Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin saamasi joululahja?Tai pettymys jos et saanutkaan toivomaasi, vaan saitkin jotain muuta.

Vierailija
11.12.2021 |

Tai pettymys jos et saanutkaan toivomaasi, vaan saitkin jotain muuta.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori opiskelija, isäni kysyi mitä haluaisin joululahjaksi ja toivoin vain ja ainoastaan leivänpaahdinta, en muuta. No jouluaattona paketeista paljastui kaikkea muuta turhaa tavaraa ja tilpehööriä mitä en toivonut eikä minulla ollut käyttöä, mutta leivänpaahdinta en saanut. Halvemmaksikin olisi se paahdin tullut kun muut lahjat yhteensä ja olisi ollut toivottu lahja.

Vierailija
2/83 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin ex-appivanhemmilta saatu monta kokoa liian pieni yöpaita. Ei se yöpaita itsessään, vaan se että oli ihan tarkoituksellisesti hankittu väärän kokoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antoi mulle joululahjaksi miesten sukkia

Vierailija
4/83 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Haavisto ; Greatest Hits .

Vierailija
5/83 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet vaatteet ja liköörikonvehdit siskolta, joka tiesi minun inhoavan niitä.

Vierailija
6/83 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tähän ketjuun vastaa se, joka sai anopiltaan laminoidun... Enpäs paljastakaan.

Vierailija
7/83 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan mikään mutta pojan kans ostettiin kerran toisista tietämättä toisillemme voileipägrilli ja vieläpä samanlaiset😊

Vierailija
8/83 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eräältä naisystävältä lahjakortin kahdelle kylpylään vaikka tiesi että vihaan niitä paikkoja koska hän itse halusi sinne

Vierailija
9/83 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti näytti lelukatalogista maapalloa ja kysyi, haluanko sellaisen joululahjaksi. Sanoin, etten halua. No arvaatte varmaan, että tietenkin sain sen maapallon.

Vierailija
10/83 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet mustat nailon alushousut - anopilta.

Vierailija
11/83 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet vaatteet on kyllä huonoimmat lahjat ikinä. Ja kun ei niitä saa vaihdettua enää, kuitit ja muut kun on hävitetty.

Vierailija
12/83 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin 14-vuotiaana yhtä tiettyä nuortenkirjaa ja uuden lempibändin cd-levyä. Sain uusimman Nummelan ponitallin (koska kuulemma tykkäsin niistä niin paljon, joo tykkäsin ala-asteella) ja jonkun tyttöbändin levyn alennuslaarista. Kivaa :( Seuraavana jouluna sain "kaikkien" haluaman merkkihupparin, vaikka olin toivonut sen lempibändini paitaa. Eivät vanhemmat koskaan välittäneet toiveista, mutta nuo on ne pahimmat pettymykset.

Vierailija
13/83 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne liian isotkaan vaatteet kivoja ole. Anopilta saan samaa kokoa kuin hän itse on, L, vaikka kokoni on xs-s.

Vierailija
14/83 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ollut joululahja vaan synttärilahja, Sain 12-vuotiaana lahjan, jota veljeni oli toivonut ja joka menikin veljen käyttöön.

Wtf, vanhemmat?

Vierailija
15/83 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena oli kyllä nöyryyttävää saada lahjoja jotka oli selvästi nuoremmille tarkoitettuja. Isovanhemmilta sellaisia yleensä tuli.

Vierailija
16/83 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapsena saadut pehmolelut. En ollut toivonut mitään sellaisia ikinä. Iso rasia liköörikonvehteja.

D-vitamiinipurkki anopilta.

Vierailija
17/83 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lapsena saadut pehmolelut. En ollut toivonut mitään sellaisia ikinä. Iso rasia liköörikonvehteja.

D-vitamiinipurkki anopilta.

Voih, mä taas toivoin pehmoleluja, mutta en koskaan saanut.

Vierailija
18/83 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa sellaista "krääsää", yleensä en oo koskaan koskaan saanut sitä mitä oisin toivonut,nyt 2 joulua meillä sisarusten kanssa on ollut sellaista et arvotaan kuka ostaa kenelle ja mitä, en todellakaan odottanut mitään suuria,mutta veljeni osti sellaisen muistitaulun jolla en tee mitään, oli pettymys mutta näyttelin iloista,taas tänä vuonna en odota todellakaan liikoja ,viime jouluna en saanut edes suklaa rasiaa,ai niin sain,niitä iänikuisia pahoja juhlapöydän konvehteja joista ainoastaan se ananaksen makuinen hyvä,olen sanonut että en tykkää noista konvehteista ja mulle ei tarttee niitä ostaa mutta ei.....

Ja olen ollut sisaruksista se joka enemmän auttanut vanhempia,tiskanut,leiponut, siivonnut yms,oisin toivonut edes niiltä kunnioitusta eli esim rahakuoren, silti niiltäkin saanut pelkkää ylimääräistä krääsää mm torkkupeitto on yksi sellainen koska mulla on noita ihan omastakin takaa! En muista yhtään joulua jolloin en olisi kovin iloinen ollut lahjoista, ehkä se sijoittuu lapsuuteen kun sai paljon leluja yms,aikuisena ei sit niinkään,vaikka en ole lahjojen perään ja kysytään mitä toivoisin niin mulla joka vuosi sama vastaus suklaata ja sukkia,me riittää mulle ,en halua ylimääräistä krääsä hömppää,silti tulee vilttejä ja yleensä shampoo tms pakkaus, en tykkää koska haluan ostaa sellaista shampoota,hoitoainetta yms mistä itse tykkään.

Vierailija
19/83 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautakynttilä ystävältä

Sähköllä toimiva ilmanputsaaja tms äidiltä. Toista hämmästelin ja toisesta suutuin. Kiertoon lähti molemmat.

Hautakynttilä oli semmoinen jossa kipsinen enkeli päällä. Outo eikä sopinut lahjaksi...kenellekään.

Äiti osti ja ostaa edelleen tosi kivoja lahjoja mutta tuo oli kyllä oudoista oudoin. Kuka teini toivoo jotain ilmaputsaria ?

Vierailija
20/83 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äidiltäni muovisen keppihevosen. Olin 28-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä