Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä tulisi aloittaa "ryppyvoiteen" käyttö?

Vierailija
18.03.2015 |

Olen 31 ja selkeästi alkaa silmissä olla syvemmät rypyt varsinkin nauraessa. Valokuvistakin huomaa, ettei iho ole enää niin heleä ja kimmoisa kuin ennen. Pitäisikö/kuuluisiko jo alkaa käyttää ryppyvoidetta tms. vai onko pelkkä ihan perus kosteuttava rasva ok? Tai onko ikäiselleni vielä siis mitään hyötä silmänympärysvoiteista tms. missä lupaillaan ties mitä ikääntymisen merkkejä laimentavaa vaikutusta. Onko niistä oikeasti hyötyä ryppyjen hidastamisessa?

Olisiko paikalla kosmetologia, joka osaisi kertoa ylipäänsä noista voiteista. Mikä olisi nyt tai myöhemmin hyvä merkki? Mikä ehdoton no no?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden päästä voitkin osallistua zombieksi zombierunniin

Vierailija
2/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä ikäisenä ne pitäisi aloittaa, mutta itse aloitin 25-vuotiaana. Muutenkin olen käyttänyt kasvorasvaa aamuin illoin koko ikäni. Syy on kamalan pintakuiva iho, joka kutisee, kiristää ja hilseilee jos en rasvaa laita. Nyt ikää melkein 40 vuotta ja usein kuulen olevani nuoremman näköinen. Aurinkoakaan en toki ikinä ota ja käytän suojakerrointa 50, sillä tosi vaalea ihoni palaa muuten nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaan istukkavoide:) Kuulemma harry styles käyttää, sehän kai on jotain 15v...

Vierailija
4/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ite oo kosmetologi, mutta ystäväni ja anoppini ovat ja molemmat ovat puhuneet, että 25-vuotiaana "pitäisi" aloittaa ainakin juurikin silmänympärysvoiteiden käyttö. Tuote pitää kuitenkin valita aina oman ihon tarve ja ikäkin huomioiden eli ei niitä 50+ -vuotiaille tarkoitettuja aleta heti käyttää. Ideana tässä varhaisessa aloituksessa on käsittääkseni ennaltaehkäisy, kun ei nuo voiteet ihmeisiin pysty enää sitten kun ne rypyt on jo näkyvissä.
Itse oon 27 enkä kyllä näistä ystävän ja anopin puheista huolimatta oo aatellu alottaa mitään voiteita. Rasvaan ihoa vain kun siltä tuntuu. Tiedä sitten kuinka ryppynen 10 vuoden päästä oon...

Vierailija
5/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:55"]

Lampaan istukkavoide:) Kuulemma harry styles käyttää, sehän kai on jotain 15v...

[/quote]Lampaan istukkavoide vai lampaanistukkavoide? Onko se voidetta, jota käytetään lampaan istukkaan vaiko voidetta lampaan istukasta?

Vierailija
6/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän ihan tavallista kosteusvoidetta silmänympärysiholle. Olen tehnyt niin parikymppisestä lähtien. En usko että oikea silmänympärysvoide eroaa tavallisesta voiteesta. Se on vain keino rahastaa.

Vierailija
7/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woooops, suositusten mukaan silmänympärysvoiteen käyttö tulisi aloittaa samalla, kun meikinkin käyttö. Ihon säännöllinen puhdistaminen ja rasvaaminen tulisi aloittaa teini-iässä. Rypyt, jotka tulee, eivät enää hevin lähde, ja ihon kosteuttamiseen käytettäviä rasvoja käytetäänkin ryppyjen ennaltaehkäisemiseen. Kasvonaamiot, seerumit jne. ovat paikallaan jo ihan nuoresta aikuisiästä lähtien, mikäli ryppyjä ja kuivan tuntuista ihoa ei halua. Voisit vaikka mennä lähimpään kosmetiikkamyymälään ja kysyä siellä myyjältä, että mikä olisi sopiva aloituspaketti ihonhoitoon sinulle.

