Naiset, tykkäättekö muuten enemmän karvaisista vai karvattomista miehistä?
Kommentit (34)
Kyllä miehellä karvoja pitää olla tai se on vielä pikkupoika. Mutta selkäkarvat on yököttäviä, samoin liialliset vatsakarvat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehellä karvoja pitää olla tai se on vielä pikkupoika. Mutta selkäkarvat on yököttäviä, samoin liialliset vatsakarvat.
Jep, selkäkarva on kummallista. Mutta kiihottavin on ehkä se vatsan karvapolku navasta alaspäin. Ihastelen uimarannalla yhdistelmää miesten shortsit + vatsalihakset karvapolkuineen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syty yhtään miehistä, jotka ajavat karvansa. Munakarvojen puuttuminen ehkä pahin.
Joo minustakin tuommoinen on jotenkin neitimäistä. Siis mies nyhertää jossakin kylppärissä ajelemassa pallikarvaa pois peili kourassa... OMG. Jopa jotenkin omituista, haluaako ne olla tarhaikäisiä? Aikuisella miehellä kuuluu olla karvoja!
Haluan luolamiestä, ugh!
Ja alapää näyttää ihan pinokkion naamalta tai joltain nenäapinalta ilman sitä puskaa :'D
Kyllä muakin ihmetyttää, että miksi ihmiset eivät syty ihan ihmisyydestä vaan, miksi pitää olla jotenkin laitettu ja muovinen? Missaatte paljon! Oikeastaan kaiken
Karvat pitää miehellä olla. Muuten on alien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syty yhtään miehistä, jotka ajavat karvansa. Munakarvojen puuttuminen ehkä pahin.
Joo minustakin tuommoinen on jotenkin neitimäistä. Siis mies nyhertää jossakin kylppärissä ajelemassa pallikarvaa pois peili kourassa... OMG. Jopa jotenkin omituista, haluaako ne olla tarhaikäisiä? Aikuisella miehellä kuuluu olla karvoja!
Haluan luolamiestä, ugh!
Ja alapää näyttää ihan pinokkion naamalta tai joltain nenäapinalta ilman sitä puskaa :'D
Kyllä muakin ihmetyttää, että miksi ihmiset eivät syty ihan ihmisyydestä vaan, miksi pitää olla jotenkin laitettu ja muovinen? Missaatte paljon! Oikeastaan kaiken
Hahaa! Totta. Myös naisten alapäät on hassun näköisiä karvattomina. En ymmärrä tuota sheivaushulluutta, kyllä alapäissä kuuluu karvat olla. Siistiä niitä tietenkin voi, mutta jos kaikki pois niin mennään jo huumorin puolelle.
Riippuu missä ne karvat sijaitsee. Jos leuassa, niin todellakin pidän karvaisista. Jos rinnassa tai selässä, niin mielummin karvaton, kiitos!
Tämä ei kuitenkaan ole mikään kriteeri miehen valinnassa. Jos on pitkä, älykäs ja leikkisä, niin voittaa mun sydämen.
Olisi aika radikaalia ajaa kaikki karvat jaloista ja käsistä, mutta tiukassa kunnossa oleva mies ilman vatsa- ja rintakarvoja näyttää kyllä hyvältä. Ja alakerrassa karvat ovat kaikenlaisen kivan tiellä 😳
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika radikaalia ajaa kaikki karvat jaloista ja käsistä, mutta tiukassa kunnossa oleva mies ilman vatsa- ja rintakarvoja näyttää kyllä hyvältä. Ja alakerrassa karvat ovat kaikenlaisen kivan tiellä 😳
Ihan uteliaisuudesta, miten ne karvat on tiellä? Varsinkaan kikkelikarvat. Itse en oo koskaan oikeen ymmärtänyt tuota, niitähän on just kiva hyväillä ja pidellä kiinni kun on siellä touhuamassa :D
Ihan uteliaisuudesta, miten ne karvat on tiellä? Varsinkaan kikkelikarvat. Itse en oo koskaan oikeen ymmärtänyt tuota, niitähän on just kiva hyväillä ja pidellä kiinni kun on siellä touhuamassa :D
En pidä karvalakin nuolemisesta...
Vierailija kirjoitti:
Vastaaja on ilmeisesti mies ja tarkoittaa naisen alapäätä? Mutta eihän niitä karvoja siinä limakalvolla ole ja kun kiihottuu kunnolla, niin se alapää turpoaa niin että karvat oikeastaan siirtyvät tieltä. Niiden tehtävä muutoin on suojata emättimen suuaukkoa bakteereilta ja ilmaista sukukypsyydestä...
Miten seksi voi olla hauskaa, jos siitä ottaa pois kaiken luonnollisesti kiihottavan?
Musta on kyllä aika karmivaa jos mies on hyvin vähäkarvainen etenkin luonnostaan. Tottakai jos on huippukomea niin on, mutta kyllä se erityinen vähäkarvaisuus ns. laskee miehen tasoa vaikka ainakin pari prosenttia. Jos on siis ihan nuorehko mies, jolla ei ole juuri säärikarvojakaan, se on minusta ällöä. Kaikilla tapailemillani miehillä (peräti kolme) on sattunut olemaan hyvin, hyvin larvaiset sääret ja reidetkin, joten olen tottunut pitämään sitä ainoana normina. Vaihdevuotensa ylittäneillä hikisillä papoilla on sitten sellaisia kaljuuntuneita kinttuja. Tais kyllä olla jonkinlaista mies v i haa tässä... no, mutta ketäpä teistä kiinnostaa mistä minä tykkään.
Minulla on ulk. maalainen mies ja hänellä on ihana paksu, tumma tuuhea parta joka kasvaa nopeasti jos leikkaa. Ja paksut tuuheat rintakarvat, ah <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaaja on ilmeisesti mies ja tarkoittaa naisen alapäätä? Mutta eihän niitä karvoja siinä limakalvolla ole ja kun kiihottuu kunnolla, niin se alapää turpoaa niin että karvat oikeastaan siirtyvät tieltä. Niiden tehtävä muutoin on suojata emättimen suuaukkoa bakteereilta ja ilmaista sukukypsyydestä...
Miten seksi voi olla hauskaa, jos siitä ottaa pois kaiken luonnollisesti kiihottavan?
Tähän voisi vielä lisätä, että karvojen myös kuuluu kerätä vähän alapään hajua, siinä on feromoneja. Geenipooli kärsii, kun pelätään oikeeta elämää. Kohta todellakin ollaan vaan teknologian varassa. Miten mikään eläinkuntaan kuuluva otus voi vieraantua luonnosta näin pahasti?
Jassoo, ota sakset mukaan. Saat ajaa mun selkäryijyn
mies53v