Kissalle annettiin; pöydälle valui sitä nestettä!!! Mokasko lääkäri?
Siis minulla ei ole mitään aavistusta kun vein kissan vasta ensimmäiseen rokotukseen. Se on ihan pieni vielä.
Eläinlääkäri laittoi piikin kissan selkänahkaan ja pisti sitä sisään ja yhtäkkiä kissan kylkeä pitkin alkoi valua pisaroita siihen pöydälle missä kissaa pidettiin. Siihen tuli sellainen 2 e kolikon kokoinen pyöreä läiskä. Tuijotin sitä ja mietin että mitäähhh mutta en saanut sanaakaan suustani. Kissa kyllä vinkaisi kun lääkäri pisti että kai se ihoon meni se piikki ainakin?
Lääkäri huomasi sen selvästi nesteen myös ja suti kissan turkkia kädellään kuivaksi. Sitten laittoi kissan kuljetuslaatikkoon ja sanoi että siinä se oli.
Olin ihan hämmästynyt enkä saanut sanaakaan suustani ja lähdin pois.
Menikö se lääke siihen pöydälle? Eikö kissa ole nyt rokotettu?
Olin niin ihmeissäni etten saa silloin sanaakaan suustani :(
Se on onneksi sisäkissa mutta ärsyttää jos maksoin nyt turhasta! Se oli joku kissaflunssa tms rokotus mikä annetaan kerran vuodessa.
Kommentit (17)
Voi olla että neulaa ei ole kierretty kunnolla ruiskuun kiinni ja nesteet on tulleet sieltä jengojen välistä. Neula siis on mennyt oikeaan paikkaan, mutta lääke ei. Itse vedän paljon työssäni lääkkeitä ampulleista ruiskuun ja joskus käy noin.
oli nuorennäköinen lääkäri. nolottaa niin soittaa.ajattelin että se kuuluu asiaan kun lääkäri pyyhki sitä kissan kyljestäkin pois. huoneessa olivat minä, neljä lastani, lääkäri ja kaksi muuta lääkärin varustukseen kuuluvaa henkilöä
kukaan ei sanonut mitään.
ap
ps. voisiko sanoa että tuo lääkäri on ns. huono? että kannattaa mennä ensi kerralla toiselle?
Miten aikuinen ihminen ei saa suutasn auki. Entä jos kyseessä oli ollut sun lapsi, jonka toimenpiteen lääkäri mokaa?
Huono on siinä mielessä, että olisi pitänyt tunnustaa moka ja korjata asia. Se, että pyrki salaamaan tai peittelemään, koska arveli, ettei asiakas hoksaa. Jokaiselle voi sattua virheitä, mutta miten ne korjaa, on asia erikseen. Jos oli nuori, niin on syytä saada palautetta ja nöyrtyä jatkoa ajatellen. Lisäksi kissallasi voi nyt olla heikko rokotesuoja eli se voi sairastua kissaruttoon. Milloin oli tarkoitus ottaa uusi rokote?
Tuli ihan flasback kun mun vauvalle lsitettiin se rotarokotus neste suuhun. vauva sylki sen ulos, poskia pitkin valui ja lääkäri sanoi että no niin, valmis on.
Jos et pysty soittamaan ja selvittämään asiaa, mene toiselle lääkärille. Pääasia että kissa saa rokotteen, se on tärkeä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:41"]Tuli ihan flasback kun mun vauvalle lsitettiin se rotarokotus neste suuhun. vauva sylki sen ulos, poskia pitkin valui ja lääkäri sanoi että no niin, valmis on.
[/quote]
Mun neuvolatäti sanoi että rotarokotteessa periaatteessa pari tippaakin riittää tai jopa se että neste on käynyt limakalvolla. Sori ohi aiheen
Mikä helvetti teillä mammoilla on, kun aina saa lukea avautumisianne ties mistä aiheista ja asian voisi korjata huomauttamalla asiasta, mutta te ette "saa sanaa suustanne"
En ymmärtänyt täysin, mutta kissahan ei oikeasti edes tunne sitä piikkiä! Meillä ei kissat edes huomanneet kun pistettiin!
Kuulostaa siltä, että ainakin osa rokotteesta tuli ulos, todennäköisesti kaikki. Joskus pistos menee ns. läpi eli neula lävistää ihon, mutta kärki tulee poimun toiselta puolelta ulos, jolloin lääke ruiskahtaa sitten ulkopuolelle, ei ihon sisään.
T: eläinlääkäri
Olisi kyllä kannattanut sanoa jotain. Taisi olla yhtä tyhjän kanssa se rokote..
Noita sattuu välillä, ihmettelen, ettei eläinlääkäri pahoitellut ja laittanut uutta rokotetta, ei se nyt niin kummoinen moka ollut. Jos soittaisit huomenna sille rokottaneelle eläinlääkärille ja selittäisit, mitä huomasit ja pyytäisit uuden rokotteen (veloituksetta tietty).
T: eläinlääkäri
Rokote meni harakoille ja eläinlääkärin olisi pitänyt korjata asia laittamalla uusi rokote ja pahoitella lisäksi asiaa. Oliko kyseessä joku aloitteleva kandi vai perustörppö vanhempi eläinlääkäri joka ei uransa aikana ole oppinut mitään. Niitäkin on.
Oikeesti nyt sun on vaan pakko soittaa ja sano et menit niin lukkoon eilen. Ymmärrän että hämmennyit koska mulle käynyt noin pojan vesirokkorokotteen kanssa, tuijotin vain ja se maksoi aikanaan kanssa paljon.
Siinä vaan aivot raksuttaa ja ei saa sanottua mitään mutta huomenna on uusi päivä ja kykenet asian hoitamaan. Sitä en tiedä olisiko vain osa rokotteesta mennyt pöydälle. Mulla kaksi kissaa ja ei ne reagoi mitenkään piikkiin, kun sen osaa oikein tehdä. Taisii tullla aikamoinen suti.
Miten ihmisen rokotteen kanssa voi käydä niin, että menee poimusta läpi?
Meillä kerran neuvolan terkka rikkoi rokotesäiliön ihan käsisään ja rokote valui sen käsille ja lattialle. Ihan otti jääkaapista uuden rokotteen tuon tilalle. Pistää ei oltu ehditty.