Naiset, tykkäättekö muuten enemmän karvaisista vai karvattomista miehistä?
Kommentit (34)
Ei mulla ole mitään väliä tuolla asialla. Oon ihastunut karvattomiin ja karvaisiin.
Karvaton on parempi kuin superkarvainen.
Karvainen mielummin, mutta parta ei saa rehottaa. Hiuksetkin saisi olla.
Silleen keskivertoisesti karvainen on minun mieleen. Erityisesti rintakarvat ovat ihania! Selässä ei niin tarvi olla ja kainalokarvat ajetaan pois. Käsivarsissa ihan sama kunhan jaloissa taas on karvat!!
Sopivasti karvoja, mutta ei mitään ryijyä selässä tms.
Kohtuus kaikessa. Ei karvaton mies ole miehekäs, mutta hyvin karvainen mies tuo mieleen gorillan.
Parta ja viikset ovat hirveitä ja jotenkin kuvottavia. Ellei miehellä ole hyvin huoliteltu lyhyt sänki iholla, on mielestäni parempi ajaa kaikki pois.
Onneksi myös sille muotipuuhkalle on ottajansa. Vissiin ne vähintään henkisesti keskipääjakaukselliset pissaliisat.
Ei väliä, kunhan on iso mulkku ja mijonääri.
Rinta- tai selkäryijyille oksennus, mutta ei minua ainakaan karvat naamassa tai genitaaleilla häiritse. Oma mies on painija, joten hän ajaa kyllä kainalonsa koneella silloin tällöin ja sama se minulle on.
Siltä väliltä. En haluaisi, että mies näyttää ihan luolamieheltä, mutta täysin karvaton on vähän liikaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Karvainen mielummin, mutta parta ei saa rehottaa. Hiuksetkin saisi olla.
Samaa mieltä täällä, karvainen vartalo on kiva. Mutta parrasta en tykkää ollenkaan, enkä pitkistä hiuksista.
En syty yhtään miehistä, jotka ajavat karvansa. Munakarvojen puuttuminen ehkä pahin.
Enkä muuten miehistä, jotka haluavat ajeltuja naisia. Todella epämiehekästä, tietää ettei saa kunnon oikeita hikisiä ja kiimaisia kyytejä :D
Harvemmin suomalainen mies on mikään gorilla. Tykkään karvoista, minusta miehellä pitää olla karvoja, se on miehekästä. Tuuheat hiukset, vahvat kulmakarvat, sänki, rintakarvatkin OK, karvaiset sääret ja käsivarret... mmm!
Selkäkarvat ei niin kiinnosta, mutta minkäs sille voi, jos niitä on? No ajaa voi, mutta yksin selästä vähän hankalaa. Kerran näin uimahallissa vanhemman miehen, jolla oli valehtelematta 5-10 cm:t selkäkarvat. Ne huojui vedessä kuin vesikasvit. Oli aika järkkyä.
Jos mies on luonnostaan karvaton, niin ei ole testosteronitasotkaan kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
En syty yhtään miehistä, jotka ajavat karvansa. Munakarvojen puuttuminen ehkä pahin.
Joo minustakin tuommoinen on jotenkin neitimäistä. Siis mies nyhertää jossakin kylppärissä ajelemassa pallikarvaa pois peili kourassa... OMG. Jopa jotenkin omituista, haluaako ne olla tarhaikäisiä? Aikuisella miehellä kuuluu olla karvoja!
Haluan luolamiestä, ugh!
Karvattomista. Karvat kutittavat, huonolla tavalla.