Tarvitsen neuvoja raskauden esittämiseen
Enempää tilannetta avaamatta, minun pitäisi esittää raskaana olevaa. Nyt tarvitsisin kaikki vinkit ja kokemukset, mielellään oikeasti raskaana olleilta, mutta totta kai kaikki neuvot kelpaa. Aikataulu olisi sellainen, että nyt olen mukamas kolmannella kuukaudella. Olen "onnekseni" hieman vatsakas, mutta raskauden etenemisen vuoksi olisi alettava miettimään vatsan kasvamista myös raskaudesta johtuen. Millaisilla vaatteilla vatsaa aletaan kasvattamaan, ja millaisella aikataululla? Tämän esittämisen tulisi olla uskottavaa elokuulle saakka...
Eli kaikki vinkit tervetulleita, miten teen raskaudesta uskottavan oloisen. En kaipaa moralisointia tai haukkumista. Tämä on vaan välttämätöntä että selviän eräästä tilanteesta.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:54"]
Miten sä ajattelit synnytyksen hoitaa? Entäs sen ku vauvan liikkeet näkyy ulospäin?
[/quote]
Synnytyksellä ei oikeastaan ole väliä. Näkyykö liikkeet välttämättä ulospäin? :( En tosiaan tiedä sitäkään miten sen sitten järkkäisin.
ap
Kysy feikkivatsaa teatterista, saattaa olla varastossa. Helposti sellaisen tietysti itsekin tekee jos on ompelutaitoinen.
Semmonen tunika on hyvä, jossa rypytys tissien alla, eli helma jatkuu leveänä alaspäin. Sillä menee jo aika pitkälle.