voisitko seurustella miehen kanssa joka puhuu rallienglantia?
voisitko seurustella miehen kanssa joka seuraa formuloita ja puhuu rallienglantia?
terveisin Mies vantaan martinlaaksosta
Kommentit (26)
Olen naimisissa sellaisen kanssa. ; )
Jos se ei muuta puhuisi niin vois pidemmän päälle alkaa ärsyttämään.. ;D
Voisin. Äidinkieleni on suomi joten tuskin joutuisin englanniksi miehen kanssa keskustelemaan
En voisi, kun olen jo naimisissa miehen kanssa, joka ei osaa edes rallienglantia :D
Tottahan toki. Oma englannin kielen taitoni ei ole rallienkkua kummempi, vaikka olen jollain ihmeen ilveellä päässyt jopa yliopiston akateemisen englannin kurssin läpi :)
En voisi. Itselleni kielitaito on niin tärkeä asia, että en voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa, joka ei pysty kunnolla kommunikoimaan edes englanniksi. Katselen päivittäin videoita/leffoja/tv-ohjelmia joissa ei ole tekstitystä sekä luen paljon englanniksi, opiskelinkin englanniksi, joten ei tulisi mitään jos näitä ei pystyisi yhdessä miehen kanssa tekemään. Lisäksi matkaillessa on todella tärkeää osata englantia. Ei sen lausumisen kanssa nyt niin tarkkaa ole, mutta ymmärretyksi täytyy tulla.
Jos puhuisi äidinkielenään suomea, niin kyllä, mutta jos englanti olisi ainoa yhteinen kieli, niin sitten ei
90% maapallon englanninkielen"taitoisista" puhuu rallienglantia. Kai niillä joillakin puolisokin on..?
Jees wii kän kees wii kän.
T. Jutta
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:59"]
En. Musta ihan valtava turn off
[/quote]
Trkoitit siis tietenkin turn on. Rallienglati on seksikkäämpää kuin skottien murre, grau!
En osaa yhtään puhua englantia, mutta osaan lukea englantia. Kelpaisinko naiset teille???
Eipä se toisen kielen mongerrus kommunikointia äidinkielellä häiritse.
Voisin