on mulle ihan vitun sama jos mun ulkonäkö provosoi tai hairitsee ketään.

Muutenkin tällaset "luonnollisen naisen" hakeminen on ihan vitun kaksnaamasta. Jos nainen ei sheivaa tai nypi karvoja, se on heti vastenmielistä. Jos nainen meikkaa ja laittautuu paljon, sekin on taas ihan vitun väärin. Tää luonnolinen look mitä miehet yleensä hakee on kovan työn hedelmää! Sheivailu, kevyt meikkivoide, hyvä ripsari, laadukkaat ja kalliit vaatteet... 

Muutenkin hei, naisen keho ja ulkonäkö ei kuulu kellekkään muulle kun naiselle itselleen. Toi on ihan jäätävää että ihmiset jaksaa avautua siitä miten jonkun muun ulkonäkö ei omaa silmää miellytä. Älyhoi.

-J

[/quote]

Aivan älyhoi ja missä ovat herrasmiehet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä