Minulla on miehelleni monta lahjaa, mutta lapselleni vain kaksi. Mitä teen? En keksi enempää
Eihän joulu voi mennä niin, että lapsi huomaa, että olen ostanut isälle enemmän lahjoja kuin hänelle.
Hän on tyttö 14 v.
Kommentit (32)
Mä en ole ikinä ymmärtänyt sitä miten joku ei osaa ostaa omalle lapselle lahjoja.
Lapsella on kaikki isot jutut jo saatuina lähiaikoina: tietokone, puhelin yms. ap
Osta sukset, sauvat ja monot. Tulee jo kolme pakettia.
Sitten villasukat, konvehtirasia ja pitkät kalsarit. Toiset kolme pakettia.
Lahjakortteja vaate- tai urheiluvälinekauppoihin, pyjama tai yöpaita, Tangle Teezer -harja, kasvonaamiota, kampaamoshampoo ja -hoitoaine - tai lahjakortti kampaamoon tai kosmetologille, tytön harrastukseen liittyviä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Naisten lahjat miehille on aina niitä mitä nainen itse haluaa eikä niitä mitä mies haluaa
Voisko sitä kertoa sitten ihan ääneen mitä toivoo lahjaksi?
Vierailija kirjoitti:
Lapsella on kaikki isot jutut jo saatuina lähiaikoina: tietokone, puhelin yms. ap
Miksei jotain voinut säästää joulupakettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei jotain voinut säästää joulupakettiin?
Ostamme sitä mukaa, kun on tarve. ap
Miehelle on niin helppo ostaa lahjoja! Mun pitää jo rajata, en voi ostaa kaikkia kymmentä juttua mitä tulee mieleen ja enemmänkin keksisin :D Mullekin voisi helposti käydä niin, että lapselle keksii pari juttua ja miehelle 15.
Osta ring light! Tosi moni tuon ikäinen tykkää ja on käyttöä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hemmottelet siis miehesi piloille.
Mitä vikaa siinä on? ap
Palstamammoille selvästi on 😂
Merry Christmas 🤣