Olen tuplarokotettu, enkä aio osallistua kolmannelle kierrokselle.
Miten muilla tuplarokotetuilla? Olen tehnyt harkintaa viime viikkoina kolmannen rokotteen ottamisen suhteen ja olen kääntynyt sille kannalle etten aio ottaa enempää tehosteannoksia. Tilastojen valossa näyttää siltä, että rokotuksilla ei ole merkittävää vaikutusta taudin leviämiseen ja kuolemien ehkäisyssä. Maat joissa rokotekattavuus on noussut on myös kuolemantapaukset kasvaneet. Tilastoissa on selvä ristiriita. Tämä on oma riskianalyysini ja aion jatkaa normaalia elämääni ilman tehosteannoksia. Kaksi vuotta on kulunut ja se on merkittävän pitkä ajanjakso yhden ihmisen elämässä.
Kommentit (824)
En ota kolmatta. Olemassa oleva krooninen sairaus paheni rokotteiden jälkeen ja lääkkeiden teho hävisi ja kroppa ihan sekasin. Pitäkää tunkkinne.
Rokotteen haku kesti 5 min ja elämä jatkui.
Pikkujuttu, mutta täällä siitä on tehty valtaisa asia.
Mulla on kolmas, mutta en ota neljättä.
Ap ei selvästikään osaa lukea tilastoja.
Otan ihan just niin monta kuin tarvitaan, kunnes parempi vaihtoehto löytyy tilalle tai pandemia loppuu.
Ja jos passi tulee pakolliseksi, se ei vaikuta päätökseeni. Valmista itse ruokani, eikä minulla ole tarvetta syödä tai juoda ravintoloissa. Olen yksityisyrittäjä joten työhöni passi ei vaikta millään tavalla. Tutkikaa tilastoja ja käyttäkää ihmiset omaa päätänne.
Vierailija kirjoitti:
Rokotteen haku kesti 5 min ja elämä jatkui.
Pikkujuttu, mutta täällä siitä on tehty valtaisa asia.
Kuukautiset sekosi viikoiksi. Naama oli kuin petolinnun perse ja muita iho infektioita on edelleen. Et pikku juttu on housuissas.
Joku täällä alapeukuttelee VPN:n avulla...
Olen ottanut minua tehosteita aika monista eri rokotteista, ja sekä lapsia että koiria käyttänyt säännöllisesti rokotettavana. En ymmärrä, miksi juuri tämän rokotteen pitäisi jotenkin riittää yhdellä/kahdella rokotteella, kun ei mikään muukaan rokote niin toimi.
Toisaalta on ollut onni, että edetään hitaammin täällä Suomessa ja saadaan nähdä esim Israelin esimerkkiä, jossa alkaa jo viides kierros. Mun usko THL ää kohtaa on nousemassa. He eivät hätiköi ja pääsevät puntaroimaan maailman tilannetta. Ei olisi hääviä olla tutkija siellä juuri nyt. He, jos jotka kaipaisivat tsemppiä
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut minua tehosteita aika monista eri rokotteista, ja sekä lapsia että koiria käyttänyt säännöllisesti rokotettavana. En ymmärrä, miksi juuri tämän rokotteen pitäisi jotenkin riittää yhdellä/kahdella rokotteella, kun ei mikään muukaan rokote niin toimi.
Koska tämä rokote ei ole se tavanomaisen rokotteen kaltainen. Ymmärrätkö nyt enemmän?
Huomaa kuinka idiootit pitää koronaa pahempana kuin jonkun jo olemassa olevaa sairautta. Huomaahan sen muutenkin hoitoa ei saa enää kuin tähän stnan koronaan. Parempi siis saada se tauti että saa yleensä hoitoa mihinkään enää.
Näistä ei saisi puhua ääneen, mutta itsellä tinnitus paheni toisen piikin jäljiltä. Onneksi kyllä asettui sitten mutta vinkui ikävästi korvat ainakin 3-4 viikkoa piikin jälkeen. Pelkäsin että jää pysyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että joka kierroksella väkeä vähenee. Kolmos kierrokselle osallistuu ehkä 60%, neloskierrokselle ehkä 50% ja vitoskierrokselle ehkä enää 30%. Tässä kulminaatiopisteessä tämä pandemia päättyy.
Tämä on se tavoite, oletettavasti, mutta se ei näytä toimivan. Israel 5lle kierrokselle. Jerusalem Post.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta on ollut onni, että edetään hitaammin täällä Suomessa ja saadaan nähdä esim Israelin esimerkkiä, jossa alkaa jo viides kierros. Mun usko THL ää kohtaa on nousemassa. He eivät hätiköi ja pääsevät puntaroimaan maailman tilannetta. Ei olisi hääviä olla tutkija siellä juuri nyt. He, jos jotka kaipaisivat tsemppiä
Eipä taida olla yhtään maata, jossa rokotukset olisivat jotenkin helpottaneet koronatilannetta? Päinvastoin näyttää menevän pahemmaksi mitä enemmän rokotetaan. Tilastoja löytää jokainen joka viitsii etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Saakos teillä pietarissa edes kolmatta vielä mistään?
Kaikki tällaisia asioita pohtivat ihmiset ovat Venäjän hybridivaikuttajia? Kunnon foliohattuteoria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että joka kierroksella väkeä vähenee. Kolmos kierrokselle osallistuu ehkä 60%, neloskierrokselle ehkä 50% ja vitoskierrokselle ehkä enää 30%. Tässä kulminaatiopisteessä tämä pandemia päättyy.
Tämä on se tavoite, oletettavasti, mutta se ei näytä toimivan. Israel 5lle kierrokselle. Jerusalem Post.
No höpö höpö. Kolmansia annetaan tällä hetkellä. Eikä edes ensimmäistä otettu kovin paljoa, eli Israelin rokotuskattavuus on ollut varsin huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saakos teillä pietarissa edes kolmatta vielä mistään?
Kaikki tällaisia asioita pohtivat ihmiset ovat Venäjän hybridivaikuttajia? Kunnon foliohattuteoria
Heillä vain loppuu argumentit. Tuo on aina se lapsellisin viesti.
Mä oon onnistunu hankkimaan jo 4. rokotteen. Väärällä nimellä onnistuu.