Koiranomistajat! Mikä on nyt hittilelu koirille?
Tyttären koiralle ostaisin joululahjan. Koira on kelpie.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi kysyä tytöltä mistä leluista koira itse tykkää.
Mitä se auttaa, kun koiralla on jo sellaiset?
Olisi kiva ostaa joku uudenlainen, eihän sitä voi tietää tykkääkö se uudesta vai ei.
Ja olisi kiva, että se olisi yllätys myös tytölle.
Kysy tosiaan omistajalta, joku koira tykkää suolestettavidta pehmoleluista, yksi rakastaa juosta frisbeen perässä, sitten on vielä sellaisia joita joillekin koirille ei voi antaa, kuten palloja pallohulluille, jne. Mutta ihana kun huomioit koirankin lahjoilla. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva ostaa joku uudenlainen, eihän sitä voi tietää tykkääkö se uudesta vai ei.
Koirat ovat yksilöllisiä ja tykkäävät spesifeistä jutuista. Omistaja tietää parhaiten, mistä oma koira pitää. Jos et kysy, niin on suuri todennäköisyys, että koira ei edes kiinnostu ostamastasi lelusta ja se jää vain keräämään pölyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monenlaisia koiria omistaneena, kyllä omistaja suurinpiirtein tietää mistä koira tykkää. Itselläni oli yksi koira sellainen että ei pitänyt pureskelusta; ei luista eikä mistään tuollaisesta. Kantoi mielellään pehmoisia leluja. Mutta jos haluat olla uppiniskainen ja ostaa koiralle mahdollisesti lelun jolla se ei leiki, niin kukaan ei sinua estä - miksi sitten edes kysyt täällä asiasta? Omistaja ilahtuu mustasta kongista johon koira ei koske mutta siihen on kiva lyödä varpaitaan.
No kyllähän minä tiedän, mistä leluistaan tyttären koira tykkää. Mutta en tietenkään osta sellaista, mikä koiralla jo on.
Nyt olisi kyse uudesta lelusta, josta ei voi tietenkään ennalta tietää, tykkääkö vai ei. Ajattelin vain, että jos olisi joku uusi must-have-lelu markkinoilla.
Pitänee kysellä lemmikkitarvikekaupasta.