Millaiset on hyvät juoksutrikoot?
Innostuin lenkkeilystä ja kollarit päällä on aika huono juosta.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:56"]Oot se 70v pervopappa joka sano jo viime keskustelussa haluavansa nähä juoksutrikoopeppuja
[/quote]
Tällä kertaa oot väärässä. :) olen 24-vuotias ylipainoinen nainen, joka oikeasti etsii hyviä housuja juoksuun
Sellaiset, jotka pysyy päällä eikä näy läpi.
Urheiluliikkeistä löydät parhaimmat. Vyötärö olisi hyvä olla korkea ja että pysyy paikoillaan, ettei valu alas tai rullaudu.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:02"]Urheiluliikkeistä löydät parhaimmat. Vyötärö olisi hyvä olla korkea ja että pysyy paikoillaan, ettei valu alas tai rullaudu.
[/quote]
Kiitos :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:10"]Sellaiset, jotka uppoavat kostean ahnaaseen vakooni.
Aaaa aaaaa aaaaaaaaah Spruits!
[/quote]
Oot ällöttävä
Onko lidlin pökät hyviä? Huomenna tulee myyntiin taas.
Materiaali on aika lirua ja mallit löysiä, mun mielestä H&M:n trikoissa on parempi hinta-laatu-suhde. Mutta pitänee käydä tsekkaamassa nuo Lidlin trikoot, kun on taas uusia malleja. Tarjous näyttää kylläkin alkavan vasta lauantaina.
Sellaiset, joissa lahkeissa vetoketjut ja silikonit (pysyy paikalla), vyötärössä kiristysnauha ja sivussa pieni vetoketjullinen tasku. Hinta-laatusuhteelta Stadiumin oma merkki SOC on hyväksi todettu :)
Lidlin trikoot on hyviä olleet. Tänäänkin juoksin Lidlin pökät jalassa :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:17"]Sellaiset, joissa lahkeissa vetoketjut ja silikonit (pysyy paikalla), vyötärössä kiristysnauha ja sivussa pieni vetoketjullinen tasku. Hinta-laatusuhteelta Stadiumin oma merkki SOC on hyväksi todettu :)
[/quote]
Mitä varten ne vetoketjut on? Olen aina ihmetellyt :D
Oot se 70v pervopappa joka sano jo viime keskustelussa haluavansa nähä juoksutrikoopeppuja