Laihaläski lättäpylly kaipaa apua treeniin kotona! :)
Minkälaisella treenillä saisi tuon takapuolen kasvamaan muhkeammaksi?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:17"]kyykkyä ja askelkyykkyä, hyppyjä mukaan
[/quote]
Siihen päälle lantionnostoja ja kaikkia variaatioita kyykyistä. Youtube auttanee.
8 kg:n kahvakuulalla sellaista eteen-taakse heilutusta, vaikka 20x 3xviikossa. Ei tarvi tehdä edes paljoa kun näkyy:)
pebassa pitää olla vähän rasvaa että siitä tulee pyöreä :/ ja se on vain geeniperinnössä.
mutta lihaksen kasvaessa saat ehkä sellaisen piukkapepun. kyykky, askelkyykky, lantionnosto, kahvakuulalla yhdellä jalalla nosto ja muista venyttelyt.
OT nää ulkonäön vuoksi kuntoilut on vähän kaksipiippuista mun mielestä. toisaalta, eikö voisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on ja muut myös. mutta tuleeko nätistä pepusta hyvä itsetunto? sitten taas tämä muotijuttu, nyt on "muotia" isot pepat, 20v sitten ei. huoh.
Oletko kokeillu tehdä jalkaprässiä kehonpainolla? Meet selälleen makaamaan lattialle ja jalat ylös koukkuun ja toinen henkilö vinosti päällesi jalkateräsi hänen rintakehäänsä ja sit vaan ylös-alas. Karatessa opin tollasen liikkeen. Mies ku on painona niin siinä saa hyvin tehtyä pakarat.
Kiitos vinkeistä, pitänee katsoa youtubesta paremmin videoita. En ensin löytänyt oikeaa asentoa kyykyille että ottaa takapuoleen tarpeeksi eikä vain jalkoihin ja askelkyykyt oli hankalat! :) kahvakuula löytyy ja joitain käsipainoja kotona sekä tanko johon painot myös. Jonkin verran rasvaa on tietty hyvä olla kropassa mun mielestä mutta tämä takapuoli on ollut ongelma kohta aina, häpeilen ihan pitää farkkujakin siis ja rannalla en koskaan viihdy, siksi tämä muokkaus.
Ei sitä tiedä millaisen pepun saa treenillä kun ei ole koskaan kokeillutkaan joten miksipä ei, tuskimpa ainakaan huonompaa kun mitä nyt on :D joitain fitness-blogeja olen tänään katsonut ja hyvin ne ovat saaneet takapuolensa kasvatettua lättäpyllyistäkin, toki vienyt aikaa aikalailla...joten miksipä ei, onhan pepussa yhdet suurimmat lihaksemme :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:16"]
Oletko kokeillu tehdä jalkaprässiä kehonpainolla? Meet selälleen makaamaan lattialle ja jalat ylös koukkuun ja toinen henkilö vinosti päällesi jalkateräsi hänen rintakehäänsä ja sit vaan ylös-alas. Karatessa opin tollasen liikkeen. Mies ku on painona niin siinä saa hyvin tehtyä pakarat.
[/quote]
Jos mun mies on painona niin en ole varma mahdanko jaksaa yhtäkään, hauska vinkki kyllä tämäkin..... :D
kyykkyä ja askelkyykkyä, hyppyjä mukaan