Värjäsitkö hiuksia raskausaikana?
Jos värjäsit, niin kuinka usein?
Itselläni tällä hetkellä rv 18 menossa ja hiukset olen värjännyt viimeksi elokuussa. Kuten arvata saattaa niin juurikasvu on todella pahan näköinen. :( mietinkin että uskaltaisinko värjätä yhden kerran?
Kommentit (33)
kerran kävin kampaajalla, en tiedä johtuiko sitten värivalinnasta vai mistä, mutta lähdin ulos täysin samanvärisessä tukassa, kuin meninkin ;D
hukkaan heitettyä rahaa
Silloin ei vielä puhuttu mitään värjäämisen vaarallisuudesta
Värjäsin molemmilla kerroila ihan samaan tahtiin kuin normaalisti. Lapset ovat jo teinejä, ei allergioita tai muutakaan vikaa heissä.
Värjätä voi, tosin minulle on tehty raskausaikana vain paljon raitoja, joita ei siis ole värjätty ihan päänahkaan kiinni. Häivyttää kuitenkin juurikasvun tehokkaasti ja on hellä tapa raskautta ajatellen. :)
En, varmuuden vuoksi. Olen kyllä niin hysteerinen että en värjää nyt imetysaikanakaan. Mm.tanskassa tämä suositus.
Laitoin raitoja laskettuna päivänä ja lapsi syntyi siitä 17 päivää yli. En värjäisi ollenkaan kokonaan. Yrittäkää nyt laittaa asiat tärkeysjärjestykseen! Sama koskee ripsiä ja muutakin paskaa. Kehittäkää itsetunto!
En värjännyt kummankaan raskauden aikana hiuksia. Musta se teki hiuksille hyvääkin ettei värjännyt niitä. Ja siis on ne hiusvärit sellasta myrkkyä et en olisi voinut ottaa riskiä.
kyllä, ihan normaalisti niin raskaus- kuin imetysaikoina 2 kk välein tyväri piiloon
Miksi hiuksia ei saisi värjätä raskaana ollessa? Imeytyykö väri muka kohtuun asti vai mikä siinä on ongelma?
kyllä sillä värjäyksellä jokin vaikutus on, tyttäret värjäävät hiuksiaan myös. pojat ei onneks.
En, koska en värjää muutenkaan. Olisi tuntunut hassulta ja turhalta aloittaa värjääminen raskaana ollessa.
En värjännyt. Lapsen terveys etusijalla. Ei se nyt niin kamalaa ollutkaan vaikka tuli paljon juurikasvua. Käytin paljon huivia ja ei sitä juurikasvua kyllä muutenkaan kukaan huomannut jos hiukset oli kiinni.
Molemmissa raskauksissa taisin kerran värjätä, nyt imetysaikana (10kk imettänyt) olen muistaakseni värjännyt kolme kertaa, enempää en aio. Jatkossa aion vähentää värjäyskertoja niin, että värjään pari-kolme kertaa vuodessa. Mulle sopii todella hyvin tämä punaruskea, en halua luopua siitä. Oma värini on vähän harmaaseen taittava ruskea, punaruskean kanssa onneksi tyvi ei kauheasti hypi silmille.
Kiitos kaikille vastauksista. Päädyin siihen ratkaisuun että värjään nyt tämän yhden kerran. Kävin hiusvärinkin ostamassa jo. Tiedän kyllä monia, jotka ovat montakin kertaa värjänneet hiukset raskausaikana ja ihan terveitä lapsia syntynyt. Itse en silti uskalla kovin useasti värjätä, mutta en halua linnunpelättimeltäkään vaikka olenkin raskaana :D
^siis NÄYTTÄÄ linnunpelättimeltäkään.. Äh, puhelimella on tympeä kirjoittaa.
-ap
En värjännyt, enkä suosittelisi kenellekään raskausaikana värjäämistä.