Miten saisi mieheltä seksiä?
Ollaan muutama kuukausi seurusteltu. Alussahan oltiin kuin minkit ja seksiä oli järjettömästi. 2.5kk jälkeen se hiipui ja sitten tyssäsi 3kk kohdalla lähes kokonaan. Nyt ollaan 6kk oltu ja miestä ei kiinnosta tippaakaan. On hellä, kiltti, halii ja suukottelee ja sanoo rakastavansa, mutta ei juurikaan halua seksiä. Hyvä jos kerran viikossa. Haluaa vain olla lähellä. Ei muuta. Erektio-ongelmia ei ole, jaksaa vaikka tunteja ja on kyllä parasta seksiä mitä olen koskaan saanut. Häntä vain ei kuulemma kiinnosta muu kuin se läheisyys. Minä haluaisin seksiä vaikka joka päivä, mutta en toista viitsi painostaakaan. Joku muu keino kuin vaatiminen?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 07:52"]
Lähestyy viittäkymppiä. Jaksamisesta ei ole kyse. Alkuaikoina jaksoi helposti 7×2 tunnin sessioita päivässä. Minä siinä olin jo etten jaksa. Hän oli silloin vieläpä masentunut ja alkoholiakin kului liikaa. Nyt kun on hyvällä tuulella ja selvinpäin jatkuvasti niin ei kiinnosta. Ap
[/quote]
Viisikymppinen masentunut juoppo panee 7 kertaa päivässä? Ehkä sun kannattaisi mennä vaikka johonkin lastenohjelmaan satuilemaan, menis räikeät liiottelutkin helpommin läpi.
Minkälainen mies ei nuole pane jos pillua tarjotaan? Ootte kyllä ihan helvetin epähedelmällisiä ja elämänhaluttomia. Noi viinat sun muut huumeet kannattaa kyllä jättää. Terve ihminen ei aivotoimintoja lamannuttavia kemikaaleja tarvitse. Lenkkeilyä, kalaa ja kasviksia niin jaksaa kiihottaa pillua vaikka koko yön. Ugh ugh!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:08"]Öö miksi olet tuollaisen sian kanssa?
M35
[/quote]
Aloittaja tässä on yksinkertainen lutka.
Kyllä ihan älykkäitä ollaan kumpikin :D Vakka on kantensa valinnut tässäkin tapauksessa. Jos mies on sika niin minä olen narttu. Olen minäkin jokaista kumppaniani pettänyt. Minä se vasta olenkin umpikiero ja ehtinyt miehellenikin jo opettaa monta pettämisen peittely keinoa jota hän ei ole osannut kuvitellakaan. Ei muuten lisää luottamusta yhtään :D on tehty jo alussa sopimus että kun kummatkin ollaan tunnevammaisia tapapettäjiä niin voi ainakin sanoa toiselle että pitäisi saada juosta taas vieraissa. Koitetaan nyt kuitenkin olla sössimättä tätäkin suhdetta. Ainakaan sinä aikana minkä tämä kestää. Mulle on ihan sama vaikka vieraissa kävisikin. Silloin vasta sitä virtaa kuuluukin kotiin löytyä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 07:52"]
Lähestyy viittäkymppiä. Jaksamisesta ei ole kyse. Alkuaikoina jaksoi helposti 7×2 tunnin sessioita päivässä. Minä siinä olin jo etten jaksa. Hän oli silloin vieläpä masentunut ja alkoholiakin kului liikaa. Nyt kun on hyvällä tuulella ja selvinpäin jatkuvasti niin ei kiinnosta. Ap
[/quote]
Viisikymppinen masentunut juoppo panee 7 kertaa päivässä? Ehkä sun kannattaisi mennä vaikka johonkin lastenohjelmaan satuilemaan, menis räikeät liiottelutkin helpommin läpi.
[/quote]
Niin? Mikä siinä on outoa.? Panettaa minuakin umpimasentuneena. Silloin se vasta hyvää tekeekin.
Ap
Ok. Ihan hyvä, jos pysytte yhdessä niin ette ole pilaamassa muiden elämää.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:33"]Ok. Ihan hyvä, jos pysytte yhdessä niin ette ole pilaamassa muiden elämää.
[/quote]
Näin minäkin sen näen.
Ap
Voisiko nykymiehillä olla alhainen testosteronitaso yms. johtuen ympäristömyrkyistä jne. (e-pillerivedet puhdistamoissa...)?
Ja sitten varmaan se toinen seikka, että kun useimmat miehet (minä mukaanlukien) tekee niitä yhteisiä kotitöitä sen 40-60% kokonaisuudesta ja päälle vielä "miesten työt" siksi koska "eihän nainen voi/osaa/pysty/jaksa/tai se hänelle kuulu niin kaikenmoista muutakin on silloin mielessä vuorokauden täytteeksi.
Ja kun sitä tarkemmin miettii niin eipä se seksi lopulta se tärkein asia elämässä ole kun n. 25v tai enemmän on mittarissa. Enemmän saattaa saada kiksejä metsässä samoilusta, harrastuksista, omista lapsista, työsaavutuksista... ja silloin saattaa olla yhteinen aika jo muutenkin kortilla.
Yksilöitä kuitenkin ollaan ja parisuhteet on erilaisia että kaikilla omat ongelmansa ja syynsä mutta tuollaisia nyt tuli mieleen.
Öö miksi olet tuollaisen sian kanssa?
M35