Oda on pettymys ;-(
30% kalliimpi kuin liiti.
Eilain edellyttämiä yksikköhintoja.
Ravintosisältötiedot puuttuvat.
Saavat pitää tunkkinsa.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Aiheen vierestä mutta käykö joku oikeasti vielä ruokakaupassa Herran vuonna 2022? Tavalliset ihmiset ovat tilanneet ostokset kotiin jo vähintään 5v. Vain idiootit tuhlaavat aikaansa ruokakauppareissuihin 😂
Tilaan itsekin useimmiten kotiin, mutta kyllähän kauppareissu on joillekin ihan mieluisa tapahtuma. Pääsee ihmisten ilmoille, näkee ehkä tuttuja, saa itse valita juuri ne tuotteet mitä haluaa, löytää uutuuksia, saa hyötyliikuntaa...
Vierailija kirjoitti:
Aiheen vierestä mutta käykö joku oikeasti vielä ruokakaupassa Herran vuonna 2022? Tavalliset ihmiset ovat tilanneet ostokset kotiin jo vähintään 5v. Vain idiootit tuhlaavat aikaansa ruokakauppareissuihin 😂
Ei mua ainakaan huvita aina pers homeessa istua vain kotona. Kaupassa käynti on tärkeä osa aktiivista arkea.
Etkö sinä ap osaa edes kirjoittaa Lidliä oikein? Ymmärrän kyllä että sen ääntäminen oikein on kaltaisellesi pölkkypäälle ylivoimaisen vaikea asia mutta että kirjoittaminenkin on noin onnetonta...
Vierailija kirjoitti:
Sinä tässä idiootti olet ja väärässä koska eivät tavalliset ihmiset halua maksaa palvelusta.
Kokeilin keräilyä ja petyin siihen koska siinä oli puutteita ja huonolaatuista tavaraa. Niinpä haen itse ruoat kaupasta.
En ole köyhä joten siitä tämä ei ole kiinni vaan siitä että palvelun laatu ei vastaa vaatimustasoani.
Vierailija kirjoitti:
https://oda.com/no/products/
Norjasta löytyy verkkokauppa selaimella, miksei Suomesta löydy selain-versiota? En käytä sovelluksia tai älypuhelinta ostamiseen.
Sama juttu. Läppärillä tulee tilattu. Vahvat virustorjunnat, VPN ym. Puhelinta en käytä ostamiseen turvallisuussyistä.
Ovat vastauksen mukaan parhaillaan rakentamassa selainversiota ja tänä vuonna saavat valmiiksi ☹️ sitä odotellessa ja toistaiseksi muualta tilatessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://oda.com/no/products/
Norjasta löytyy verkkokauppa selaimella, miksei Suomesta löydy selain-versiota? En käytä sovelluksia tai älypuhelinta ostamiseen.Sama juttu. Läppärillä tulee tilattu. Vahvat virustorjunnat, VPN ym. Puhelinta en käytä ostamiseen turvallisuussyistä.
Ovat vastauksen mukaan parhaillaan rakentamassa selainversiota ja tänä vuonna saavat valmiiksi ☹️ sitä odotellessa ja toistaiseksi muualta tilatessa...
En uskaltaisi käyttää koko nettiä, sieltä saa kuulemma vaikka mitä tauteja. Eikö korona ole jo tarpeeksi joillekkin?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Marabou on Norjassa Freia?
Miksi Finland on Suomessa Suomi?
Tuotemerkki on tuotemerkki. Maan nimet käännetään eri kielille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaan itsekin useimmiten kotiin, mutta kyllähän kauppareissu on joillekin ihan mieluisa tapahtuma. Pääsee ihmisten ilmoille, näkee ehkä tuttuja, saa itse valita juuri ne tuotteet mitä haluaa, löytää uutuuksia, saa hyötyliikuntaa...
Kauppa on kivenheiton päässä kotoa ja toiset pari kauppaa työmatkan varrella, niin käyn aivan paikanpäällä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä kaupassa näkyy ihan normaalisti vielä ihmisiä. Mun makuun jopa liikaakin, mutta hyvä jos sinä et siellä pyöri. Idiootti.
Odahan on kallein...https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b9be3b07-d9bf-4852-8814-fb7d0c52b77c
Jos siis ei ilmaista toimitusta lasketa, mutta eipä ole S:n ja K:n osalta huomioitu tarjouksia ja edes alennusta toimituksesta kantiskortiila...Onko kokemuksia miten toimitus on pelannut, entäs tuotteiden tuoreus?
Vierailija kirjoitti:
Haluan tuotteita joiden päiväys ja tuoreus on kunnossa. Siksi haen itse ne kerran viikossa.
Niilä on vaikeuksia hoitaa kuljetukset kun kuskirekry tökkii
Floppi!
Tuore tuotteita joissa parasta ennen päiväys seuraavana päivänä. Maito 1,75l, kana!, leipä, riisifrutti ja kasvikset ei ollu tuoteinta tavaraa. Lisäksi hyvin säilyviä tuotteita viikon sisällä käytettäväksi! Tulee kiire käyttää kahden hengen taloudessa.
Kunhan kokeilin ja toiste ei tartte! Opin nopeasti.
Oda paras! Kaikki toimii ilmaiset kuljetukset ajallaan, halvempi kun s ja k kaupat, älkää valittako turhista saivarteluista!
Oda on oikein hyvä ja toimii. Täytyy muistaa, että yritys on vasta alkutaipaleella Suomessa, joten aivan kuten Lidlilläkin, myös Odalla tulee alkuun haasteita. Hinnaltaan en odota tällaisen palvelun olevan halvin, mutta hyvin se ainakin toimi, kun kokeilin.
Telkkarissa ainakin on mainostettu. Päivä kaunein sammuva on…..kukka kuolee korvaamaton. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tuotteita joiden päiväys ja tuoreus on kunnossa. Siksi haen itse ne kerran viikossa.
Odalla on tuoreustakuu. Päivätyissä tuotteissa tietty määrä päiviä luvataan parasta ennen päivään.
Kasvikset ainakin minulla ovat olleet kuin itse valitsemiani.
Hyvältä vaikuttaa Oda!
Vierailija kirjoitti:
Floppi!
Tuore tuotteita joissa parasta ennen päiväys seuraavana päivänä. Maito 1,75l, kana!, leipä, riisifrutti ja kasvikset ei ollu tuoteinta tavaraa. Lisäksi hyvin säilyviä tuotteita viikon sisällä käytettäväksi! Tulee kiire käyttää kahden hengen taloudessa.
Ei pidä paikkaansa. Reklamoi jos näin on ollut. Kaikille tuotteille luvataan tietty määrä päiviä ennen kuin parasta ennen päivämäärä koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Floppi!
Erikoista. Itse tilaan niitä pelasta hävikki tuotteita (-30%) usein eikä edes niissä ole ollut seuraavan päivän päiväyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Floppi!
Kunhan kokeilin ja toiste ei tartte! Opin nopeasti.Erikoista. Itse tilaan niitä pelasta hävikki tuotteita (-30%) usein eikä edes niissä ole ollut seuraavan päivän päiväyksiä.
Sama! Kirjoittajan on pakko olla joku S-Mafian palkattu nettitrolli.
Oda-kokeilu päättyi lähes alkuunsa. Lähetti vanhentunutta ruokaa. Se tuoreustakuusta!