Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita kaipaatte sinkkuudesta?

Vierailija
18.03.2015 |

Olen siis itse sinkku, mietin vaan mitä positiivisia asioita sinkkuudessa voisi olla.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:56"]

Sinkkuudessa on yksi todella merkittävä asia:  ei tarvitse pelätä!

[/quote]

Tätä!

Vierailija
2/36 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ainakin haikailen, että voisin laittaa toisenlaista ja harvemmin ruokaa, valita itseäni miellyttävät verhot, käydä lomalla sellaisissa paikoissa, jotka minua kiinnostavat, koti pysyisi siivoamisen jälkeen pidempään puhtaana, voisin käydä nukkumaan silloin kun itseäni nukuttaa, ei tarvisi potea huonoa omaatuntoa, kun aina ei vaan haluta. Onhan näitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:56"]

Sinkkuudessa on yksi todella merkittävä asia:  ei tarvitse pelätä!

[/quote]

Tätä!
[/quote]
Mitä tarkottaa tarkemmin kuvaultuna se, ettei tarvitse pelätä? Jotenkin ajattelen ihan samoin, miehen seura saa minut jotenkin jännittyneeksi, samoin oman huutavan uhmaikäisen lapsen sekä näiden yhteisvaikutuksesta syntyy kotiin helposti ilmapiiri joka on kuin räjähdysvalmis pommi.

Vierailija
4/36 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan kasvisruokia. Nykyään voin vain tosi harvoin laittaa, kun tuolle yhdelle jääräpäälle pitäisi aina olla lihaa tarjolla. Pavut ja suurin osa kasviksista on "yäk en syö"-osastoa ja soijaa ei suostu edes maistamaan.

Vierailija
5/36 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:56"] Sinkkuudessa on yksi todella merkittävä asia:  ei tarvitse pelätä! [/quote] Tätä! [/quote] Mitä tarkottaa tarkemmin kuvaultuna se, ettei tarvitse pelätä? Jotenkin ajattelen ihan samoin, miehen seura saa minut jotenkin jännittyneeksi, samoin oman huutavan uhmaikäisen lapsen sekä näiden yhteisvaikutuksesta syntyy kotiin helposti ilmapiiri joka on kuin räjähdysvalmis pommi.

[/quote]

Minulle se tarkoittaa menettämisen pelkoa.

Vierailija
6/36 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena miehenä niin monta vuotta vastentahtoisesti sinkkuna, että en edelleenkään melkein 20 avioliittovuoden jälkeen näe siinä yhtään mitään hyvää verrattuna avioliittoon. Kaikki ne jutut, joita muistelen nuoruudesta positiivisesti, liittyvät opiskeluun ja vapauteen taloudellisista sitoumuksista. Esimerkiksi viettelyt olivat inhottavia kokemuksia ja paine löytää tyttöystävä pilasi kaikki sosiaaliset riennot. En koe menettäneeni suhteessa mitään sellaista vapautta, jota haluan (ennen lisääntymistä, mutta se on eri asia ja harkittu elämänvalinta).

Vierailija
7/36 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuudessa on ihanaa kun saa olla oma itsensä! Ei tarvitse kuunnella jäkätystä mistään asiasta eikä tule riitaa ylipäätään mistään. Saa olla ns. aina oikeassa. Mikä sen ihanampaa?

Vierailija
8/36 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Voi tehdä ruokaa, jossa on katkarapuja tai sieniä. Tai no, tietysti voin nytkin, mutta tuntuu tyhmältä tehdä vain itselleen. 

- voi heittäytyä vaikka koko viikonlopuksi sohvalle katsomaan romanttisia komedioita ja syömään sipsejä

- voi uppoutua päiväkausiksi johonkin tietokonepeliin tai kirjaan

- ne perhoset ja kihelmöinti, kun oli joku uusi ihastus kiikarissa

- ei tarvinnut ottaa huomioon toisen mielipiteitä, jotka poikkeavat omista

Nää on kuitenkin aika pieniä. On tosi ihanaa asua yhdessä miehen kanssa, kun mies on se oikea. Kokemusta on väärästäkin ja silloin yhdessä asuminen kävi hermoille ja kaipasin omaa tilaa. Nyt parisuhteen sosiaalisuuteen menee aikaa, eikä voi samalla tavalla uppoutua omiin juttuihinsa, mutta se on ihan mukavaa. Mies ei aina tee kotitöitä juuri niin kuin minä tekisin, mutta osallistuu ihan tasapuolisesti ja kaikki yhteenlaskettuna pääsen varmasti vähemmällä kuin sinkkuna, kun on kaksi ihmistä tekemässä. 

Vierailija
9/36 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin sinkku. Parhaimpia puolia on, jos on vilkas sosiaalinen elämä, että saa flirttailla, lähteä jatkoille ja tehdä mitä haluaa kenen kanssa haluaa (sinkut), kun kemiat kohtaavat. Minulle yksi plussa on se, että ei ole paineita käyttää rasittavia ehkäisymenetelmiä. On myös enemmän aikaa itselleen ja omille tavoitteilleen eikä ole velvollinen omista valinnoistaan tai mistään kenellekään toiselle. Ulkonäön ei tarvitse olla niin viimeisen päälle kuin vain silloin, jos hakee seuraa. 