Vierailija
8/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:00"]

Pistän ihan tavallista kosteusvoidetta silmänympärysiholle. Olen tehnyt niin parikymppisestä lähtien. En usko että oikea silmänympärysvoide eroaa tavallisesta voiteesta. Se on vain keino rahastaa.

[/quote] silmänympärysvoide on ohutta

Vierailija
9/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48. Vielä ei ole tullut tarvetta ryppyvoiteille. 

Vierailija
10/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppyvoide. Pulsuilla on aina kesällä ruskettunut iho.

Vierailija
11/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo on 85 eikä vieläkään käytä ryppyvoiteita, koko aikuisikänsä käyttänyt vain siltä sinisessä purkissa olevaa niveaa. On kyllä paljon ikäistään nuoremman näköinen, edes hiukset ei ole harmaantuneet kuin ohimoilta ja eläissään ei ole värjännyt. Eiköhän se enemmän ole geeneistä kuin mistään istukkavoiteista kiinni.

Vierailija
12/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä voiteita jotka ovat ikääntymisen ensimerkkeihin, ei vielä varsinaisia ryppyvoiteita.

Vierailija
13/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woooops, suositusten mukaan silmänympärysvoiteen käyttö tulisi aloittaa samalla, kun meikinkin käyttö. Ihon säännöllinen puhdistaminen ja rasvaaminen tulisi aloittaa teini-iässä. Rypyt, jotka tulee, eivät enää hevin lähde, ja ihon kosteuttamiseen käytettäviä rasvoja käytetäänkin ryppyjen ennaltaehkäisemiseen. Kasvonaamiot, seerumit jne. ovat paikallaan jo ihan nuoresta aikuisiästä lähtien, mikäli ryppyjä ja kuivan tuntuista ihoa ei halua. Voisit vaikka mennä lähimpään kosmetiikkamyymälään ja kysyä siellä myyjältä, että mikä olisi sopiva aloituspaketti ihonhoitoon sinulle.

[/quote]Entäs jos ei koskaan aloita meikkaamista? :D

Vierailija
14/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan alottaa se meikkaaminen silloin kun alkaa rypistyä. Sillon voi käyttää niitä ryppyvoiteitakin. . . . Tässä vastaan mukanokkelaan-kommentiin samanlaisella viisaudella..

Vierailija
15/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No hyvä, minun ei varmaan sitten tarvi käyttää niitä voiteita, kun en kerran meikkaakaan. Tiedä sitten liittyykö meikkaamattomuuteen mitenkään, mutta näin nelikymppisenä tuntuvat monet luulevan paljon nuoremmaksi.

Vierailija
16/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noilla merkeillä oikeasti jotain eroa? Siis kalliimmilla ja edullisemmilla? Käykö ihan markettikama?

Vierailija
17/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alottanut silmänympärysvoiteen käytön jo 16 vuotiaana! Eli 10 vuotta käyttänyt..luulin että kaikki käyttää sitä :D Mulle on ainakin tosi tärkeää ihon hoito ja haluan hoitaa sitä hyvillä kosteutavilla tuotteilla. Ennaltaehkäisy on jees :)

Vierailija
18/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:55"]

[/quote]Lampaan istukkavoide vai lampaanistukkavoide? Onko se voidetta, jota käytetään lampaan istukkaan vaiko voidetta lampaan istukasta?
[/quote]
Voi sinuu reppanaa jolla ei ole muuta tekemistä kun av palstalla tarkistella ihmisten oikeinkirjoituksia. Sääliksi käy :'( surullista

Vierailija
19/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei milloinkaan. Pelkkää höynäytystä, johon tyhmät naiset lankeavat. Perusvoide (Aqualan) ja saippuapesu iltaisin, näillä menty koko aikuisikä ja ihoa ovat monet niin hyväksi ja nuorekkaaksi kehuneet. T. 46-v.

Vierailija
20/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt päälle 30 ja kymmenisen vuotta olen noita käyttänyt. Tehoavat hyvin erittäin kuivaan, atooppiseen ihooni. Kyllä niitä juonteita on silti tullut, tiedä sitten miten olisi tavallisella rasvalla käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme