Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKÄ siinä on niin vaikeaa ilmoittaa, ettei

Vierailija
03.03.2015 |

pääsekään tulemaan sovittuun tapaamiseen?
Minulla on siis ystävä, joka on toistuvasti jättänyt ilmoittamatta kun suunnitelmat muuttuvat. Vielä muutama tunti sitten on sovittu, että nähdään ja hän soittaa kun on ensin hoitanut pari juttua. Koskaan sitä soittoa ei tule. Eikä mitään selityksiä jälkeenpäin, jollen itse kysele perään.
Voisiko joku näin tekevä selittää mitä tuommoisessa käytöksessä on takana?
Ei kai kenelläkään voi olla niin harva pää, että toistuvasti unohtaa sopimansa tapaamiset? Täyttä kusipäisyyttähän tuo osoittaa ystävää kohtaan, joka on muuten pian entinen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Ap

Vierailija
2/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä sinua tärkeänä. Kuka sopii tapaamiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:52"]Ei pidä sinua tärkeänä. Kuka sopii tapaamiset?
[/quote] Itse yleensä ehdottaa, joka tekee mielestäni käytöksen entistä oudommaksi. Ei kovin tärkeältä kyllä tunnukaan kun noin tehdään toistuvasti. Ap

Vierailija
4/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös.

Vierailija
5/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin pari frendiä, jotka noin tekee. Ite sitte sinisilmäsenä ja hyväsydämisenä ootan frendejä millo missäki. Luottamus näihin kavereihin tässä pikkuhiljaa rupee ropisee. Harmi, kun muutenpuolin kivoja kavereita.

Vierailija
6/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

heivaa entiseksi ystäväksi! Ei tuo ole reilua käytöstä mun mielestä.

Vierailija
7/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano aina kun sovitte tapaamisen, että "ilmoitathan sitten jos ei sovikaan, niin keksin jotain muuta". Jos ihmettelee,, niin selitä, että olet monesti odottanut turhaan ja käyttäisit sen ajan mielummin muuhun..

Vierailija
8/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ja epäkohtelias tyyppi. Satunnaiset tapaamisen unohdukset voin ymmärtää, mutta tuo ei ole sitä.

Vierailija
9/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus tuollainen kaveri. Ja tästä syystä en ole hänen kanssaan enää tekemisissä. Pyysi aina kahville tai johonkin ja ei sitten ilmestynytkään paikalle. Ei vastannut kun soitin kysyäkseni missä hän on. Teki tätä kaikille muillekin. Itse aina innoissaan järjesteli näitä tapaamisia. Myöhemmin selitteli anteeksi anellen jonkun tosi huonon selityksen. Kerran ollessamme jossain hänen puhelimensa pirisi jatkuvasti. Sitten hän vaan tokaisi että yks kaveri oottaa häntä kahvilassa mut ei hän nyt jaksa mennä eikä kehtaa vastata ku nolottaa eikä keksi tähän hätään mitään selitystä. Itse jäin monttu auki ja tämän jälkeen en oo enää hänen kahvipyynneilleen lähtenyt.

Vierailija
10/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:53"]Mulla oli joskus tuollainen kaveri. Ja tästä syystä en ole hänen kanssaan enää tekemisissä. Pyysi aina kahville tai johonkin ja ei sitten ilmestynytkään paikalle. Ei vastannut kun soitin kysyäkseni missä hän on. Teki tätä kaikille muillekin. Itse aina innoissaan järjesteli näitä tapaamisia. Myöhemmin selitteli anteeksi anellen jonkun tosi huonon selityksen. Kerran ollessamme jossain hänen puhelimensa pirisi jatkuvasti. Sitten hän vaan tokaisi että yks kaveri oottaa häntä kahvilassa mut ei hän nyt jaksa mennä eikä kehtaa vastata ku nolottaa eikä keksi tähän hätään mitään selitystä. Itse jäin monttu auki ja tämän jälkeen en oo enää hänen kahvipyynneilleen lähtenyt.
[/quote] Siis mitä ihmettä? Mikä näitä vaivaa? Onko se sitä, että tuleekin vastaan jotain mielenkiintoisempaa tekemistä niin feidataan se toinen kaveri? Eikö voi edes jotain valehdella kun ei huvita, pahinta on tuo turhaan odottamaminen, niinkuin ei muka olisi parempaa tekemistä!

Vierailija
11/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:41"]Sano aina kun sovitte tapaamisen, että "ilmoitathan sitten jos ei sovikaan, niin keksin jotain muuta". Jos ihmettelee,, niin selitä, että olet monesti odottanut turhaan ja käyttäisit sen ajan mielummin muuhun..
[/quote] Sanottu on. Ei näköjään kiinnosta. Ei kiinnosta kyllä muakaan enää. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi