Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen neuvoja raskauden esittämiseen

Vierailija
18.03.2015 |

Enempää tilannetta avaamatta, minun pitäisi esittää raskaana olevaa. Nyt tarvitsisin kaikki vinkit ja kokemukset, mielellään oikeasti raskaana olleilta, mutta totta kai kaikki neuvot kelpaa. Aikataulu olisi sellainen, että nyt olen mukamas kolmannella kuukaudella. Olen "onnekseni" hieman vatsakas, mutta raskauden etenemisen vuoksi olisi alettava miettimään vatsan kasvamista myös raskaudesta johtuen. Millaisilla vaatteilla vatsaa aletaan kasvattamaan, ja millaisella aikataululla? Tämän esittämisen tulisi olla uskottavaa elokuulle saakka...

Eli kaikki vinkit tervetulleita, miten teen raskaudesta uskottavan oloisen. En kaipaa moralisointia tai haukkumista. Tämä on vaan välttämätöntä että selviän eräästä tilanteesta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon neljännellä kuulla eikä vatsa ulkopuolisille vielä näy, itse vähän huomaa. Joten vielä ei ainakaan tarvitse tekovatsaa hankkia.

Vierailija
2/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frikkivatsa ja löysät "raskausvaatteet" saattaisivat toimia. Runsaasti sokeria, maitotuotteita ja hiilihydraatteja sisältävä ruokavalio turvottaa vatsaa joten kokeile sitäkin. Aika hurjalta tosin kuulostaa jos oikeasti pitää esittää kahdeksannelle kuulle asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos joku haluaa silitellä mahaasi tai tunnustella potkuja..

Vierailija
4/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä TODELLA kummalliselta, mutta jos esität, että olisit mukamas raskaana, niin

- muista muuttaa ruokavalio raskaana olevalle sopivaksi, älä ainakaan juo alkoa :)

- taputtele ja silittele ajatuksissa olevan näköisenä vatsaa

- liiku vähän hitaammin ja kankeammin, nouse varovasti autosta jne. (Itse tosin olen suurimman osan ajasta pystynyt mahasta huolimatta liikkumaan ja puuhamaan ihan normaalisti, mutta välillä on hetkiä, kun jostain kiristää tai painaa ja silloin pitää liikkua varovammin ja "köpötellä".)

- juo paljon vettä ja ramppaa vessassa

- valittele joistain raskausvaivoista, vaikka öisistä suonenvedoista

- lopeta kaikki vauhdikkaat harrastukset (jos sellaisia normaalisti harrastat)

- älä nostele mitään painavaa yleisön läsnäollessa, ethän uskalla ;)

Vierailija
5/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:51"]Enempää tilannetta avaamatta, minun pitäisi esittää raskaana olevaa. Nyt tarvitsisin kaikki vinkit ja kokemukset, mielellään oikeasti raskaana olleilta, mutta totta kai kaikki neuvot kelpaa. Aikataulu olisi sellainen, että nyt olen mukamas kolmannella kuukaudella. Olen "onnekseni" hieman vatsakas, mutta raskauden etenemisen vuoksi olisi alettava miettimään vatsan kasvamista myös raskaudesta johtuen. Millaisilla vaatteilla vatsaa aletaan kasvattamaan, ja millaisella aikataululla? Tämän esittämisen tulisi olla uskottavaa elokuulle saakka...

Eli kaikki vinkit tervetulleita, miten teen raskaudesta uskottavan oloisen. En kaipaa moralisointia tai haukkumista. Tämä on vaan välttämätöntä että selviän eräästä tilanteesta.
[/quote]

miksi??

Vierailija
6/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostais tietää mihin ap tällä pyrkii...

Vierailija
7/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat esittää odottavaa? :o

Vierailija
8/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä jotenkin pelottavaa. Pitäiskö sun ap käydä juttelemassa psykologille?

Vierailija
9/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista! Etenkin tuo teatterivatsavinkki oli loistava. Täytyy harkita sitä kun tulee ajankohtaisemmaksi. 

Lyhykäisyydessään kyse on siitä, että ilmeisesti biologinen äitini on raskaana ja käy sellaisessa mammaryhmässä. Tämä on ainoa keinoni päästä luontevasti näkemään lähietäisyydeltä millainen tämä biologiseksi äidikseni epäilty nainen on. En saa asiasta mielenrauhaa ellen kokeile tätä että menen samaan ryhmään.

Äitini on antanut minut adoptioon aikanaan, ja oli kuulemma moneen kertaan tehnyt selväksi ettei halua koskaan enää nähdä vauvaansa. Minun on saatava itse nähdä millainen nainen on kyseessä. Vasta sen jälkeen pystyn unohtamaan hänet ja jatkamaan elämääni. Kuulostan ehkä hullulta, mutta muuta keinoa ei ole. Olen ihan vakaa opiskelija, mutta tämä asia kalvaa minua.

