Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka EIVÄT ole harrastaneet koskaan "yhden yön" -juttuja?

Vierailija
18.03.2015 |

Tällaista rupesin tuossa tyttökaverieni kanssa jutellessa miettimään, että kuulunkohan jotenkin vähemmistöön, kun en ole koskaan edes sinkkuaikoina harrastanut irtoseksiä tuntemattomien kanssa? Suoraan sanoen ei käynyt mielessäkään, kun en mitenkään voi kuvitella asiaa tuntemattoman kanssa. Toisaalta olen salaa vähän kateellinen muutamille kavereilleni, joilla miehen vieminen baarista kotiin on aivan luonnollista.

Miten on muut 30-40 -vuotiaat naiset - onko muita, jotka eivät ole harrastaneet? 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin kerran, mutta en vaan pystynyt. Siis henkisesti. Olen mies. Koko homma tuntui jotenkin typerältä, vähän niin kuin näyttelemiseltä kun ei edes tunnettu toisiamme, mä olin unohtanut nimenkin. Mä jotenkin häpeän sitä kun en ryhtynytkään. Onko tää nyt sit miehekästä kun ei olekaan mieletön panokone?

Vierailija
22/38 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että arvot ovat muuttumassa yleisesti konservatiivisempaan suuntaan kaiken Sinkkuelämää-aikakauden hehkutuksen jälkeen.

Pakko myöntää, että ei se känninen räpeltäminen tuntemattoman kanssa koskaan mitään hyvää seksiä ollut. Usein sai myös kuulla sitä valittamista kondomin käytöstä ja joskus jäi kokonaan panemattakin, kun ei herra suostunut kumihuppua pukemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:15"]Mä yritin kerran, mutta en vaan pystynyt. Siis henkisesti. Olen mies. Koko homma tuntui jotenkin typerältä, vähän niin kuin näyttelemiseltä kun ei edes tunnettu toisiamme, mä olin unohtanut nimenkin. Mä jotenkin häpeän sitä kun en ryhtynytkään. Onko tää nyt sit miehekästä kun ei olekaan mieletön panokone?
[/quote]
Ihan oikein teit!

Vierailija
24/38 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:13"]En ole koskaan harrastanut, enkä pystyisikään. Se, että olen alastomana jonkun ihmisen edessä, vaatii luottamusta. Sitä ei saavuteta yhdessä päivässä, eikä edes kuukaudessa. 

Olen taatusti vanhanaikaisin koko palstalla. Mieheni on ensimmäiseni ja seksiä oli vasta häiden jälkeen. Ei asuttu yhdessäkään ennen häitä.
[/quote]

Täällä ilmoittautuu toinen! 34 vuotta naimisissakin.

Vierailija
25/38 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harrastanut, koska kukaan ei ole antanut.

Olen mies, siinä selitys.

Vierailija
26/38 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:56"]En ole harrastanut, koska kukaan ei ole antanut.

Olen mies, siinä selitys.
[/quote]
Joo, ei ole kovin vaikeaa olla harrastamatta, vaikka on ollut yritystä.
M37

Vierailija
27/38 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:56"]En ole harrastanut, koska kukaan ei ole antanut. Olen mies, siinä selitys. [/quote] Joo, ei ole kovin vaikeaa olla harrastamatta, vaikka on ollut yritystä. M37

[/quote]

Minä en ole edes yrittänyt. Sama runkata. Säästyy aikaa ja rahaa, ei tarvitse pelätä tauteja tai että poikaystävä, josta nainen ei kertonut, tulee lyömään puukon kylkeen. Uskoisin että kaikenlainen epämääräinen sähellys on yleistä näissä panopiireissä. M33

Vierailija
28/38 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:43"]

Harrastin ensimmäisen kerran 27 vuotiaana tulevan siis nyt jo nykyisen aviomieheni kanssa seksiä. En mä jotenkin kokenut tarvetta ennen kuin siinä oli sitä jotain..

[/quote]

Mulla sama. Olin sinuakin vanhempi ennen "ekaa kertaa".