Vierailija
10/36 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla rumana ja meikittömänä pieruverkkareissa eikä kukaan ole sitä todistamassa, ei haittaa vaikka et siivoakaan joka päivä, muutenkin saa olla rennommin eikä tarvitse pidätellä pierua tai tunkea vessanpönttöä täyteen paperia ennen kuin syvyyspommittaa

Vierailija
11/36 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kaipaan sitä täydellistä vapautta että voi tehdä kaikkea hulluakin kun on aivan yksin kotona. Sinkkuna tykkäsin lauleskella, välillä pomppia vaikka tasajalkaa, tanssahdella musiikin tahdissa epäesteettisesti, puhua yksinäni. Nyt kun talossa on mies, en voi ainakaan vapautuneesti tehdä noita, koska ne on "outoja" juttuja. Mutta tuntuu että henkinen hyvinvointini vaatisi tuollaista omituista yksin touhuamista ja enemmän tilaa olla yksin muutenkin.

Vierailija
12/36 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kaipaa mitään. Olen onnellisessa avioliitossa.

Vierailija
13/36 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:01"]

Saa olla rumana ja meikittömänä pieruverkkareissa eikä kukaan ole sitä todistamassa, ei haittaa vaikka et siivoakaan joka päivä, muutenkin saa olla rennommin eikä tarvitse pidätellä pierua tai tunkea vessanpönttöä täyteen paperia ennen kuin syvyyspommittaa

[/quote] Öh, minulla nämä toteutuu kyllä ihan avioliitossa =D (Paitsi että mieheni kehuu minua kuitenkin kauniiksi ja seksikkääksi vaikka en olis harjannt hiuket enkä edes vilkaissua peilin päin koko päivänä).

Vierailija
14/36 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:57"]Olen itsekin sinkku. Parhaimpia puolia on, jos on vilkas sosiaalinen elämä, että saa flirttailla, lähteä jatkoille ja tehdä mitä haluaa kenen kanssa haluaa (sinkut), kun kemiat kohtaavat. Minulle yksi plussa on se, että ei ole paineita käyttää rasittavia ehkäisymenetelmiä. On myös enemmän aikaa itselleen ja omille tavoitteilleen eikä ole velvollinen omista valinnoistaan tai mistään kenellekään toiselle. Ulkonäön ei tarvitse olla niin viimeisen päälle kuin vain silloin, jos hakee seuraa. 
[/quote]
Paineita käyttää rasittavia ehkäisymenetelmiä? :o

Vierailija
15/36 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti kaipaa sinkkuudesta mitään, mutta joskus enempi omaa aikaa ois kiva. Silloin kun mies on poissa, ostan jätskii ja vuoraudun sohvan nurkkaan kattoo sarjoja täysin omassa rauhassa. Se on mahtavaa! Toisaalta jos näin ois joka ilta, ei se ehkä olisi niin mahtavaa.

Vierailija
16/36 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:57"]Olen itsekin sinkku. Parhaimpia puolia on, jos on vilkas sosiaalinen elämä, että saa flirttailla, lähteä jatkoille ja tehdä mitä haluaa kenen kanssa haluaa (sinkut), kun kemiat kohtaavat. Minulle yksi plussa on se, että ei ole paineita käyttää rasittavia ehkäisymenetelmiä. On myös enemmän aikaa itselleen ja omille tavoitteilleen eikä ole velvollinen omista valinnoistaan tai mistään kenellekään toiselle. Ulkonäön ei tarvitse olla niin viimeisen päälle kuin vain silloin, jos hakee seuraa.  [/quote] Paineita käyttää rasittavia ehkäisymenetelmiä? :o

[/quote]

Kaikki muut paitsi kondomi.

Vierailija
17/36 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika voihan tuota tehdä nytkin. Ei parisuhde ole sille este. Jokaisenhan täytyy saada olla sellainen kuin on. Eli jos et uskalla olla oma itsesi et tunne suhdetta pysyväksi etkä luota että kelpaat toiselle sellaisena kuin olet. Tuollainen suhde on tuhoon tuomittu. Ei kukaan jaksa näytellä vuosikymmeniä. Ole oma itsesi ja anna kumppanisikin olla.

Vierailija
18/36 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sitä kun ekaa kertaa suutelet jotakuta ja se kihelmöi ja kaikki toisessa on vielä niin ihanan uutta ja tuntemmatonta.

Vierailija
19/36 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä etten ollut rakastunut. Tunteeni ja mielialani eivät olleet riippuvaisia toisen ihmisen tekemisistä. Myös sitä ettei panettanut jatkuvasti. Olen siis ensimmäisessä suhteessani. Muuten tää kyllä hakkaa sinkkuuden täysin.

Vierailija
20/36 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan joskus sitä ettei tarvinnut yhtään ottaa toista huomioon.
Jos teki mieli tehdä jotain, niin teki.
Kyllä minä periatteessa olen nytkin vapaa tekemään mitä haluan, ei mies halua minua rajoittaa,mutta silti pitäisi vähän miettiä miltä toisesta tuntuu.... Esim. jos vihdoinkin saadaan lapsivapaa viikonloppu, ja tietää että aamulla saa nukkua pitkään niin minä haluaisin lähteä ulos kavereiden kanssa, ja mies haluaisi viettää kahdenkeskistä aikaa mun kanssa.

Joskus kaipaan myös sitä jännitystä kun lähti baariin pokaamaan =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän