Mitä armeijan puvussa on nuo värikkäät "kirjaillut" jutut? Esim. puolustusvoimain komentajan vasemmassa rinnassa.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi jos ottaisit itse asiasta selvaa etka teettaisi hommaa muilla. Muuten, kuka voi olla noin tietamaton? Ikasi?
Et ilmeisesti itsekään tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi jos ottaisit itse asiasta selvaa etka teettaisi hommaa muilla. Muuten, kuka voi olla noin tietamaton? Ikasi?
Eikös hän ole jo ottamassa asiasta selvää, häh
Erilaisia arvonimen merkkejä ja muita kunniamerkkejä
Jokaisen johtamansa aselajin tunnusvärit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän ole jo ottamassa asiasta selvää, häh
Sitavarten on Google, ei muiden, tuntemattomien ihmisten ilmainen tyopanos.
Ovat kunniamerkkien nauhojen osia.
On se kumma etta 10-vuotias poikani osaa etsia tietoa paremmin kuin nama av:lle kirjoittelijat.
Kursseja.
Esim laakuvarjokurssi, sukellusvenekurssi, johtamisen kurssi jne.
Vierailija kirjoitti:
Kursseja.
Esim laakuvarjokurssi, sukellusvenekurssi, johtamisen kurssi jne.
Vesikolla suoritettu vai?
Koristeita. Näyttää arvokkaammalle.
Vierailija kirjoitti:
Se on tuotteen viivakoodi.
Koronapassin voi lukea suoraan siitä.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma etta 10-vuotias poikani osaa etsia tietoa paremmin kuin nama av:lle kirjoittelijat.
Eikös tämä ole keskustelupalsta, jossa voi ihan kysyä jotain asioita.
Väritarkennuksen koodausalusta lehtikuvaajille. Toimii myös joissakin televisiokameroissa.
Ne on koristeita. Esim. USA:ssa voidaan sanoa vaikka kenraalista "He is highly decorated" eli hänet on korkeasti koristeltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ole keskustelupalsta, jossa voi ihan kysyä jotain asioita.
Hyvä kun kysyit. En minäkään tiennyt, piti kysyä mieheltä. Hän sanoi, että ovat kunniamerkkien nauhoja, koska kunniamerkkejä olisi ko henkilöllä jo iso rivi ja hankalat kantaa käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Kenraalin vaimon käsitöitä.
Näi. Kunniamerkkien nauhousta askarreltu rimpsu
Ne on kunniamerkkitunnuksia. Kunniamerkkejä (mitaleita) käytetään juhlissa, noita kyseisiä käytetään muissa tilaisuuksissa.