Haluaisitko sipsi-baarin lähikauppaasi?
AV-mammat ovat tunnetusti persoja sipseille. =)
Käyttäisitkö tällasta sipsibaaria, jos sellanen olisi lähikaupassasi?
Kommentit (27)
joo haluaisin. meillä jokainen haluaa erilaisia sipsejä, joten voisi ostaa pienet nyssykät sensijaan että ostaa 5x 300g megapussukat joista ensin syö liian paljon ja sitten vielä loppu menee hukalle
En, mua ällöttää ajatuskin jostain keskellä kauppaa nahistuneista sipseistä. :/ Ei tarvitse edes olla kauaa pussi auki että rapeus häviää.
Todellakin :) Ostaisin varmasti yhtä paljon kuin muutenkin ostaisin mutta nyt saisi eri makuja samaan pussiin :)
En halua muiden lähmimiä sipsejä. Erityisesti alimmat irtokarkkilaaritkin ällöttää; useamman kerran olen nähnyt jonkun mamman päivänsäteen siellä maistelemassa.
Periaatteessa kiva idea, mutta vähän epäilyttää kuitenkin tuotteiden tuoreus, hygieenisyys ja murentuminen. En varmaan ostaisi, ellei tarjolla olisi montaa erityisen hyvää makua.
En käyttäisi, samasta syystä kuin en osta irtokarkkejakaan.
En halua. Eivät pysy rapeina ja härskiintyvät kosketuksessa ilmaan. Sitäpaitsi nehän menevät ihan muhjuksi kun ihmiset sohivat niitä sipsejä kauhoilla! Ostan pusseissa silloin harvoin kun ostan. Suosin niitä pikkupusseja niin voin ottaa erilaisia ja luottaa siihen että ne syödään ennenkuin alkavat maistua kaapille. Monesti olen joutunut heittämään loppupussin pois kun ollaan niin hitaita sipsinsyöjiä.
Montako % suomalaisista on ylipainoisia?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:52"]
En halua. Eivät pysy rapeina ja härskiintyvät kosketuksessa ilmaan. Sitäpaitsi nehän menevät ihan muhjuksi kun ihmiset sohivat niitä sipsejä kauhoilla! Ostan pusseissa silloin harvoin kun ostan. Suosin niitä pikkupusseja niin voin ottaa erilaisia ja luottaa siihen että ne syödään ennenkuin alkavat maistua kaapille. Monesti olen joutunut heittämään loppupussin pois kun ollaan niin hitaita sipsinsyöjiä.
[/quote]
Jutussahan sanottiin, että sipsit vaihdetaan kerran päivässä, eli tuoreus ei liene ongelmista suurin.
Hyi helvetti sipsejä. Viinakaan ei ole noin epäterveellistä.
En.en syö sipsejä koskaan,järkyttävää moskaa.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:57"]
[/quote]
Jutussahan sanottiin, että sipsit vaihdetaan kerran päivässä, eli tuoreus ei liene ongelmista suurin.
[/quote]
Ja loput heitetään biojätteeseen? Ei sovi nyt tämä homma mun ideologiaan mitenkään. No, muhjuksi ne ainakin menevät. Meidän K-markettiin on tullut salaattibaari. Ei tulis mieleenkään ostaa siitä mitään. Avonaisissa astioissa olevat salaattitarpeet keräävät joka pöpön kun flunssaiset ihmiset yskivät keuhkojaan pihalle peittämättä edes suutaan. Salaattia kun ei edes kuumenneta ennen syömistä.
En, koska tiedän jo lempparisipsini, ja sitä on pussissa mulle sopiva määrä.
Yleensä ostan sipsejä isommalle porukalle ja silloin isot pussit ovat hyviä. Joskus kuitenkin tulee ihan vain itselle hirmuinen sipsihimo ja silloin tuollainen vaihtoehto olisi paljon parempi, kuin ostaa sitä isoa pussia mistä tulee syötyä liikaa ja liian monena päivänä. Kaikkia makuja kun ei saa pikkupusseissa valmiiksi.
Pringles-pillu on parempi kuin naisen oikea raiskausreikä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:57"]
[/quote]
[/quote]
Ja loput heitetään biojätteeseen? Ei sovi nyt tämä homma mun ideologiaan mitenkään. No, muhjuksi ne ainakin menevät. Meidän K-markettiin on tullut salaattibaari. Ei tulis mieleenkään ostaa siitä mitään. Avonaisissa astioissa olevat salaattitarpeet keräävät joka pöpön kun flunssaiset ihmiset yskivät keuhkojaan pihalle peittämättä edes suutaan. Salaattia kun ei edes kuumenneta ennen syömistä.
[/quote]
Hävikistä puhuttiin, eli ilmeisesti biojätteeseen.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:57"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Apua, basilleja!!!! Uskallatko syödä ravintolassa seisovasta pöydästä?
Se olis lopun alkua...