Mies!
Kengänkokosi ja peniksen kokosi! Rehellisiä vastauksia!
Kommentit (17)
Kenkä sopii bemarin kaasupolkimelle ja sen peniksen koon voit arvata automerkin perusteella.
Kengänkoko kumppareissa vai puvunkengissä? Yleensä heittää 1-2 numerolla!
Ei pidä paikkansa, olen nähnyt jättimäisen peniksen uimahallissa pienikokoisella ja jalkaisella miehellä.
T: mies joka ei peeniksiä tarkkaile, paitsi jos järkyttävän suuri "pistää" silmään. Ei siis sananmukaisesti jos joku sitä luuli.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:55"]
Ei pidä paikkansa, olen nähnyt jättimäisen peniksen uimahallissa pienikokoisella ja jalkaisella miehellä.
T: mies joka ei peeniksiä tarkkaile, paitsi jos järkyttävän suuri "pistää" silmään. Ei siis sananmukaisesti jos joku sitä luuli.
[/quote]
Mulla on ihan sananmukaisesti kun kaveri alko lykkiin liian innokkaasti kun yritin antaa suikkaria.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:48"]
Kenkä sopii bemarin kaasupolkimelle ja sen peniksen koon voit arvata automerkin perusteella.
[/quote]
3cm?
45, penistä en ole koskaan mitannut (kertoo, etten ole koskaan tuntenut epävarmuutta siitä) mutta on se normaalia isompi ja mielestäni paremman näköinenkin... sopivasti suonikas, suora ja sopusuhtaisen paksu, ei sellainen "nakki" joita usein näkee.
Ja kyllä: kengän ja peniksen koko ovat korrelaatiossa keskenään. Samoin kunnon nenä ennustaa isohkoa penistä.