voisitko seurustella miehen kanssa joka puhuu rallienglantia?
voisitko seurustella miehen kanssa joka seuraa formuloita ja puhuu rallienglantia?
terveisin Mies vantaan martinlaaksosta
Kommentit (26)
Formuloita katsovaa miestä en haluaisi. Rallienglantia saa puhua, kunhan ei puhu sitä minulle. Minä saan sitä suut silmät täyteen töissäkin.
Itse olen rallienglantia puhuva ja innokkaasti formuloita seuraava mieshenkilö. Olen puhunut juurikin rallienglantia monta vuotta, ja ihmiset ymmärtävät minua oikein hyvin.
Mitä vikaa on muuten formuloissa? Se on aivan loistavaa viihdettä ja parhaimmillaan huiman jännittävää, kertakaikkisen upeaa. Erityisesti nyt, kun voitostakin taistelee useampi kuin yksi talli. Oletko itse edes koskaan seurannut F1:tä?
Mun mies katsoo formuloita, itsekin kyllä seuraan aina sivusilmällä. Mieheni myös puhuu huonosti englantia, mutta puhuu kuitenkin. Ja hyvin pärjää, tänäänkin teki saksalaisten kanssa duunia je kuulemma saksalaiset puhui vielä huonommin kuin hän työhön liittyviä termejä.
Jos englannintaito on rallitasoa, niin onhan se valtava kompastuskivi monessa asiassa. Voisin antaa huonon englannintaidon anteeksi, jos mies puhuisi sujuvaa saksaa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:19"]
Jos englannintaito on rallitasoa, niin onhan se valtava kompastuskivi monessa asiassa. Voisin antaa huonon englannintaidon anteeksi, jos mies puhuisi sujuvaa saksaa.
[/quote]
Mutta eihän rallienglanti tarkoita huonoa englannin taitoa. Itse kuuntelin eräässä seminaarissa kahden tunnin luentoa, jossa esiintyjä puhui erittäin sujuvaa englantia, mutta samalla aivan täydellisellä suomalaisella ralliaksentilla (kuten Marcus Grönholm). Se oli harvinaisen mukavaa kuunnelteltavaa ja helppoa ymmärtää.
Por que deve ser exatamente alemão que substitui inglês? O que é o problema com português pelo exemplo?
Jos rallienglanti on turn off, niin millaista aksenttia sitten pitäisi puhua, että pääsee vähintään neutraalille tasolle?