Kerroin nyt enemmän kuin piti, mutta paljon jätin kertomattakin.

ap

Vierailija
10/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:56"]Kiitos kaikille vastauksista! Etenkin tuo teatterivatsavinkki oli loistava. Täytyy harkita sitä kun tulee ajankohtaisemmaksi. 

Lyhykäisyydessään kyse on siitä, että ilmeisesti biologinen äitini on raskaana ja käy sellaisessa mammaryhmässä. Tämä on ainoa keinoni päästä luontevasti näkemään lähietäisyydeltä millainen tämä biologiseksi äidikseni epäilty nainen on. En saa asiasta mielenrauhaa ellen kokeile tätä että menen samaan ryhmään.

Äitini on antanut minut adoptioon aikanaan, ja oli kuulemma moneen kertaan tehnyt selväksi ettei halua koskaan enää nähdä vauvaansa. Minun on saatava itse nähdä millainen nainen on kyseessä. Vasta sen jälkeen pystyn unohtamaan hänet ja jatkamaan elämääni. Kuulostan ehkä hullulta, mutta muuta keinoa ei ole. Olen ihan vakaa opiskelija, mutta tämä asia kalvaa minua.

Kerroin nyt enemmän kuin piti, mutta paljon jätin kertomattakin.

ap
[/quote]
Surullinen tilanne mutta ei toi ole ihan tervettä

Vierailija
11/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:56"]Kiitos kaikille vastauksista! Etenkin tuo teatterivatsavinkki oli loistava. Täytyy harkita sitä kun tulee ajankohtaisemmaksi.  Lyhykäisyydessään kyse on siitä, että ilmeisesti biologinen äitini on raskaana ja käy sellaisessa mammaryhmässä. Tämä on ainoa keinoni päästä luontevasti näkemään lähietäisyydeltä millainen tämä biologiseksi äidikseni epäilty nainen on. En saa asiasta mielenrauhaa ellen kokeile tätä että menen samaan ryhmään. Äitini on antanut minut adoptioon aikanaan, ja oli kuulemma moneen kertaan tehnyt selväksi ettei halua koskaan enää nähdä vauvaansa. Minun on saatava itse nähdä millainen nainen on kyseessä. Vasta sen jälkeen pystyn unohtamaan hänet ja jatkamaan elämääni. Kuulostan ehkä hullulta, mutta muuta keinoa ei ole. Olen ihan vakaa opiskelija, mutta tämä asia kalvaa minua. Kerroin nyt enemmän kuin piti, mutta paljon jätin kertomattakin. ap [/quote] Surullinen tilanne mutta ei toi ole ihan tervettä

[/quote]

Ei ehkä ole, mutta osa tervehtymisprosessiani. En koskaan halua joutua samaan tilanteeseen kuin biologinen äitini.

ap

Vierailija
12/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut olla häneen muulla tavoin yhteydessä? Siis vaikka olisi sanonut silloin syntymäsi aikaan, ettei halua tavata niin mieli on voinut muuttua. Itse koittaisin ensin olla yhteydessä jotain "järkevää" kautta ja jos ei vastaa tai halua tavata, niin seuraavaksi sitten mielikuvituksellisemmat keinot käyttöön?

Vierailija
13/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kuin jostain jenkkileffasta. Mene Hoitoon.

Vierailija
14/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella "uskottava" tämä aloittajan stoori =D

Vierailija
15/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu oot sairas stalkkeri

Vierailija
16/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:01"]

Oletko koittanut olla häneen muulla tavoin yhteydessä? Siis vaikka olisi sanonut silloin syntymäsi aikaan, ettei halua tavata niin mieli on voinut muuttua. Itse koittaisin ensin olla yhteydessä jotain "järkevää" kautta ja jos ei vastaa tai halua tavata, niin seuraavaksi sitten mielikuvituksellisemmat keinot käyttöön?

[/quote]

En ole koittanut. En ole kauan tiennyt hänen henkilöllisyyttään, ja se mitä olen hänen puheistaan nyt kuullut, on ollut niin ikävää että pelkäisin liikaa hänen reaktiotaan. Tunnen itseni jo muutenkin niin hylätyksi, etten uskalla ottaa riskiä ihan täydestä tyrmäyksestä. Epäilen että syyttäisi minua elämänsä pilaamisesta. Hänellä kun on uusi idyllinen perhe.

ap

Vierailija
17/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene notkumaan sinne nurkille ja esittäydy vaikka paikalluslehden toimittajaksi ja pyydä haastattelua

Vierailija
18/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tässä trollissa on sentään jo pontentiaalia! :"D

Vierailija
19/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapioidu zombieksi ja jahtaa sen aivoja

Vierailija
20/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä ajattelit synnytyksen hoitaa? Entäs sen ku vauvan liikkeet näkyy ulospäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi