Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketään muut, jota väsyttää loputon naisviha netissä?

Vierailija
18.03.2015 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, väsyminen taitaa olla aika kuvaava sana. Ei niitä muutamia urpoja vastaan jaksa edes taistella, ovat niin aatteensa pauloissa. Ylipäätään ihmisten jako naisiin ja miehiin ja jatkuva stereotypioiden viljely. Kaikki naiset ovat sitä ja kaikki miehet ovat tätä. Eivätkä ole! Onneksi sentään oikeassa elämässä kohtaa lähinnä mahtavia naisia ja miehiä. 

Vierailija
62/96 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:21"]

Joo, väsyminen taitaa olla aika kuvaava sana. Ei niitä muutamia urpoja vastaan jaksa edes taistella, ovat niin aatteensa pauloissa. Ylipäätään ihmisten jako naisiin ja miehiin ja jatkuva stereotypioiden viljely. Kaikki naiset ovat sitä ja kaikki miehet ovat tätä. Eivätkä ole! Onneksi sentään oikeassa elämässä kohtaa lähinnä mahtavia naisia ja miehiä. 

[/quote]

Palstalla joka ketjussa huudetaan kurkku suorana kuinka suomalainen mies on sika.

Aloita sen hillitsemisellä. Puhu sen jälkeen naisvihasta. Sitä ei palstalla ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää, eikä muuta uskalla sanoakaan...N42

Vierailija
64/96 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:26"]

Väsyttää, eikä muuta uskalla sanoakaan...N42

[/quote]

Mä ainakin sanon, ja ihan ääneen. Oon niiiin 100% väsynyt tähän touhuun, aivan sama jos joku junttipena kutsuu mua feminatsiloishuoraksi siksi etten jaksa mielistellä näitä paskiaisia enää.

Vierailija
65/96 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on syyllinen jopa Breivikin toimintaan, jos feministejä on uskominen.

Samoin Tapanilan keissi. Haluatte lietsoa lisää miesvihaa näillä typerillä aloituksillanne?

Yhtään esimerkkiä naisvihasta ei ole koskaan esittää, aina joku oli jossain ketjussa jotain sanonut.

Naurettavaa ja läpinäkyvää feministien propagandaa.

Vierailija
66/96 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mikä naisviha

Vierailija
67/96 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotket feministien arvostelun naisvihaan. Naisvihaaja haluaisi, että naiset joutuvat raiskausten uhreiksi. Feministien arvostelija on sitä mieltä, että Naisliitto Unioni ei aja naisten asiaa näissä raiskauksiin liittyvissä kommenteissaan.

Minä arvostan naisia mutta arvostelen feministien järjestöjä järjettömästä politiikasta. Vaimoni on asiasta samaa mieltä - hänen mukaansa tärkeä syy siihen miksi hän ei enää ole mukana muutamien entisten feministiystäviensä kuvioissa.

Vierailija
68/96 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti näillä naisvihaajilla ei edes ole muuta tekemistä kuin idioottimaisuuksiensa huutelu netissä. Ei heitä oikeassa elämässä juurikaan tapaa. Veikkaan, että on paras, jos nämä typeryydet tässäkin ketjussa jättää vain huomiotta, en jaksa lukea enää yhtäkään jankutusketjua pihtaavista loishuorista.

Vierailija
69/96 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:37"]

Ilmeisesti näillä naisvihaajilla ei edes ole muuta tekemistä kuin idioottimaisuuksiensa huutelu netissä. Ei heitä oikeassa elämässä juurikaan tapaa. Veikkaan, että on paras, jos nämä typeryydet tässäkin ketjussa jättää vain huomiotta, en jaksa lukea enää yhtäkään jankutusketjua pihtaavista loishuorista.

[/quote]

Niitäkin palstalla on, paljon. Siis loisia. Sitä et voi kieltää.

Naisvihaa se ei ole, vaan arvostelua loisia kohtaan.

Vierailija
70/96 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisasialiitto Unionilla ei ole mitään monopolia feminismiin. Joissain asioissa olen heidän kanssaan eri mieltä, joissain samaa, mutta joka tapauksessa se, että tälläkin palstalla saa joka ikinen päivä lukea huoritteluja ja käskyjä pysyä vaan siellä nyrkin ja hellan välissä (tai niitä raiskatuksitulemistoivotuksia) ON naisvihaa.

Vierailija
71/96 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on myös kaupankassavihaa, opettajavihaa, lastentarhanopettajavihaa.

Miksi näiden ryhmien kattojärjestöt eivät nosta asiasta meteliä, kuten feministit ja Naisasiaunioni tekee?

Kuka puhuisi taas sukulaisvihan, naapurivihan, kaverivihan ja sitäsuntätävihan uhrien puolesta?

Feministeille vain keppihevonen, jolla itseasiassa koittavat lietsoa vihaa suomalaista miestä kohtaan.

Eli itse syyllistyvät pahempaan lietsontaan, kuin muutama netissä heiluva provoaja.

Vierailija
72/96 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:36"]

Sotket feministien arvostelun naisvihaan. Naisvihaaja haluaisi, että naiset joutuvat raiskausten uhreiksi. Feministien arvostelija on sitä mieltä, että Naisliitto Unioni ei aja naisten asiaa näissä raiskauksiin liittyvissä kommenteissaan.

Minä arvostan naisia mutta arvostelen feministien järjestöjä järjettömästä politiikasta. Vaimoni on asiasta samaa mieltä - hänen mukaansa tärkeä syy siihen miksi hän ei enää ole mukana muutamien entisten feministiystäviensä kuvioissa.

[/quote]

Kyllä täällä on ihan puhdasta vihaa ja katkeruuttakin. Esimerkkinä joka ketjuun ilmestyvä pyhä vulva -mies sekä kaikkien naisten syyllistäminen loisimisesta. Niitä taitaa tosin kirjoittaa vain ihan muutama todella aktiivinen tyyppi, mutta rasittavaa luettavaa ne silti ovat. 

Siitä olen feministinä täysin samaa mieltä, että monet feministi- ja naisjärjestöt tekevät jopa pahaa. Minä ainakin haluan ajaa puhtaasti tasa-arvoa, kannatan esimerkiksi asevelvollisuuden muuttamista pakolliseksi tai vapaaehtoiseksi molemmille sukupuolille. Uskon myös vakaasti, että näiden rajoittavien sukupuoliroolien poisto olisi eduksi sekä miehille että naisille, ja vastustan muslimien massiiviista maahanmuuttoa. Tasa-arvoahan nämä miesasiamiehetkin käsittääkseni haluaisivat, mutta jostain syystä asiallinen keskustelu on täysin mahdotonta. Kaikki naiset leimataan ilman mitään perusteita tai todellisuudentajua, eikä mitään vastaväitteitä suostuta millään tavoin edes huomioimaan. Enkä nyt missään nimessä väitä, että kaikki naisetkaan täällä keskustelisivat fiksusti, päin vastoin. En vain ole huomannut yhtä säännönmukaista ja jankuttavaa miehiin kohdistuvaa kommentointia, mutta kerro ihmeessä, jos olen väärässä. Ja edelleen puhun siis vain näistä muutamasta jankkaajasta, en fiksusti keskustelevista miehistä.

Vierailija
73/96 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kannatan. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää keitä nämä pihtarihuoran huutajat ovat todellisuudessa. Psyykkisesti sairaita, tavallisia perheenisiä, syrjäytyneitä, teinejä, mitä?

Vierailija
74/96 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:41"]

Naisasialiitto Unionilla ei ole mitään monopolia feminismiin. Joissain asioissa olen heidän kanssaan eri mieltä, joissain samaa, mutta joka tapauksessa se, että tälläkin palstalla saa joka ikinen päivä lukea huoritteluja ja käskyjä pysyä vaan siellä nyrkin ja hellan välissä (tai niitä raiskatuksitulemistoivotuksia) ON naisvihaa.

