Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi mieheltä seksiä?

Vierailija
18.03.2015 |

Ollaan muutama kuukausi seurusteltu. Alussahan oltiin kuin minkit ja seksiä oli järjettömästi. 2.5kk jälkeen se hiipui ja sitten tyssäsi 3kk kohdalla lähes kokonaan. Nyt ollaan 6kk oltu ja miestä ei kiinnosta tippaakaan. On hellä, kiltti, halii ja suukottelee ja sanoo rakastavansa, mutta ei juurikaan halua seksiä. Hyvä jos kerran viikossa. Haluaa vain olla lähellä. Ei muuta. Erektio-ongelmia ei ole, jaksaa vaikka tunteja ja on kyllä parasta seksiä mitä olen koskaan saanut. Häntä vain ei kuulemma kiinnosta muu kuin se läheisyys. Minä haluaisin seksiä vaikka joka päivä, mutta en toista viitsi painostaakaan. Joku muu keino kuin vaatiminen?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtamalla paranee?

Vierailija
2/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Juurihan häneen vaihdoin! Sitäpaitsi rakastankin häntä.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tulevaisuus sulla

Vierailija
4/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tullut totaalinen kyllästyminen seksiin naisen kanssa, tosin se tuli abaut 3-4v seurustelun jälkeen ei 3kk. Tälläiseen totaaliseen kyllästymiseen toiseen ihmiseen seksuaalisesti ei ainakaan minun kohdalla ole mitään ratkaisua. Se on paska tilanne kun rakastaa toista ja välittää, mutta seksi hänen kanssa ei kiinnosta ollenkaan. Toivottavasti teillä ei ole kysymys samasta ja saatte suhteenne toimimaan. M33

Vierailija
5/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 07:00"]Itsellä tullut totaalinen kyllästyminen seksiin naisen kanssa, tosin se tuli abaut 3-4v seurustelun jälkeen ei 3kk. Tälläiseen totaaliseen kyllästymiseen toiseen ihmiseen seksuaalisesti ei ainakaan minun kohdalla ole mitään ratkaisua. Se on paska tilanne kun rakastaa toista ja välittää, mutta seksi hänen kanssa ei kiinnosta ollenkaan. Toivottavasti teillä ei ole kysymys samasta ja saatte suhteenne toimimaan. M33
[/quote]

Voi itku... toivottavasti ei. Toisaaltaan ei hän esim minua ulkonäön takia rakastakkaan. Tunnun viehättäväni seksuaalisesti lähes kaikkia muita miehiä kuin häntä. Hän ei ole koskaan sanonut mitään nättiä ulkonäöstäni. On kuitenkin mustasukkainen kun saan huomiota muilta miehiltä. Olen myös huomattavasti nuorempi kuin hän ja hän tykkää kypsemmistä naisista ulkonäöllisesti eli ikäisistään. Että olisiko sitten vain niin että en eroottisesti viehätä ja tällä sisimmän rakastamisella ei seksiä tipu...
Ap

Vierailija
6/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa näin miehenä todella oudolta ja vaikka olen jo yli kolmekymmentä niin lähes joka päivä on seksiä ja viikonloppuisin monta kertaa päivässä. Kuinka vanha mies on?

Vierailija
7/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 07:32"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 07:00"]Itsellä tullut totaalinen kyllästyminen seksiin naisen kanssa, tosin se tuli abaut 3-4v seurustelun jälkeen ei 3kk. Tälläiseen totaaliseen kyllästymiseen toiseen ihmiseen seksuaalisesti ei ainakaan minun kohdalla ole mitään ratkaisua. Se on paska tilanne kun rakastaa toista ja välittää, mutta seksi hänen kanssa ei kiinnosta ollenkaan. Toivottavasti teillä ei ole kysymys samasta ja saatte suhteenne toimimaan. M33 [/quote] Voi itku... toivottavasti ei. Toisaaltaan ei hän esim minua ulkonäön takia rakastakkaan. Tunnun viehättäväni seksuaalisesti lähes kaikkia muita miehiä kuin häntä. Hän ei ole koskaan sanonut mitään nättiä ulkonäöstäni. On kuitenkin mustasukkainen kun saan huomiota muilta miehiltä. Olen myös huomattavasti nuorempi kuin hän ja hän tykkää kypsemmistä naisista ulkonäöllisesti eli ikäisistään. Että olisiko sitten vain niin että en eroottisesti viehätä ja tällä sisimmän rakastamisella ei seksiä tipu... Ap