Vierailija
29/38 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:56"]En ole harrastanut, koska kukaan ei ole antanut. Olen mies, siinä selitys. [/quote] Joo, ei ole kovin vaikeaa olla harrastamatta, vaikka on ollut yritystä. M37

[/quote]

Minä en ole edes yrittänyt. Sama runkata. Säästyy aikaa ja rahaa, ei tarvitse pelätä tauteja tai että poikaystävä, josta nainen ei kertonut, tulee lyömään puukon kylkeen. Uskoisin että kaikenlainen epämääräinen sähellys on yleistä näissä panopiireissä. M33
[/quote]
Ei vaan tuo runkkailu pärjää naiselle, mutta halvempaa kyllä.
M37

Vierailija
30/38 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo harrastanut, ajatuskin lähinnä oksettaa. Jotta voin harrastaa seksiä jonkun kanssa mun pitää ensin ihastua ja sitten vielä saavuttaa luottamus ko. mieheen, muuten ei tee seksiä mieli.

Vierailija
31/38 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 30 v mies, enkä ole harrastanut. Enpä ole kyllä harrastanut seksiä vielä muutenkaan. Minua vaan mietityttää yhdenillanjutuissa se, jos ei kumppaniaan tunne, niin sehän rajoittaa paljon sitä seksiä, kun ei voi esim nuolla naista mahdollisten tautien takia.

Vierailija
32/38 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes pystyisi...  kiinostusta voisi olla, muttakun jännittää uudet ihmiset niin kovin että ei vaan vehe pelaa.

Ex-kumppanienkin kanssa ensin pitänyt "yrittää" pari viikkoa ennenkuin tottuu ja muna alkaa toimimaan,tekee hyvää miehiselle egolle... (not)

Vierailija
33/38 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ja ikää 40 :) En pystyisi siihen. Olen ylpeä itsestäni ollut aina tämän takia :)

Vierailija
34/38 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:19"]En ole harrastanut. En voisi kuvitella alkavana vieraan ihmisen kanssa niin intiimiin puuhaan.
[/quote]
Sama minulla. Haluan, että seksiin liittyy läheisyyttä, jota en usko saavuttavani tuntemattoman kanssa. Pelkkä akti tai orgasmi itsessään ei riitä, ja minun olisi tosi vaikea rentoutua vieraan kanssa riittävästi lauetakseni. Varmasti yhdenillan jutut sopivat niille, joita se "kasvottomuus" kiihottaa ja joka on sopivan estoton. Kukin tavallaan.

Vierailija
35/38 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Ikää 45, kolmas mies vasta. Ensimmäisen kanssa olin 22 vuotta yhdessä. Edes eron jälkeen en kokeillut.

Vierailija
36/38 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu tapoihini. Periaattessa ei ole mitään yhden yön juttuja vastaan, olen vaan liian arka ja ujohko sellaiseen heittäytymiseen. Haluttavia miehiä tulee vastaan niin todella harvoin, suurin osa on vastenmielisiä sekä luonteeltaan että ulkonäöltäänkin.

Vierailija
37/38 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:13"]

En ole koskaan harrastanut, enkä pystyisikään. Se, että olen alastomana jonkun ihmisen edessä, vaatii luottamusta. Sitä ei saavuteta yhdessä päivässä, eikä edes kuukaudessa. 

Olen taatusti vanhanaikaisin koko palstalla. Mieheni on ensimmäiseni ja seksiä oli vasta häiden jälkeen. Ei asuttu yhdessäkään ennen häitä.

[/quote]

Ihana kuulla tollasesta! Oletko onnellinen, miten on avioliitto sujunut? Onko hyvä suhde? Oletko katunut, ettet pannut ennen häitä?

Vierailija
38/38 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuvittelin harrastaneeni yhden kerran seksiä (ei ollut ilta vaan päivä) mutta erinäisten vaiheiden jälkeen päädyimme muutamaa vuotta myöhemmin seurustelemaan (jatkuu edelleen!), joten ei jäänyt yhdeksi kerraksi sekään sitten :) 40 ikävuoteen mennessä ehtinyt olla 4 suhdetta, joihin on sisältynyt seksiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän