Oda on pettymys ;-(
30% kalliimpi kuin liiti.
Eilain edellyttämiä yksikköhintoja.
Ravintosisältötiedot puuttuvat.
Saavat pitää tunkkinsa.
Kommentit (102)
Jos kotiinkuljetuksiin saisi liitettyä myös alkoholi tuotteet, veikkaan että kysyntä kasvaisi valtavasti nykyiseltä tasolta. Nyt kun pitää joka tapauksessa hakea ne saunakaljat kaupasta, hoitaa siinä sivussa muutkin ruokaostokset paikan päällä. Mieluummin tilaisin kaiken suoraan kotiin.
Prismasta ei enää onnistu edes alkoholin nouto tilaus, surkeaa palvelua. Myös tuotepuutteita on viime aikoina ollut yllättävän paljon.
Hyvä siis että tulee lisää kilpailua, se tekee yleensä hyvää palvelun laadulle.
Tilaisin, kun oli ne 3 kuukauden ilmaiset toimituskulut. Kätevää, kun toimituksen sai tarvittaessa samalle päivälle. Miinusta siitä, että harvoin sai kaikkea kerralla, kun tuotteet oli loppu eli kauppaan joutui kuitenkin. Välillä oli hyviä tarjouksia ja lyhyen päiväyksen tuotteissa oli aina useita päiviä päiväystä jäljellä. Aika suppea valikoima muutenkin.
Nyt voi tilata Hyvinkäällekin, ja se on hyvä.
Olen käyttänyt Odaa nyt pari vuotta ja hyvin on toiminut. Siellä on valikoima kasvanut valtavasti alkuun verrattuna. Käytän mieluusti älypuhelinsovellusta, se on hyvin kätevä. Selainversiotakin voi nykyään käyttää, mutta en ole sitä ottanut käyttöön kun puhelinsovelluksesta tykkään enemmän.
Hintataso on minusta K-Citymarketin luokkaa. Tarjouksiakin heillä on joka viikko. Minulla on se 3kk ilmainen kuljetusetu tullut jo käytettyä, mutta Odalta löytää kyllä 0 e kuljetusaikoja, jos toimitusajan pystyy valitsemaan muutaman tunnin aikaikkunalla. Aamulla on sitten jo tiedossa noin tunnin parin aikaikkuna milloin toimitus saapuu. Kallein kuljetusmaksu on mulla ollut 1,90 e. Kätevää on myös se, että kuljetuksia on tarjolla äkkitoimituksiin (edellisenä päivänä tilattu).
Huonoa on se, ettei hyväksytystä tilauksesta voi poistaa enää tavaraa. Keräänkin ostoslistaa kyllä jonkin aikaa, jotta tulee harkittua mitä oikeasti tarvitsee. Lisätilauksen pystyy myös kätevästi tekemään toimitusta edeltävänä päivänä 23.59
Kun olen autoton, on tämä verkkokaupasta ostaminen minulle erittäin lähtevää. Ei tarvitse painavia ja isoja ostoksia enää raahata. Lähikauppaa kun ei ole helpon matkan päässä.
Käyn toki silloin tällöin itsekin kaupassa, mutta on tämä edullinen kotiintoimitus hyvä asia.
Pahvilaatikotkin voi taitella nykyään ja palauttaa kuljettajalle seuraavan toimituksen yhteydessä
Tilaan vanhempieni ruuat odasta. Asuvat vielä kotona mutta eivätole enää kaupassakäyntikuntoisia.
Tosi hyvin on toiminut ja säästää kulta valtavasti vaivaa kun ei tarvii roudata mitään.
Olen tilannut Odasta ruokatarvikkeet parin kuukauden ajan ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Kaikki on ollut hyvälaatuista, mitään viimeisen päivän tuotteita ei ole ollut.
Asun pienessä kyläkeskuksessa n 50 km Hesasta. Tänne ei Ässä eikä K ryhmäkään palvelujaan ulota.
Odan hintataso on ihan kohtuullinen, ainakin se pitkässä marssissa hakkaa Cittarin. Ei sOda tietenkään yllä kauppojen sisäänheittotuotteiden tasolle tai punalapputuotteisiin.
Arvostan sitä että minun ei tarvitse raahata ranteet vääränä kauppakassia kotiin eikä tarvitse polttaa kallista polttoainetta koska ilman autoa täällä perifeeriassa ei pysty elämään.
Odan toimitusajat ovat todella monimuotoiset varmasti sieltä löytyy jokaiselle sopiva aika myös pyhäisin.
Pakkauslaatikot ja pullonpalautus hoituu samalla kun ystävälliset nuoret tuovat ostoksesi.
Se on kyllä niin hyvät marisevat rouvat että kaikki palvelut maksavat.
Minä arvostan omaa aikaani. En halua pyöriä marketeissa juosten muutaman euron säästöjä hakien.
Ei hätää, tämähän on vapaa maa jos haluaa työpäivän jälkeen viihtyä marketissa väsyneiden ,kitisevien lasten kanssa niin siitä vaan se on ihan oma valinta.
Odan markkinointi porukka käy vauvapalstalle kirjoittelemassa asiakkaana 😂
Noloa.
Kuinka monta päivää on ollut Viimeiseen Käyttöpäivään Odalta tilatuissa salaattipusseissa?
Tilaisin, mutta pohdin meneekö hukkaan, kun ei saa valita itse päivämäärää.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta päivää on ollut Viimeiseen Käyttöpäivään Odalta tilatuissa salaattipusseissa?
Tilaisin, mutta pohdin meneekö hukkaan, kun ei saa valita itse päivämäärää.
Meillä ainakin kaikki tuotteet ovat olleet laadukkaita ja hyviä,salaatitkin viimeisen päälle tuoreita.
Mä mietin, että pitäisi testata, mutta sitten näin ne tv-mainokset joiden äänenä on mediahenkilö, jota en voi sietää, kysymässä odattaako,, joten jätin testaamatta. Tilataan edelleenkin cittarista.
Miksi tukea norjalaista firmaa, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tukea norjalaista firmaa, ei kiitos.
Jotta suomalaisen duopolin riistomahdollisuudet kutistuisivat.
Minulla on niin huonoja kokemuksia norjalaisista tuotteista että ei tulisi mieleenkään käyttää OverDose - puljua!
Ihan niin kuin Norjalla olisi tuossa suhteessa jokin yhteys viikinkien perustamaan Kiovan Rusiin. Melkein mieluummin nyt ostaisin jopa venäläisen juustoveitsen kuin sen täysin mitääntekemättömän norjalaisen jonka haksahdin hankkimaan kun piti olla ohuita siivuja tekevä. Julmaa ironiaa on siinä että juustoveitsi on keksitty Norjassa!
Poikkeuksena voisin mainita Operan: sen videon laatu (Lucid Mode) on omaa luokkaansa!
Urpo kuljettaja jäi suu auki toljottamaan ovelle laatikon annettuaan. Pyysin urpoa sulkemaan oven ja poistumaan. Ei enää tätä puljua.
Annatteko yleensä tippiä Odan kuskeille? Tai muille kuskeille jotka tuovat ruokaa. Onhan se kaunis tapa.
Hyvin toimii ja kuljettajat ovat suomea puhuvia ja asiallisia. Yksi kyllä haisi ja oli epäsiisti ja kerran oli kai transsu. Vähän creepy. Toivottavasti ei ollut hipelöinyt ruokia.