Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko kuvitella että mies sanoisi...

Vierailija
11.03.2015 |

Minua alkoi niin itkettää ja ahdistaa...
Vaimoni varmasti pettää minua kun taskustaan löytyi votevörin kuitti...
Vaimoni loukkasi minua sanomalla diipa daapa...
Kumpi on oikeassa (minä) kun vaimoni väittää...
Itken yksin makuuhuoneessa ja vaimo vaan pelaa pleikkaa...
Vaimon kaverit tulivat kylään. Loukkaannuinko syyttä kun...

Jne jne. Näitä aloituksia naiset syytävät tänne päivittäin. Ei mikään ihmekään että miehet taantuvat parisuhteissaan sanattomiksi kun monella naisella tunteet johtavat toimintaa. Ja tuntuu vielä tekstejä lukiessa että järkiajattelu loppuu täysin kun tunteet ottavat vallan. Myös naisten marttyyriajattelu tympii.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:36"]Samaa mieltä.
[/quote]

Vierailija
2/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko monet noista aloituksista voisin kuvitella kuulevani mieheltä... ne eivät vain ehkä jatkuisi samalla tavalla kuin palstalla keskimäärin.... mutta mitä sitten... miksi kysyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:29"]

Minua alkoi niin itkettää ja ahdistaa... Vaimoni varmasti pettää minua kun taskustaan löytyi votevörin kuitti... Vaimoni loukkasi minua sanomalla diipa daapa... Kumpi on oikeassa (minä) kun vaimoni väittää... Itken yksin makuuhuoneessa ja vaimo vaan pelaa pleikkaa... Vaimon kaverit tulivat kylään. Loukkaannuinko syyttä kun... Jne jne. Näitä aloituksia naiset syytävät tänne päivittäin. Ei mikään ihmekään että miehet taantuvat parisuhteissaan sanattomiksi kun monella naisella tunteet johtavat toimintaa. Ja tuntuu vielä tekstejä lukiessa että järkiajattelu loppuu täysin kun tunteet ottavat vallan. Myös naisten marttyyriajattelu tympii.

[/quote]

Mikä pakko on notkua AV:llä lukemassa näitä avauksia ja/tai elää parisuhteessa naisen kanssa? Elämä on valintoja, ja SINUNKIN elämäsi on ihan just sellainen kuin minkä siitä teet.

Mee pois palstalta ja ota ero. So simple.

Vierailija
4/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:39"]Naiset ovat söpöjä, koska niillä on erilaiset aivot. 
[/quote]
[/quote]

Vierailija
5/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:39"]Naiset ovat söpöjä, koska niillä on erilaiset aivot. 
[/quote]

Vierailija
6/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Vierailija
7/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat söpöjä, koska niillä on erilaiset aivot. 

Vierailija
8/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:39"]

Naiset ovat söpöjä, koska niillä on erilaiset aivot. 

[/quote]

Miksi alapeukut? Väitättekö ettette ole söpöjä?

Vaikka olette ärsyttäviä, olette silti aina puoliksi söpöjä. Ette pääse sitä pakoon!

Vierailija
9/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ainakaan ole kovin helppo ihminen ja aluksi mieheni ei kyllä tajunnut aina mitä tarkoitin tai mikä nyt mättää. Mutta hänen "insinööriaivoja" kyllä jaksoi kiinnostaa minun ihmeelliset ajatuskuviot ja kun tuli riitaa tai joku väärinymmärrys niin jälkeenpäin selitin mitä ja miksi ja jopa joskus piirsin hänelle kaavioita ;) Ja onneksi mieheni koki sen haasteeksi että olen "hankala, outo ja erilainen" ja onhan tuossa ukossakin omat kummallisuutensa mikä kanssa vaan pakko elää.

Ei minun mieheni taantunut vaan päin vastoin on kyllä kehittynyt ihmisenä ja minustakin on aika (ja mies) hionut pahimmat särmät ja olemme 24 vuoden jälkeen aika samalla "aaltopituudella". Minusta on tullut rauhallisempi ja hiljaisempi ja miehestä taas jämäkämpi ja puheliaampi...pian me varmasti olemme jopa saman näköisiä.

Vierailija
10/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q

Vierailija
11/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:11"]Q
[/quote]