[/quote]

Ei ulkonäöllä ole merkitystä (ainakaan minun tapauksessa) tässä kyllästymisessä. Vaikea selittää, mutta kun toiseen ihmiseen vaan kyllästyy, niin se ei yksinkertaisesti sytytä millään tavalla oli hän kuinka kaunis tahansa. Oma tyttöystäväni oli todella nätti, mutta kun ei niin ei. En nyt kumminkaan jaksa uskoa, että sinun tapauksessa olisi samasta kysymys koska 3kk jälkeen totaali kyllästyminen tuntuu vähän oudolta.

Vierailija
8/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyy viittäkymppiä. Jaksamisesta ei ole kyse. Alkuaikoina jaksoi helposti 7×2 tunnin sessioita päivässä. Minä siinä olin jo etten jaksa. Hän oli silloin vieläpä masentunut ja alkoholiakin kului liikaa. Nyt kun on hyvällä tuulella ja selvinpäin jatkuvasti niin ei kiinnosta.
Ap

Vierailija
9/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis muuten meillä on kyllä todella hauskaa. Jutellaan paljon ja nauretaan päivän aikana monta kertaa. Katsookin minua kuin umpirakastunut kun ei tiedä että huomaan kyllä kun katsoo. Väitelläänkin ihan väittelyn ilosta ja riidelläänkin sopivasti.
Ap

Vierailija
10/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö mies masennuslääkkeitä?

Vierailija
11/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuohon on hyvää ratkaisua. Mies on haluiltaan vähäinen ja erittäin todennäköisesti pysyy sellaisena. Jos teillä ei ole tuon enempää historiaa ja siteitä ja seksi on sinulle tärkeä osa parisuhdetta, vaihda suosiolla jo nyt. Tai sitten päätät, että suhde on muuten niin hyvä, että puute on hyväksyttävä kompromissi.

Jotkut miehet kyllästyvät seksiin, jos saavat sitä liian helpolla. Mahdoton sanoa, onko tässä tapauksessa kyse siitä, mutta se on yksi mahdollisuus.

Vierailija
12/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käy panemassa toista. On löytänyt toisen nuoren naisen, joka olikin kiinnostavampi kuin sinä.

Vierailija
13/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on jotta seksi kiinnostais täysillä täytyisi olla uusi kumppani ei sille voi mitään valitettavasti

Vierailija
14/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on tuo pappaikä, mikä eniten vaikuttaa seksin vähyyteen. Vaihda oman ikäiseen puolisoon.

Vierailija
15/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:19"]

Kyllä se on tuo pappaikä, mikä eniten vaikuttaa seksin vähyyteen. Vaihda oman ikäiseen puolisoon.

[/quote]

Seksihalut tosiaan varmaan ikääntyessä vähenee, mutta tuohon toiseen kyllästymiseen iällä ei ole mitään merkitystä. Itse olin 24v ja tyttöystävä 22v kun minun halut hiipuivat häntä kohtaan. M33

Vierailija
16/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:19"]Kyllä se on tuo pappaikä, mikä eniten vaikuttaa seksin vähyyteen. Vaihda oman ikäiseen puolisoon.
[/quote]

Oisko näin? On kyllä nainut omasta mielestäänkin tarpeeksi. Seksikumppaneita hänellä on järjetön määrä ja on vieläkin pukin maineessa jota itsekin harmittelee ettei pääse eroon kyseenalaisesta kunniasta. Kai se sitten alkaa pappaantua... minä sitten sopeudun ja keksin vaikka energiaa purkavia harrastuksia..
Ap

Vierailija
17/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:49"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:19"]Kyllä se on tuo pappaikä, mikä eniten vaikuttaa seksin vähyyteen. Vaihda oman ikäiseen puolisoon. [/quote] Oisko näin? On kyllä nainut omasta mielestäänkin tarpeeksi. Seksikumppaneita hänellä on järjetön määrä ja on vieläkin pukin maineessa jota itsekin harmittelee ettei pääse eroon kyseenalaisesta kunniasta. Kai se sitten alkaa pappaantua... minä sitten sopeudun ja keksin vaikka energiaa purkavia harrastuksia.. Ap

[/quote]

Tuollainen mies luultavasti vain kyllästyy seksiin saman naisen kanssa. Siksi hän ei ole halunnut tai voinut sitoutua aikaisemmin. Keski-iässä seksin merkitys miehelle vähenee ja läheisyyden ja ystävyyden merkitys kasvaa, joten pitkän linjan pelimiehetkin alkavat haluta suhteisiin ja yrittävät olla turmelematta niitä uskottomuudella. Mutta eivät he voi sille mitään, että tuttu nainen ei haluta. Tuolle miehelle sopisi paremmin vähähaluinen nainen, joka on vain tyytyväinen siitä, että mies haluaa naistaan muuten kuin seksin takia.

Vierailija
18/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:49"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:19"]Kyllä se on tuo pappaikä, mikä eniten vaikuttaa seksin vähyyteen. Vaihda oman ikäiseen puolisoon. [/quote] Oisko näin? On kyllä nainut omasta mielestäänkin tarpeeksi. Seksikumppaneita hänellä on järjetön määrä ja on vieläkin pukin maineessa jota itsekin harmittelee ettei pääse eroon kyseenalaisesta kunniasta. Kai se sitten alkaa pappaantua... minä sitten sopeudun ja keksin vaikka energiaa purkavia harrastuksia.. Ap

[/quote]

Tuollainen mies luultavasti vain kyllästyy seksiin saman naisen kanssa. Siksi hän ei ole halunnut tai voinut sitoutua aikaisemmin. Keski-iässä seksin merkitys miehelle vähenee ja läheisyyden ja ystävyyden merkitys kasvaa, joten pitkän linjan pelimiehetkin alkavat haluta suhteisiin ja yrittävät olla turmelematta niitä uskottomuudella. Mutta eivät he voi sille mitään, että tuttu nainen ei haluta. Tuolle miehelle sopisi paremmin vähähaluinen nainen, joka on vain tyytyväinen siitä, että mies haluaa naistaan muuten kuin seksin takia.

[/quote]

Näin minäkin olen tajunnut. Takana hänelläkin useampi avioliitto ja avoliitto ja jokaikisessä pettänyt. Muut seksihurjastelut päälle. Nimenomaan on sanonut että ei jaksa enää juosta jokaisen perseen perässä ja totaalikyllästynyt on jyystämään aivottomia bimboja jotka ei tiedä muusta kuin itsensä puunaamisesta, mutta mitään järkevää keskustelua ei voi käydä. Eikä jaksa enää pettääkään ja pyörittää niitä kuvioita kun sekin vie energiaa. Kiitos että laitoit ajattelemaan. Olen näköjään kuullut enkä kuunnellut. Mulla on vaan vanha pelimies joka haluaa olla tylsä :) Selkeästi nyt olen vaatinut jotain liikaa. Se haluaa näköjään sitten vaan vapaa-aikansa viljellä yrttejä, lukea nojatuolissaan kirjoja ja nikkaroida kaikkea tarpeellista. Minä olen itsekin tylsä monen mielestä ihan varmasti. Mehän pelkästään vaan juteltiinkin satoja tunteja ennen kuin mistään suhteesta alettiin edes puhua. Vieläkin saatetaan istua käsikkäin koko yö ja vaan jutella kaikesta mitä taivaan ja maan välillä on. Mä meen nyt kyllä itseeni ja mietin mikä ihme mua vaivaa.
Ap

Vierailija
19/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana useampi avoliitto ja avioliitto, joissa jokaikisessä pettänyt? Ja kysyt nyt miksei halua seksiä enää sinun kanssasi? Joko sun Ikäsi tai sitten älykkyytesi ei taida olla kovin korkea. On löytänyt petiseuraa muualta, sinä tarjoat sitten sitä henkistä kumppanuutta.

Vierailija
20/29 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Totaalikyllästynyt jyystämään aivottomia bimboja" Niin, eli siinä kirjoitit itsekin vastauksen. Ei jaksa enää jyystää kaltaisiasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi