Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä tulisi aloittaa "ryppyvoiteen" käyttö?

Vierailija
18.03.2015 |

Olen 31 ja selkeästi alkaa silmissä olla syvemmät rypyt varsinkin nauraessa. Valokuvistakin huomaa, ettei iho ole enää niin heleä ja kimmoisa kuin ennen. Pitäisikö/kuuluisiko jo alkaa käyttää ryppyvoidetta tms. vai onko pelkkä ihan perus kosteuttava rasva ok? Tai onko ikäiselleni vielä siis mitään hyötä silmänympärysvoiteista tms. missä lupaillaan ties mitä ikääntymisen merkkejä laimentavaa vaikutusta. Onko niistä oikeasti hyötyä ryppyjen hidastamisessa?

Olisiko paikalla kosmetologia, joka osaisi kertoa ylipäänsä noista voiteista. Mikä olisi nyt tai myöhemmin hyvä merkki? Mikä ehdoton no no?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 09:09"]

En ole aloittanut, käytän vain normaaleja perusrasvoja ja kasvovoiteita. Tottakai ihion kimmoisuus vähenee, mutta ei voiteet sinänsä estä ryppyjen muodostumista. Niiden teho perustuu siihen, että ne turvottavat ihoa, jotta iho olisi pinkeämpi. Ikää minulla on 53 v, mutta ei minulla ole varsinaisia ryppyjä. 

[/quote]No eipä varmaan...

Vierailija
22/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyvoide rypistää ihoa enemmän

http://www.iltalehti.fi/terveys/2015060119791716_tr.shtml

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 54v enkä ole vielä aloittanut enkä aloita. Ohut kevyt päivävoide riittää mulle oikein hyvin, pari pientä ryppyä on tullut silmien alle viimevuonna mutta se kuuluu asiaan. Naururyppyjä en edes haluaisi silottaa.

Vierailija
24/31 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 40v. ja huomasin eilen toisessa luomessa selviä ruttuja, jotka eivät oienneet ilmeitä muuttamalla. Tästä se alkaa ja en aio mitään erikoisvoiteita ostaa, kosteusvoide silloin, kun satun muistamaan riittää:D Ja eletty elämä saa näkyä kasvoillani.

Vierailija
25/31 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkosuojavoiteen käyttö on ryppyvoiteita tärkeämpi. Mutta tietty kosteuttava yövoidekin voi olla hyvä, ja silmänympärysvoide.

Vierailija
26/31 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyvoiteilla ei ole todellisuudessa mitään tehoa. Jos olisi, ne pitäisi kaikki myydä apteekissa. Jotkut voiteet turvottavat ohimenevästi ihoa, jolloin iho näyttää sileämmältä. Aikaa mitkään niistä eivät voi kelata taaksepäin. Ihon vanhenemisvauhti on geneettinen juttu, mutta siihen vaikuttaa eniten auringon ja myrkkyjen kuten tupakan vaikutus. Tietenkin muukin terveydentila vaikuttaa. Kannattaa siis suojata iho auringolta ja olla polttamatta tupakkaa, ja huolehtia koko kehon terveydestä, niin iho pysyy hyvän värisenä ja kauniina. 

Vierailija
27/31 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aloittanut, käytän vain normaaleja perusrasvoja ja kasvovoiteita. Tottakai ihion kimmoisuus vähenee, mutta ei voiteet sinänsä estä ryppyjen muodostumista. Niiden teho perustuu siihen, että ne turvottavat ihoa, jotta iho olisi pinkeämpi. Ikää minulla on 53 v, mutta ei minulla ole varsinaisia ryppyjä. 

Vierailija
28/31 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:00"]

Woooops, suositusten mukaan silmänympärysvoiteen käyttö tulisi aloittaa samalla, kun meikinkin käyttö. Ihon säännöllinen puhdistaminen ja rasvaaminen tulisi aloittaa teini-iässä. Rypyt, jotka tulee, eivät enää hevin lähde, ja ihon kosteuttamiseen käytettäviä rasvoja käytetäänkin ryppyjen ennaltaehkäisemiseen. Kasvonaamiot, seerumit jne. ovat paikallaan jo ihan nuoresta aikuisiästä lähtien, mikäli ryppyjä ja kuivan tuntuista ihoa ei halua. Voisit vaikka mennä lähimpään kosmetiikkamyymälään ja kysyä siellä myyjältä, että mikä olisi sopiva aloituspaketti ihonhoitoon sinulle.

[/quote]

Tirsk : ) Olet ainakin hyvä asiakas kosmetiikkafirmoille. Käsitätkö olevasi markkinoinnin uhri? 

Vierailija
29/31 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyslaitoksella välittömästi kun olet syntynyt. Silloin olisi äitisi pitänyt oivaltaa että ennen kun tarjoaa rintaa niin kaivaa ryppyvoidepurkin ja sivelee kasvosi sillä. Vauvathan vääntelevät itkiessään kasvojaa, joten olisi hyvin tärkeää aloittaa ryppyvoiteiden käyttö heti synnyttään.

Vierailija
30/31 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänympärysvoidetta tarvii vain jos sen slueen iho ei kestä tavallista rasvaa. Paras ryppyvoide on aurinkorasva.

Vierailija
31/31 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmän ympärysvoiteen käyttö pitäisi aloittaa heti kun on alkanut käyttämään säännöllisesti silmämeikkiä. Näin meille opetettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä