Minulla on miehelleni monta lahjaa, mutta lapselleni vain kaksi. Mitä teen? En keksi enempää
Eihän joulu voi mennä niin, että lapsi huomaa, että olen ostanut isälle enemmän lahjoja kuin hänelle.
Hän on tyttö 14 v.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
mitä vittua?
Hyi, miten rumasti puhut.
Höh, ostat sille vaatteita, meikkejä, lahjakortteja, karkkia, lempi bändiin liittyviä juttuja, uudet kuulokkeet, pehmolelun, villasukat, korun tai vaikka harrastuksiin liittyviä juttuja. Ihan näin vaan esimerkkinä.
No kysy lapselta mitä se toivoo lahjaksi.
Hemmottelet siis miehesi piloille.
Vierailija kirjoitti:
Hemmottelet siis miehesi piloille.
Mitä vikaa siinä on? ap
Annat lapselle rahaa?
Minulla on pienempi lapsi (9v), mutta minusta hänelle on paljon helpompi ostaa lahjoja. Miehen kanssa meillä on jo kaikki mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen täyttänyt jo hänen toiveensa, mutta hän silti odottaa, että kuusen alle tulisi enemmän lahjoja hänelle.
Mitä ne kaksi ostamaasi lahjaa ovat? Sekin ratkaisee. Jos on vailla uusin iPhone ja joku muu kallis juttu, niin kaksi riittää varsin hyvin.
Mulla vähän sama ongelma, lapset on aikuisia ja heille on tosi vaikea keksiä lahjoja. Toinen ei halua mitään turhaa ja on toivonut vain villasukkia. Toiselle olen ostanut pari paitaa, ja teen hänellekin villasukat.
Miehelle on yleensä vaikea keksiä mitään, mutta nyt hänelle on jo pyjama, flanellipaita, kosteudenpoistajapötkylä autoon sekä äidiltäni brandypullo.
Osta pari kirjaa. Nuoret lukee nykyään onnettoman vähän.
Naisten lahjat miehille on aina niitä mitä nainen itse haluaa eikä niitä mitä mies haluaa
Jotain pientä pakettia eikä ole kalliita esim. Hiusjuttuja, hajuvesi, kylpyvaahto ja koruja. Ne kaikki eri paketteihin. Näin tein itse kun lapsi oli 7v - 14 v.
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas sontaa koko aloitus.
Ei ole, vaan todellinen tilanne. Olipa epäkohtelias kommentti. ap
Paketoi miehen lahjat kahteen pakettiin, niin on yhtä paljon paketteja molemmille. Niitähän sitä lasketaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täyttänyt jo hänen toiveensa, mutta hän silti odottaa, että kuusen alle tulisi enemmän lahjoja hänelle.
Mistä se tietää kuinka monta lahjaa on tulossa? Joko teillä on kuusi kannettu sisälle ja lahjat jaettu kasoihin sinne alle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se tietää kuinka monta lahjaa on tulossa? Joko teillä on kuusi kannettu sisälle ja lahjat jaettu kasoihin sinne alle?
Meillä on ollut kuusi jo monta viikkoa ja kaikki ostetut ja paketoidut lahjat ovat jo siellä alla. ap
Viettäkää joulu eri paikoissa, niin tyttäresi ei tule kateelliseksi isälleen. Tai sitten ostat tytöllesi iPhone 13 parhaan version niin ei muuta tartte kuukausiin. Se on sen jälkeen puhelimella 24/7.
mitä vittua?