[/quote]

Et siis ymmärrä sarkasmia, ja kyllä ne asiattomimmat kommentit poistetaan. Liioittelet voimakkaasti.

Mutta oletkin feminismin äänenkannattaja, joten näet varmaan naisvihaa ja pahoja miehiä sielläkin missä niitä ei ole.  Sarkasmi ei ole vihaamista. Opettele sen jalo taito.

Vierailija
75/96 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo, raiskatuksitulemistoivotus ja huorittelu tuntuvat pahimmilta -:

Vierailija
76/96 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:47"]

[/quote]

[/quote]

Ja tuota huorittelua kuulee ihan kadullakin. Viimeksi olin lasten kanssa kaupungilla kun joku ääliö vain huusi perään.

Vierailija
77/96 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:45"]

[/quote]

Kannatan. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää keitä nämä pihtarihuoran huutajat ovat todellisuudessa. Psyykkisesti sairaita, tavallisia perheenisiä, syrjäytyneitä, teinejä, mitä?

[/quote]

Veikkaisin syrjäytyneitä miehiä, jotka eivät ole koskaan saaneet naista, ja ovat siksi katkeria. Ihan kuin nainen ei olisi ihminen, vaan jokin miehelle kuuluva esine.

Vierailija
78/96 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:45"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:36"]

[/quote]

Kyllä täällä on ihan puhdasta vihaa ja katkeruuttakin. Esimerkkinä joka ketjuun ilmestyvä pyhä vulva -mies sekä kaikkien naisten syyllistäminen loisimisesta. Niitä taitaa tosin kirjoittaa vain ihan muutama todella aktiivinen tyyppi, mutta rasittavaa luettavaa ne silti ovat. 

Siitä olen feministinä täysin samaa mieltä, että monet feministi- ja naisjärjestöt tekevät jopa pahaa. Minä ainakin haluan ajaa puhtaasti tasa-arvoa, kannatan esimerkiksi asevelvollisuuden muuttamista pakolliseksi tai vapaaehtoiseksi molemmille sukupuolille. Uskon myös vakaasti, että näiden rajoittavien sukupuoliroolien poisto olisi eduksi sekä miehille että naisille, ja vastustan muslimien massiiviista maahanmuuttoa. Tasa-arvoahan nämä miesasiamiehetkin käsittääkseni haluaisivat, mutta jostain syystä asiallinen keskustelu on täysin mahdotonta. Kaikki naiset leimataan ilman mitään perusteita tai todellisuudentajua, eikä mitään vastaväitteitä suostuta millään tavoin edes huomioimaan. Enkä nyt missään nimessä väitä, että kaikki naisetkaan täällä keskustelisivat fiksusti, päin vastoin. En vain ole huomannut yhtä säännönmukaista ja jankuttavaa miehiin kohdistuvaa kommentointia, mutta kerro ihmeessä, jos olen väärässä. Ja edelleen puhun siis vain näistä muutamasta jankkaajasta, en fiksusti keskustelevista miehistä.

[/quote]

Pyh vulva mies joka ketjussa? Hiukan liioittelet? Etkä erota provoa oikeasti? Älä lue siis mitään netissä, jos kaiken otat totena.

Vierailija
79/96 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:49"]

[/quote]

[/quote]

Ja tuota huorittelua kuulee ihan kadullakin. Viimeksi olin lasten kanssa kaupungilla kun joku ääliö vain huusi perään.

[/quote]

Ja mielestäsi siis saat yhden oman kokemuksesi perusteella yleistää?

Vierailija
80/96 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:52"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:49"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja mielestäsi siis saat yhden oman kokemuksesi perusteella yleistää?

[/quote]

Missä kohtaa olen oikein yleistänyt? Onhan niitä sivistyneestikin käyttäytyviä miehiä, jotka eivät huorittele ohikulkevia, ventovieraita naisia.