No niin naiset kertokaapa miten selvitä kauhistuttavasta tilanteesta
Yksi eukko haluaa kanssani naimisiin ja en todellakaan halua naimisiin kenenkään kanssa. Ei vaan tunnu menevän perille. Oikein mukava eukko joten en haluaisi häntä loukatakaan. Miten saada eukko luopumaan prinsessapäivästään. Olen kyllä valmis kompensoimaan prinsessapäivän menetyksen muulla tavoin.
Kommentit (53)
Sanot että et tule koskaan haluamaan naimisiin ja asia on loppuun käsitelty.
sano sitä eukoksi päin naamaa, luulisi tepsivän eikä halua enää naimisiin.
jos ei se toimi, niin sano, että et halua ja sillä sipuli.
Vierailija kirjoitti:
Tein tuon selväksi jo seurustelun alussa mutta eukko ei usko että olen tosissani vaikka luulisi jo oppineen että olen aina tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Sen jälkeen ei tarvitse koko eukosta kärsiä.
Mitä niinkuin helkkaria? Nainen tahtoo naimisiin ja sinä et? Sanot, että en tahdo kanssasi naimisiin. Tuskin tuo hirveän pitkään jankuttaa. Jos hän tahtoo naimisiin tosissaan, hän tietenkin etsii miehen. Sitäkö pelkäät?
Ihan vaan suoraan puhumalla. Mitä pikemmin sen parempi. Onko nyt niin että et halua mennä naimisiin ylipäätään vai et halua mennä naimisiin juuri tuon tyypin kanssa? Sekin kannattaa kertoa rehellisesti.
Mäkin oon mies ja komppaan tota toista, että mahdoton on tilanne. Innolla odotan jos joku nainen kertoisi oikeasti tuohon toimivan ratkaisun.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan suoraan puhumalla. Mitä pikemmin sen parempi. Onko nyt niin että et halua mennä naimisiin ylipäätään vai et halua mennä naimisiin juuri tuon tyypin kanssa? Sekin kannattaa kertoa rehellisesti.
En halua naimisiin kenenkään kanssa. Eukon kyllä pitäisin mielelläni. Samoin lapsen hänen edellisestä liitostaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon mies ja komppaan tota toista, että mahdoton on tilanne. Innolla odotan jos joku nainen kertoisi oikeasti tuohon toimivan ratkaisun.
Sama mies täällä näille vastanneille naisille, että, tiedätte hyvin itsekkin, että jos suoraan sanoo niin nainen loukkaantuu. Kysymys oli, että miten luikerrella tästä pois menemättä naimisiin ja loukkaamatta naista
Niin, selvennetään sen verran että en halua eukosta eroon vaan siitä naimisiinmenosta. Eukko suunnittelee jo hääohjelmaa vaikka olen sanonut että ei tule tapahtumaan. Olen yrittänyt ehdottaa että keksisi jotain muuta mistä pitäisi. Saisi valita vapaasti "häämatkansa" kunhan ei tarvitse pitää mitään bileitä. Ja ne hääjuhlat tuntuvat olevan se tärkein juttu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mies täällä näille vastanneille naisille, että, tiedätte hyvin itsekkin, että jos suoraan sanoo niin nainen loukkaantuu. Kysymys oli, että miten luikerrella tästä pois menemättä naimisiin ja loukkaamatta naista
Joo, juuri tämä on tavoite.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus on vaan otettava se riski, että toinen loukkaantuu. Ei sitä voi aina välttääkään, varsinkin jos toinen on ihminen, joka loukkaantuu hyvin herkästi ja asioista, joista ei ole syytä loukkaantua. En kyllä ymmärrä, että miksi tällaisesta asiasta pitäisi luikerrella eroon? Tilanne on todennäköisesti sitten taas jossain vaiheessa uudelleen edessä, jos sitä ei selkeästi ja kunnolla käsittele loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Niin, selvennetään sen verran että en halua eukosta eroon vaan siitä naimisiinmenosta. Eukko suunnittelee jo hääohjelmaa vaikka olen sanonut että ei tule tapahtumaan. Olen yrittänyt ehdottaa että keksisi jotain muuta mistä pitäisi. Saisi valita vapaasti "häämatkansa" kunhan ei tarvitse pitää mitään bileitä. Ja ne hääjuhlat tuntuvat olevan se tärkein juttu.
ap
Sanot vaan tiukasti että tässä on tullut joku väärinkäsitys. Kerrot että välität hänestä ja haluat seurustella mutta et halua koskaan mennä naimisiin kenenkään kanssa. Pyydät häntä lopettamaan häiden järjestelyn koska niitä ei tule. Sinäänsä outoa että on ymmärtänyt noin väärin asian. Ettehän te vaan ole kihloissa?
Vierailija kirjoitti:
ap
Jos ymmärsin oikein, asutte jo yhdessä, olette siis avoliitossa.
Sinulla on jotkut syyt miksi et halua naimisiin, sinun pitäisi nyt rehellisesti avata ne avovaimollesi. Ilmeisesti et ole niin tehnyt, koska vaimosi on saanut käsityksen, että olette menossa naimisiin.
Jospa avautuisit syistä tässä niin voisimme avittaa sua paremmin vastaväitteissä. Kerro myös oletko ollut aikaisemmin naimisissa.
Naimisiin et pääse, jos et mene hakemaan avioliiton esteiden tutkimista. Nainen ei pysty sinua sinne väkisin raahaamaan. Kyllä se jossain vaiheessa kyllästyy aiheeseen, mutta sinähän et voi sille mitään, jos hän ei halua sinun kanssa jatkaa.
Sanoisin, että kannattaa varmaan miettiä perustelut puolin ja toisin. Kysy miksi eukko haluaa naimisiin, kerro miksi ukko ei halua. Siitä on hyvä lähteä liikkeelle.
Ukon ei tarvitse olla prinsessa. Jos se prinsessajuttu on ainoa mikä ärsyttää, lohduttaudu sillä että se ärsyttää suurinta osaa miehistä, mutta he kestävät yleensä sen jotenkuten, kunhan se ei jää päälle.
Sika!